Téma: Rumunsko 10.8. - 24.8. 2014

31.5.2014 v 21:31
!!!Pro potencionální budoucí zájemce - jedno jediné místo je už obsazené !!! [b] Ahoj, hledáme parťáka nebo klidně i parťačku na dovolenou v Rumunsku. Zatím jsme tři lidi, dva chlapi a jedna holka, všichni jsme ve věku mezi 35 - 40 let. Rádi bychom přibrali do party někoho čtvrtého co si chce v klidu a bez stresu užít dovolenou a neprudí.[/p]

Jedeme po ose, žádný dálnice a žádnou pilu, cestovní rychlost kolem 120 km/h, zajímá nás především příroda, památky spíše vynecháme. Jo a rádi fotíme, takže častější zastávky . Já jedu na BMW F 800 GS a kluci na Yamaha Fazer, takže vzhledem k jejich strojům žádnej offroad. Vzhledem k příznivým cenám ubytování budeme spát v penzionech, jídlo pokud možno místní, ale nějakou menší rezervu z domova samozřejmě povezeme. Rozpočet máme zhruba 18 000 Kč na osobu [b]+ - , podle toho kdo má jakou spotřebu . Termín je pevný a to od 10.8. do 24.8.2014 a je možné, že to o den možná dva protáhneme, vzhledem k tomu, že budeme mít dostatečnou časovou rezervu, nicméně já musím být už 28.8. v práci.

Plán máme zhruba takový:
odjezd bude 10.8. 2014 v 5 ráno z Kladna a cíl bude v kempu za Košicema, kde přespíme v chatkách. Druhý den to napálíme přes Maďarsko do Rumunska a někde na půli cesty k Černému moři přespíme. Další den dojedeme k moři do letoviska Vama Veche, kde máme rezervovaný 4lůžkový pokoj a to od 12.8. večer až do 15.8., kdy brzy ráno budeme odjíždět směrem Karpaty, kde strávíme pár dní. Cca 18.8. projedeme Fagaraš a pak pojedeme směrem na Transalpinu. Část Karpaty budeme řešit spíše až na místě, prostě když se nám bude někde líbit, zůstanem klidně den nebo dva a vyrazíme někam do hor na pěší tůru. Z Karpat se pak stočíme směr Banát, konkétně do Sv. Heleny, kde zůstaneme 2-3 dny, no a pak to v klidu budeme směrovat přes Maďarsko domů .

Trasa: 1.část https://goo.gl/maps/4b35g 2.část https://goo.gl/maps/EszEP

- 2.část se může ještě cestou pozměnit

Naposledy editováno 10.06.2014 23:02:03
1 2

31.5.2014 v 22:10 | Nahoru | #1
Plán je to dobrej, ale asi ještě nejsem dostatečně starej na spaní v penzionech, já raději stan, v posteli spím doma.

31.5.2014 v 22:21 | Nahoru | #2
prouky> Jo stan je stan,to máš pravdu , ale když je dobrá cena proč nevyužít penzion, navíc to znamená táhnout sebou míň věcí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rumunsko 10.8. - 24.8. 2014

31.5.2014 v 22:44 | Nahoru | #3

31.5.2014 v 22:46 | Nahoru | #4
prouky> Máme rezervovaný jen penzion ve Vama Veche, jinak vše náhodně, kamarád už tam dvakrát byl, tak víme co děláme . Jinak ještě musím dodat, že někdy je snažší najít spíš penzion než slušný místo pro stan

Naposledy editováno 31.05.2014 23:25:22

31.5.2014 v 22:50 | Nahoru | #5
prouky- V Rumunsku penziony opravdu dlouho hledat nemusíš( nikdy mi to netrvalo déle jak 15 min), ale to není na pořadu dne. My prostě budeme spát v penzionech a dál bych to neřešil. Myslím , že hlavní je ta jízda na motorce se stejně postiženými lidmi a ne to jak budu večer spát.

31.5.2014 v 23:29 | Nahoru | #6
Jel bych hned

31.5.2014 v 23:32 | Nahoru | #7
Calibos72>
O jízdu jde především , a tu si rozhodně užijete! Pokud sepíšete nějakej cestopis, rád si ho přečtu. .

31.5.2014 v 23:40 | Nahoru | #8
kocicanda>

Škoda, že kolegové nemají podobný typ motorky jako ty, když chcete vidět hlavně přírodu, k tomu je tvůj stroj ideální. Jet přírodou a nebo kolem přírody je pak trochu jiný zážitek, (mám BMW GS), k tomu se pak samozřejmě váže i způsob nocování. Pro vás budou penziony pochopitelnější volbou.

1.6.2014 v 12:02 | Nahoru | #9

prouky píše: kocicanda> Nic proti, mám malý stan, a nohy ne tak dlouhý . Nevím, jestli máte penziony předem vytipovaný a rezervovaný, ale po dni jízdy třeba něco hledat a muset najít za každou cenu (není stan), může přinést nesoulad, a taky člověka připravuje o svobodnou volbu někde se zdržet dýl nebo to zapíchnout v místě, kde je hezky.

Svatá pravda

Rumunsko 10.8. - 24.8. 2014

1.6.2014 v 13:30 | Nahoru | #10
Skoda zrovna v tomhle obdobi se tam budem motat, ale chceme hlavne lehci off.

1.6.2014 v 20:29 | Nahoru | #11
Drobeckk> Co ti brání jet hned ?

Naposledy editováno 01.06.2014 20:29:59

2 reakcí na tento příspěvek Rumunsko 10.8. - 24.8. 2014

2.6.2014 v 18:43 | Nahoru | #12
Kdyz sem tam byl, spali sme prevazne venku a temer kazdy den v RO byla nejaka ta polnacka, sotolina, louka, bahynko... asi by mi to schazelo.

2.6.2014 v 20:24 | Nahoru | #13
rozpocet 18 tis. kc? wow......

2.6.2014 v 22:31 | Nahoru | #14

Drobeckk píše: Co mi brani, prave zminene spani pouze v penzionech, cesta pouze po silnici a cas, ten predevsim.

Mluví mi z duše, ten chlapec.

2.6.2014 v 23:03 | Nahoru | #15

yeuop píše: rozpocet 18 tis. kc? wow......

Je to 10000 + benzín
Předpokládaná doba 16 dní....to je asi 600 na den
ubytování zhruba 300 den
večeře a nějaké to pivo asi 200
zbývá 100 na den na vodu a nějakou svačinu

Tak když už se ptáš tak já nejspíš utratím víc.

a pro ostatní: Otázka nezněla jestli máme jet po silnici, nebo off
jestli máme spát v penzionu, nebo pod stanem
nebo kolik smíme utratit
Zněla: chce někdo jet tímto způsobem s námi?

3.6.2014 v 00:11 | Nahoru | #16
Calibos72> Asi tak nějak, jestli se to někomu nelíbí ať nereaguje, nikomu nic nenutíme, když bude někomu náš plán vyhovovat, budeme rádi když se ozve , když ne, tak taky dobře.

3.6.2014 v 00:23 | Nahoru | #17
Drobeckk> Mě to celkem vyhovuje, spaní pod stanem je fajn, ne že bych se tomu bránila, ale postel je postel a navíc když se chceme někde dva nebo tři dny zdržet a udělat si pěší tůru do hor a tak podobně, tak je lepší penzion kde si můžu nechat věci a nemusím všude pořád sebou tahat nějakou bagáž. A nechat stát někde pod kopcem naloženou motorku od rána do večera bez dozoru nechá asi málokdo. A s těma polňačkama, tak mě jako ženskej víc vyhovuje jet po silnici, je to pro mě menší dřina a riziko, že se desetkrát za den vyválím v bahýnku je téměř nulové. Ale vy chlapi tohle máte trochu jinak

