globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Seškrcení Triumph Daytona 675R
12.5.2014 v 20:54
Ahoj,
mám teď A2 řidičák a chtěla bych si pořídit triumph daytonu 675R. Ale bude nutné ji seškrtit. Je to vůbec možné? Nebo musím si vybrat jinou mašinu?
Díky za odpovědi, moc mi pomůžete.
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Seškrcení Triumph Daytona 675R

12.5.2014 v 21:01 | Nahoru | #1
To nepůjde, Daytona má 77 kW a jestli máš A2 tak bys mohla něco co má max 70. Bohužel

Seškrcení Triumph Daytona 675R

12.5.2014 v 21:07 | Nahoru | #2
Máš smůlu, sporta na A2 žádnýho nenajdeš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R

12.5.2014 v 21:21 | Nahoru | #3

Mircez píše: To nepůjde, Daytona má 77 kW a jestli máš A2 tak bys mohla něco co má max 70. Bohužel



A na to jsi přišel jak ? Dovolím si tě poupravit - Daytona má v základu 92 - 94 kW...

Naposledy editováno 12.05.2014 21:23:32

Seškrcení Triumph Daytona 675R

12.5.2014 v 21:27 | Nahoru | #4
Nezlob se na mě, ale ve svém věku bys mohla základní matematiku zvládat

Seškrcení Triumph Daytona 675R

12.5.2014 v 21:56 | Nahoru | #5
Když poprosíš, tak to možná někde seškrtí... Ale tobě to bude úplně na nic

(reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R

12.5.2014 v 22:23 | Nahoru | #6

Thoms píše: A na to jsi přišel jak ? Dovolím si tě poupravit - Daytona má v základu 92 - 94 kW...



Tak to nevím kde jsem k tomu přišel Důležité je že si mě opravil a od teď si to budu pamatovat Díky

Seškrcení Triumph Daytona 675R

13.5.2014 v 07:11 | Nahoru | #7
Hm, díky za urážky!
Jinak těm co to napsali slušně děkuji.
Plus jeden supersport s 35Kw znám...

Seškrcení Triumph Daytona 675R

Skvělá odpověď, děkuji! 13.5.2014 v 07:25 | Nahoru | #8
jezdil sem 675 a moc bych ti to nedoporučoval... ta mašina není na pomalé ježdění ...

1 reakcí na tento příspěvek Seškrcení Triumph Daytona 675R

13.5.2014 v 07:51 | Nahoru | #9
No jo tak půjdu do té hondy. Odjezdím 2 roky udělám A a htv ;)

2 reakcí na tento příspěvek Seškrcení Triumph Daytona 675R

13.5.2014 v 08:26 | Nahoru | #10
legislativně bohužel "většího" supersporta na toto nenajdeš, leda snad novou CBR 650F (což není snad ani supersport). nicméně daytonu mám, ale měla bys vědět, že má svoje specifika. Tvrdá jak prase, jak napsal Marek - na pomalé ježdění to není a pro začátečníka už vůbec ne. Kromě toho nevím jak jsi vysoká, ale tahle motorka má snad nejvyšší sedlo ze všech "šestek" co jsem zatím viděl.

ale chápu proč ji chceš:)

(reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R

13.5.2014 v 09:02 | Nahoru | #11
RUTAN> Má pravdu ten chlapec!

Hlavně mi neni jasný, na co bude začátečníkovi Daytona R. Ani zkušenej jezdec jí v provozu nevyužije, leda na okruhu.

Seškrcení Triumph Daytona 675R

13.5.2014 v 11:44 | Nahoru | #12
kdy uz je ukazes?

(reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R

Skvělá odpověď, děkuji! 13.5.2014 v 15:18 | Nahoru | #13
Niskushka> Hondy? Myslíš CBR 500R?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R

13.5.2014 v 16:30 | Nahoru | #14

RUTAN píše: legislativně bohužel "většího" supersporta na toto nenajdeš, leda snad novou CBR 650F (což není snad ani supersport). nicméně daytonu mám, ale měla bys vědět, že má svoje specifika. Tvrdá jak prase, jak napsal Marek - na pomalé ježdění to není a pro začátečníka už vůbec ne. Kromě toho nevím jak jsi vysoká, ale tahle motorka má snad nejvyšší sedlo ze všech "šestek" co jsem zatím viděl.

ale chápu proč ji chceš:)

84cm sedlo R6 06> 84,5cm ...ostatní 82,5cm...

na tu mašinu dodnes vzpomínám a je jen jedna ze 2 co bych si koupil znovu...ale to je pro někoho kdo to umí používat a pak ji docení...

Seškrcení Triumph Daytona 675R

13.5.2014 v 17:55 | Nahoru | #15
Šak kdo říká že už A1 nemám ;)
A ano myslím 5OOR hondu.
Daytona mě prostě učarovala vzhledem hlavně a je mi jasný že je to sportovní mašina. Je to nádherný stroj a ani není tak vysoká. Teda mě nepřipadla. :)

Akorát jak sem koukala tak mi to prostě nesedlo a nebylo mi to jasný, tak když nevím tak se prostě zeptám. Nevím proč tady někteří hned urážejí. Mám dojem, že tohle fórum je snad od toho aby se člověk ptal a dostal odpověď, radu, pomoc...A ne jen urážky...

Seškrcení Triumph Daytona 675R

13.5.2014 v 18:09 | Nahoru | #16
Milá Nikuško, když ty papíry máš, tak snad víš co smíš řídit ne? Respektive to musíš vědět. Pak už je přece snadné zjistit, že 92kW > 70kW. Pokud máš s jedním nebo druhým problém, tak bys měla spíš sklopit uši a né se tu vztekat, že sem ti to řekl negentlemanským způsobem. Jestli čekáš, že kolem tebe budou všichni skákat, protože si holka, tak ses měla dát radši na golf.

