globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Parťák/parťačka 21.6. - 29.6.

13.6.2014 v 10:26
Ahoj motorkáři a motorkářky,
vyhrábnul jsem kus volna v termínu 21.6. - 29.6., resp. dokázal bych odjet už i 20.6., ale 29.6. musím být nutně zpátky. Pojedu sám, ale chci zkusit, jestli by se někdo nepřidal. Destinace je mi celkem fuk, pevný plán nemám, ale chtěl bych se aspoň den nebo dva koupat v moři a lenošit. Jinak cílem je cesta a ježdění, vidět něco zajímavého proč ne..ale nechci jezdit od hradu k hradu a procházet se v motohadrech po památkách. Rád bych to tedy pojal jako svezení + relax, ne "expedici"..potřebuju si trochu odfrknout. Stan bych tentokrát raději nechal doma..ale dá se o tom diskutovat. Kdyby někdo v tomto termínu jel směrem na jih Chorvatska, přidal bych se a někde u Makarské bych se trhnul a zůstal tam pár dní. Jinak je mi to jedno..Rakousko, Slovinsko, Itálie, Francie..preferuji tentokrát spíš civilizované země..ale projet cestou do Chorvstska třeba Bosnu je ok.
Pojedu na BMW 12 GS, tedy ani 70 a kochačka ani 200 a palba, dálnice pokud možno minimálně, ale zkrátit si přes ně nezajímavé úseky mi nevadí. Ideální by byly dvě motorky, tři jsou max..ma to být vejlet, ne motosraz. Denně tak 300-500 km, první a poslední den klidně víc. Prostě jak to vyjde, večer něco dobrýho a pivko nebo vínko, ne kalba do rána..normální pohoda, pokec a tak. Beru single motorkáře nebo motorkářku, pár, otce s dcerou nebo synem..cokoliv..rád poznám fajn lidi, co nejsou naštvaný na celej svět a neřeší kraviny. Mě je 32, jsem ženatej a mám ročního syna, takže jsem hodnej a neškodnej :) Jezdili jsme dřív s manželkou, ale nemáme hlídání, takže se na dovolený teď musíme střídat.
Takže jestli máte někdo chuť, neváhejte se ozvat, ve dvou se to potáhne líp.. No a v nejhorším se můžeme cestou trhnout. Kdyby jel pár, nemusíme každej večer sedět spolu, abych vám tam křenil..umím se zabavit i sám :)
Díky za přečtení a hezký léto.

Parťák/parťačka 21.6. - 29.6.

13.6.2014 v 15:31 | Nahoru | #1
Čus, my jedem 20.6 - 29.6, tady máš mapku pokud by jsi se chtěl přidat https://maps.google...,23&t=m&z=11

jinak jedem ve 3, spaní po penzionech a taky máme v plánu dva dny na pláži.

Parťák/parťačka 21.6. - 29.6.

13.6.2014 v 17:35 | Nahoru | #2
Ahoj, díky za nabídku, trasa vypadá fajn.. Jen abych vas na tech sportovních litrech nebrzdil. Jeste to promyslim a dám když tak včas vědět. Každopádně dík moc za první nabídku.

13.6.2014 v 20:05 | Nahoru | #3
Ahoj,řeším podobný problém. Jezdil jsem s kamarády na gs na východ, potom s ženou na západ a teď mám sedmiměsíční holčičku a tak musím vyrazit sám. Byl jsem už skoro všudea tak mi je skoro jedno kam by se jelo. Styl jízdy, jak jsi napsal, by mi vyhovoval. Nejsem dálniční dvoustovkář, ale ani se neloudám. Bydlení mi je také jedno, ideál je stan a někdy penzion.
Mrknul bych ve Slovinsku do Julských alp, jezero Bled, klidně i na Grossglocner a pak sjel k moři, třeba ostrov Krk. Byl jsem na těchto místech naposledy před dvaceti letech a to na motorce. Jel bych ve třech, ideál stav. Dva se vždy domluví a třetí se podřídí.Je mi 42 a jel bych na Honda GW 1800 a jsem z Hradce Králové

1 reakcí na tento příspěvek Parťák/parťačka 21.6. - 29.6.

13.6.2014 v 21:12 | Nahoru | #4
To zni dobre.. Budu mit v tom tejdnu v Chorvatsku kamose, tak bych ho jeden vecer rad potkal..ale neni to nezbytný..podle situace. Na GG jsem byl dvakrat..ale pokud si to bude zbytek přát, tak si ho dám holt potřetí.. Já v podstatě jediný co potřebuju, tak dát si ráno kafe a tak jednou za dve hodiny cigáro, jinak jsem dost přizpůsobivej :) Tak to nechme jeste chvili zrát a tak do středy bychom to rozsekli?

(reakce na) Parťák/parťačka 21.6. - 29.6.

13.6.2014 v 21:35 | Nahoru | #5
custod> Kafe, cígo a občas redbula Normal NA Grossglocneru netrvám. Ve středu to rosekneme