globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cukání
15.5.2014 v 22:14
Čau,v zimě sem si koupil motorku,Honda Hornet 600 rv.2006,hledal sem ruzně na foru,ale nenašel sem radu žádnou.Problém mám takovej,že motorka mi cuká,ale jen v malé rychlosti,pri 2500 otáček,jinak při dalších otačkách mi to neděla de krásně za plynem.Na jaře výměna oleje a filtru,i vzduchoveho filtru,je tam ladak dpm race,nechal sem seřídit karbec (synchro.podtlaky),ale problem je pořád stejný,borec říkal že budou i svíčky potřeba vyměnit,to sem zatím neudělal,ale těma to asi nebude to by dělalo i ve vyšších otáčkách,a ne jen při 2500ot.A ještě sem myslel že řetezem to muže být,kouskama je napnutej víc,a někde zase mín,řetezovka na výměnu,ale furt nechápu,proč to dělá jen na 2500 otáček.Snad sem to popsal všechno dobře ,budu rád za každou radu,diky

Cukání

16.5.2014 v 02:29 | Nahoru | #1
svíčkama to může bejt co by ne ale 2500ot? to neni diesel :D kup si traktor ten pro tebe bude ideální

Cukání

16.5.2014 v 06:29 | Nahoru | #2
dokud nevyměníš svíčky a tím nevyloučíš tento problém, tak se asi dál nedostaneš, svíčky nejsou nijak velká položka

Cukání

16.5.2014 v 07:13 | Nahoru | #3
Ahoj, mám obdobný problém (H6 2003). Motorka najeto poctivých 23000, servis dělaný pravidelně a při nižších otáčkách taková ucukaná reakce na přidání plynu. Je složité dávkovat plyn v nízkých otáčkách. Samozřejmě chápu, že to není stříkačka a motor je z vysokootáčkového CBR, ale u předchozích FZS 600 ani GSF 1200 takový projev nebyl.

1 reakcí na tento příspěvek Cukání

16.5.2014 v 08:17 | Nahoru | #4
Já měl problémy s cukáním při malým plynu, respektive při zaklapnutí a novým přidání. Pak jsem profouk za běhu motor přípravkem na čištění karbců od Motulu(stříká se to do sání) a cukání zmizelo. I přimalých otáčkách (2.500-3.500) to malinko pocukávalo a to se taky zlepšilo, takže byhc řek, že zasraný karbce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cukání

16.5.2014 v 08:51 | Nahoru | #5
Mike70> to zní dobře, mám problémy hlavně při to opětovným přidání - při popojíždění to vypadá, jako bych zrovna opustil autoškolu pokud netrápím spojku. Výrobce se na stránkách extra moc nerozepisuje. Předpokládám, že jsi stříkal přípravek při volnoběhu jakou dávku v sekundách zhruba a nechával jsi hned po nastříkání moto na volnoběh, nebo zvýšil otáčky ? Dík za radu.

Cukání

16.5.2014 v 09:39 | Nahoru | #6
Tento problem mam na hornetu taky. Zatim sem se nedostal k tomu to řešit, ale nemužou to být i rozhašený karbce? pokud každej dává jinou směs tak při lehtání plynu to bude dělat bordel.

(reakce na) Cukání

16.5.2014 v 10:17 | Nahoru | #7
Mijo> Na volnoběh se trochu stříkne a oni se malinko zvednou otáčky. Když toho stříkneš víc naráz nebo máš trochu přidanej plyn, tak to zakškytá a zhasne. Já sme to dělal jako poslední pokus před rozebíráním karbců a pomohlo. Předtím sem dával něco na čištění do benzínu a výsledke žádnej.

Cukání

16.5.2014 v 10:22 | Nahoru | #8
ehm...2.500 otáček na sportovně postaveném motoru je jako s dostihovým koněm tahat dříví z lesa

ten motor by se neměl - kromě rozjezdu a jízdy v kolonách, kde tomu pomáháš i proti ucukanosti spojkou - v tahu dostat pod 4 tisíce otáček

edit: taky raději jezdím, zvlášť dálky, v nižších otáčkách, ale u podobné motorky to znamenalo od 6 tisíc výš

Naposledy editováno 16.05.2014 10:24:05

1 reakcí na tento příspěvek Cukání

16.5.2014 v 10:37 | Nahoru | #9
Mám tu stejnou a když jsem jí kupoval, dělalo mi to taky, tak mě napadlo nejezdit na tak nízký otáčky... a víš co? Pomohlo to... Víc jsem to neřešil, tahle motorka opravdu není na ježdění ve 2,5tis ot.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cukání

16.5.2014 v 11:30 | Nahoru | #10
Alojs01> Tak nakonec i zjištění, že je to normální stav tohoto motoru může být dobré v tom, že člověk nebádá nad něčím, co řešení nemá. V zátahu se pohybuju většinou někde 5+ nicméně jsou chvíle, kdy používám i nízké otáčky např. odbočuju v křižovatce, je mokro, těsně za křižovatkou je mokrá zebra a mám rád akceleraci pod kontrolou. Nemyslím si, že musí u každého motoru co běhá do 13 tisíc platit, že do 3t se s ním nedomluvíš. Za normálních okolností bych nad tím taky nepřemýšlel, ale FZS 600 mi parametrově nepřijde úplně jinde od H6 a tam po takovém chování nebyla ani stopa.

(reakce na) Cukání

16.5.2014 v 12:29 | Nahoru | #11

Mijo píše: Alojs01> V zátahu se pohybuju většinou někde 5+ nicméně jsou chvíle, kdy používám i nízké otáčky např. odbočuju v křižovatce, je mokro, těsně za křižovatkou je mokrá zebra a mám rád akceleraci pod kontrolou.



většinou pomůže přidat míň plynu

Cukání

16.5.2014 v 12:37 | Nahoru | #12
ještě k tomu řetězu - jestli ho máš nerovnoměrně vytahaný (alias na výměnu), pak je to nejpravděpodobnější důvod cukání.
a nesouvisí to s otáčkama, spíš s malou rychlostí (aspoň já to zažil jen na jedničku) a určitým (lehkým) tahem

Cukání

17.5.2014 v 09:35 | Nahoru | #13
Díky za rady,svíčky vyměním,vím že je to vysokootáčkovej motor,ale měl sem dřív toho staršího Horneta rok 98.a u toho mi to nedělalo,nebo aspon o tom nevím,jinak bych si to pamatoval,ale tak asi je to u Horneta normalni snad

1 reakcí na tento příspěvek Cukání

23.5.2014 v 12:49 | Nahoru | #14
Problém vyřešen, dle rady Mika70 jsem koupil neřád od Motulu, párkrát prostříkl, pro jistotu vyměnil vzducháč a jede hladce od 2000 ot.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cukání

23.5.2014 v 20:50 | Nahoru | #15
Mijo>jak se to jmenuje,koupim to taky

(reakce na) Cukání

24.5.2014 v 20:24 | Nahoru | #16
milenka> Motul P1 carbu clean
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist