něco podobnýho radili i v dokonalý jízde na moto, udělat na pneu čáru od kraje ke kraji , a dycky koukat kam až se křída ojede.
p.s.Název by šel vymyslet určitě líp.. nic mě teď ale nenapadá.
moto: diversion 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
Ale srovnávat se sportovní silniční gumou moc nejde, tam je trošku jinej profil...
Drtit ho a smazávat je blbost, na druhou stranu člověk alespoň ví, jakou má ještě rezervu.
Motorky jsou na tom s náklonem skoro vždycky líp, než jezdec...naštěstí
1 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
JEFFzx13 píše: no a ted ja,v zedu bez poserpruhu,ve predu asi cm,ale co je hlavni,a to nechapu:stupnou jsem nikdy neskrtl!!a to mne reknete jak je to mozny,kdyz tady kazdy druhy tvrdi ze se pak hlasej nez ohoblujes predek k okraJI ..a ted babo rad
Protoze mas supersport, na tom stupackou jen tak neskrtnes.
když pojedeš kochačku tak bude rezerva velká ...... ale přeci jedu kochačku tak mě to vlastně nezajímá .....
když jsem chtěl zkusit jestli to dostanu na okraj gumy tak jsem byl v Sosnoví ,tam je na to super asfalt a v bezpečí ... a po 3,5 letech jsem odřel i stupačky (V-strom 650) na slalomu na strahovském parkovišti ale nemyslím že je to cíl jízdy nemít poserproužek
nepočítám okruháře ..... tam je to asi normální jezdit na hraně