paolo_novy Přidat reklamu

Téma: palivová pumpa - dragstar 1100
10.7.2014 v 06:53
Zdravím,

chci se zeptat majitelů Dragstara jak to je s palivovou pumpou.

Při otočení klíčku bych měl slyšet cvakání pumpy?
Při každém otočení klíčku nebo jen při prvním?

Mě se stane, že ji někdy neslyším vůbec, někdy až na po 4tém otočení klíčkem začně trochu cvakat. Tak nevím zda je to normální nebo ne.

Díky :)

Naposledy editováno 10.07.2014 06:54:17

palivová pumpa - dragstar 1100

10.7.2014 v 06:59 | Nahoru | #1
No nemusi byt slyset pokazde, vetsinou je slyset jen na poprve max napodruhe... predpokladam, ze zalezi na tlaku benzinu... jak se natlakuje uz nespina... ale pokud ti to bez provlemu jezdi moc bych to neresil

2 reakcí na tento příspěvek palivová pumpa - dragstar 1100

10.7.2014 v 07:05 | Nahoru | #2
a jak poznám že funguje dobře? Mělo by to jít poznat na startech? Právě mám problém se studenýma startama....moc se jí nechce :-/

(reakce na) palivová pumpa - dragstar 1100

10.7.2014 v 07:42 | Nahoru | #3
dovemonkey> Jak se ten problem projevuje ? Myslim ze si psal ze mas problem i s volnobezkou... to by mohl byt klidne ten hlavni problem... pokud by zlobilo cerpadlo myslim ze by si to poznal i za jizdy proste by vynechaval motor...

palivová pumpa - dragstar 1100

10.7.2014 v 08:33 | Nahoru | #4
Třeba mě osobně se to chová tak, že po delším stání (třeba týden) tak mi čerpadlo čerpá (cvaká) tak dvě otočení klíčku. Když je to třeba po jízdě a krátké pauze (třeba tankování), tak to buďto cvakne jednou nebo vůbec. Takže jestli to trápíš pořád dokola, tak ti to cvakat nebude. Třeba až další den párkrát. Jinak studené starty mohou být, jak píše Ondra, tou volnoběžkou, nebo ti třeba nechodí dobře sytič, nebo horší svíčky, benzín a nebo taky něco úplně jiného.

(reakce na) palivová pumpa - dragstar 1100

10.7.2014 v 08:34 | Nahoru | #5

dovemonkey: a jak poznám že funguje dobře?


Nejvíc cvaká, když jsou karburátory prázdné, čili po delší pauze. Pokud jsou plné, cvakne jednou nebo vůbec.

Můžeš udělat test - sundej hadičku která do karburátoru přivádí palivo, strč ji do flašky a otoč klíčkem. Pumpa by se měla na pár sekund rozběhnout a poměrně vydatným proudem načepovat asi decku benzínu do láhve.

Ale spíš budeš mít fakt problém v něčem jiném.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Posraný karburátor aneb jak na to Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 8 3.6.2024 v 11:41 PetrL3
Certifikát MTC Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 17 19.5.2024 v 13:28 Rooks
Yamaha xvs 1100 kontrolka motoru Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Martsiki 2 15.5.2024 v 14:54 Martsiki
Výměna olejového filtru Yamaha 1100... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Doctor1 11 9.5.2024 v 16:25 Slávek-TDM
Stabilizator do paliva Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 23 4.5.2024 v 10:41 pepe100


TOPlist