3.6.2014 v 08:54 | Nahoru | #18
kocicanda> Nechci dělat chytrýho, penzionu je tam mraky, nabízeli i za 7e za noc. Co je ale problém dát motorky do garáže. Většinou jen na parkovišti jakoby s ochrankou a to jsme se báli aby jsme domů nešli pěšky. Takže jsme radši spali na louce u lesa. Ono je tam místa, že je to k neuvěření. Stačí projet po polní cestě dva kiláky a nepotkáš živáčka. Ale penzion za 7e to si můžem jinde nechat jenom zdát. Třeba v Alpách kde jsem jednou platil 59e za noc jenom se snídaní. Od tý doby jezdím se stanem a ono se to vždycky nějak vyvrbí. Je to jistota. Klidně bych se připojil, ale jedem tam 28.8. na deset dní tak by toho bylo moc.
Dobře dojeďte

4.6.2014 v 00:30 | Nahoru | #19
Wilda69> Já stan vozím pro jistotu taky, ale vždycky když jsme někam jeli s tou minulou partou, tak to nakonec dopadlo tak, že místo spaní ve stanu se nakonec spalo stejně v penzionu, protože pánové s kterými jsem pokaždé jela, tak měli akorát tak plnou hubu keců o tom, jak se klidně vyspí i pod stromem a nakonec jsem vždycky slyšela, že nemůžem spát ve stanu, jako že je moc zima nebo moc tvrdá zem a to že se nedá spát a nebo taky, že se ten stan musí večer postavit a ráno zase složit . Teď jedu s jinejma parťákama,jsme si řekli vše na rovinu co a jak bude a doufám, že si dovolenou konečně všichní naplno užijem a je fakt úplně jedno, jestli budem spát ve stanu nebo v penzionu, to už je každýho věc . A hlavně o tom ta dovolená není . Zase když to vezmeš z jiný strany, tak zase když spíš někde na samotě ve stanu, tak se ochuzuješ o ten kontakt s místními, což v cizí zemi bývaj docela dobrý zážitky . Jinak vám přeju taky štastnou cestu, ať se vrátíte všichni v pořádku dom

4.6.2014 v 16:36 | Nahoru | #20
kocicanda> Díky za přání

Ty minulý parťáci byly slečinky Byl čas na změnu. Místní potkáš taky-my třeba v lese ukrajince a ptali jsme se jestli je dobrá cesta.... Da - charošaja daroga ... a když jsme zapadli po kardan do bláta, tedy spíš jen kolega, tak jsme se zbaběle otočili Spojka smrděla, že jsem se bál že už to nerozdejchá. Nejlepší je nechat to osudu. Když to jde spát v teple a počítat pro jistotu s nejhorším. My jedem ve dvou a minimálně půlku po hlíně. Prostě dojet až tam kam by se normální člověk nevydal Jo a taky jsem v lese píchnul gumu. V lese kde je hliněná cesta.... Ten kus drátu tam na mně musel čekat nejmíň deset let jak byl zrezlej. (vemte si lepení a pumpičku-já radši už vychytrale beru malej kompresůrek na 12V)

A dobře dojeďte

5.6.2014 v 00:51 | Nahoru | #21
Wilda69> Jo jo slečinky . A dík za radu, něco na píchnutou gumu určitě přibalíme. Já věřím,že kdybych jela to co vy , tak s mojí smůlou se přinejmenším někde zahrabu do sra..k odkud mě už nikdo nevytáhne , takže radši pevná půda pod nohama a ještě líp nějaký parádní asfaltík. Ono přeci jen na špičkách se s motorkou v bahně špatně baletí

5.6.2014 v 14:45 | Nahoru | #22
kocicanda> Neboj hlína přijde časem taky, jinak by jsi si nekupovala takovouhle super motorku. Chtěl jsem jí taky, jen ta cena mne držela zpátky. No a když to spadne, tak se to zas postaví.... Jde jen o to spadnout vedle a ne pod motorku. Ale motorka je těžší-člověk letí vzduchem ani neví jak.

6.6.2014 v 00:33 | Nahoru | #23
Wilda69>Jo to si říkám taky,že do té fáze, kdy mě třeba začne lákat offroad musím ještě dozrát . Asi ještě nemám dost naježděno . A motorku když jsem poprvé viděla, tak bylo jasný, že zrovna tuhle prostě musím mít, sice doma na mě chvíli koukali jestli nejsem magor, ale už si zvykli, no akorát ta cena je mazec, ale rozhodně ta motorka za to stojí a těch peněz dodnes nelituji

6.6.2014 v 08:44 | Nahoru | #24
kocicanda>

Koukal jsem na trasu - je to paráda, hlavně kolem těch hor by se mi to líbilo, koupačka v moři bezva. Tam u té Constance na pobřeží když jsem byl, tak tam jezdili Aro 4x4 místo autobusu a za tím byly připojené třeba 4 vagónky. To bylo ale v roce 1984 Kamarád si koupil v Maďarsku kazetový malý přehrávač a dělal děsnýho machra. V Rumunsku se ale vůbec nedaly sehnat tužkový baterky, takže měl smolíka Tam byla tenkrát taková bída, že jsme před odjezdem prodali trička a pantofle aby jsme měli na chlast a rvali nám to z ruky...

6.6.2014 v 14:51 | Nahoru | #25
v roce 1984 mi bylo teprve 7 let . Už se tam hrozně moc těším, bude to úplně něco jinýho než Alpy. Asi před dvouma rokama, jsem narazila náhodou na videjko z Fagaraše a tehdá jsem si myslela, že se tam nikdy nepodívám, páč se mi to zdálo odsud hodně daleko no a za dva měsíce tam jedem

7.6.2014 v 21:02 | Nahoru | #26
kocicanda> To uteče jako voda A budeš překvapená kolik věcí se musí poslední den před dovolenou ještě stihnout. To je zákon schválnosti Ale zase pak všechno pustíš z hlavy, vypneš telefon a všichni ať se pos.... Už se taky těším...

10.6.2014 v 22:06 | Nahoru | #27
Wilda69> Teď už to uteče jako voda, za chvíli jsou prázdniny a pak za měsíc hurá na výlet . Příští týden přezuju na nový botičky a mazlík bude už kompletně připraven. Pak už jen zabalit věci pro sebe, udělat pár nutnejch věcí kolem baráku a pak v klidu odjezd. Já si to vždycky rozvrhnu tak, abych nemusela všechno honit den před odjezdem na poslední chvíli ;-, takže klídek, pohoda a piánko.

1.8.2014 v 16:27 | Nahoru | #28
Ahojky, jel bych rád, termín je o.k., ale myslím, že jedu trochu pomaleji - CB400N, která kdysi (před třiceti lety) měla 27 koníků. 120 jede taky, ale na pozorování přírody mně to přijde trochu moc. Já se rád camrám po úzkých serpentinách se slušným asfaltem - žádná šotolina. Tak třeba bych jel radši z Vatra Dornei do Bacau kolem jezera Bicaz, než po E85. Když jsem kouknul na street view, tak asfalt vypadal dobře. Ale to je asi detail. Stan, nebo penzion neřeším. Platí ten plán ještě? Žádná změna?

1.8.2014 v 18:54 | Nahoru | #29
blumentopf> Ahoj. Už jsme 4 a dohodly jsme se, že je to tak akorát. K té rychlosti...jezdíme tak 110 , ale když je na co koukat tak samozřejmě zpomalíme ,nebo zastavíme . První 3 dny jsou spíš svižnej přesun k moři a courání a kochání přijde až v druhé části cesty. Ta silnice B17 z Vatra Dornei k Bicazu je panelka místama dost rozbitá. Nic co by nešlo projet, ale nic moc k vidění tam není. Jezero je z té silnice vidět párkrát a že by to bylo něco úchvatného, tak to fakt ne. Kdybych chtěl do soutěsky, tak to tam tlačím už z Bistrity. Do soutěsky možná zajedem až cestou od moře, ale jsou tam další dvě varianty a dohodnem se až tam.

4.8.2014 v 16:54 | Nahoru | #30
Calibos72> Díky za zprávu. Vyjíždím taky 10.08. Takže se možná někde potkáme. Ale jak tady na fóru čtu, tak tam bude asi hromada lidí. No snad ještě bude kde hlavu složit . Když se někdo přidá nemám problém. Jedu hlavně hory - jestli skočím k moři, tak na den, dva. Tak ať nám to vyjde ... když bude počasí, tak zbytek je v pohodě.