Seškrcení Triumph Daytona 675R

13.5.2014 v 18:19 | Nahoru | #17
Já se nevztekám jen konstatují, že to jde přece říci i slušně a nemusíte si vaše mindráky vylévat na mě. Jako kdyby jste vy věděl úplně vše...

A jak sem psala už výše, když nevím zeptám se. Nevím, proč někteří lidé to berou hned jako, že ten druhý je hloupý, když neví něco, co jiný pokládá za samozřejmost.

Seškrcení Triumph Daytona 675R

13.5.2014 v 18:21 | Nahoru | #18
Ano, nikdo neví všechno. Nicméně pokud máš papíry tak tyto věci MUSÍŠ vědět. Pokud nevíš, tak nemáš mít řidičák. A to je pointa, žádný mindrák.

Naposledy editováno 13.05.2014 18:22:28

1 reakcí na tento příspěvek Seškrcení Triumph Daytona 675R

13.5.2014 v 18:25 | Nahoru | #19
Já vím, jak se to dělí, že A2 je do 35kw, akorát jsem si nebyla jistá tím škrcením.

(reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R

13.5.2014 v 19:17 | Nahoru | #20
Niskushka> Do 35kW a seškrcená z maximálně dvojnásobného výkonu. To je co ti zřejmě uniká.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R

13.5.2014 v 19:40 | Nahoru | #21

marekparek píše: 84cm sedlo R6 06> 84,5cm ...ostatní 82,5cm...

na tu mašinu dodnes vzpomínám a je jen jedna ze 2 co bych si koupil znovu...ale to je pro někoho kdo to umí používat a pak ji docení...



tak že by to bylo tím, že to sedlo je širší nebo co? já seděl na všem, ale u téhle motorky se mi to zdálo vysoké asi nejvíc.. každopádně průměrně vysoká holka má potom s tímhle vždycky problém.

1 reakcí na tento příspěvek Seškrcení Triumph Daytona 675R

13.5.2014 v 19:50 | Nahoru | #22
Fiždi> ne, už sem se to dozvěděla výše. ;)

Rutan> Klasícká daytona má Výška sedla 820mm (32.3in)
To R má Výška sedla 830mm (32.3in)
:)
Ale myslím že každej to cítí stejně jinak ;)
A taky možná záleží rok výroby ;)

Naposledy editováno 13.05.2014 19:51:05

Seškrcení Triumph Daytona 675R

13.5.2014 v 20:06 | Nahoru | #23
No zrovna teď v sobotu jsem na Daytoně (myslim, že ne R verze ) nějakou holku potkal, jsem čuměl jak péro z gauče Ale jak byla vysoká neodhadnu.

Každopádně bejt tebou tak koupim něco slabšího, naučim se pořádně jezdit ať se pak na Daytoně netrápíš. Navíc jsi mladá, času máš dost a aspoň se budeš mít na co těšit

Seškrcení Triumph Daytona 675R

13.5.2014 v 20:15 | Nahoru | #24
Ona Daytona možná bude mít vysoké sedlo, Le zase je dost úzká, což také dělá hodně. Přišlo mi, že z ní dosáhnu lépe než z mé bývalé R6, protože ta byla docela široká.

Seškrcení Triumph Daytona 675R

13.5.2014 v 21:03 | Nahoru | #25
Hele, i kdybys mohla, tak jako první velkou motorku fakt ne. Není na pohodové poježdění, to trpí jak jezdec, tak stroj. Nejde ani tak o podvozek, ten si nastavíš klidně do dost komfortního režimu, ale mám na mysli celý koncept. Jezdit s ní na výlety je zbytečné maso. Velice, velice agresivní posez, při pomalých rychlostech celá váha na rukou. A pokud nechceš mít váhu na rukou, musíš ji udržet zády... Modely 2013+ na tom nejsou nijak lépe.

Ale když opustíš silnice a vezmeš ji na okruh...UÁÁÁÁÁÁÁ! Ty brzdy! Ten podvozek! Ten motor!

(reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R

13.5.2014 v 21:38 | Nahoru | #26

RUTAN píše: tak že by to bylo tím, že to sedlo je širší nebo co? já seděl na všem, ale u téhle motorky se mi to zdálo vysoké asi nejvíc.. každopádně průměrně vysoká holka má potom s tímhle vždycky problém.

mám 194cm na mě byla krátká...stejně jako r6...
sedlo pocitově výš možná stejně jako 1000rr

3 reakcí na tento příspěvek Seškrcení Triumph Daytona 675R

13.5.2014 v 23:56 | Nahoru | #27
no...váha na rukou...ne, když se z daytony udělá street triple R:) Motor, podvozek Dayona, silněší brzdy, streetový posez, příští týden to jde ještě na brzdu s Powercommanderem, nemáte ponětí, co je tohle za porno!:)







Naposledy editováno 13.05.2014 23:56:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R

14.5.2014 v 01:18 | Nahoru | #28
RUTAN> Minimalne zvukove to fakt porno je, dyz si ji ted startoval na vystave Navic mam rad jak ten motor piští

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R

14.5.2014 v 06:37 | Nahoru | #29

RUTAN píše: no...váha na rukou...ne, když se z daytony udělá street triple R:) Motor, podvozek Dayona, silněší brzdy, streetový posez, příští týden to jde ještě na brzdu s Powercommanderem, nemáte ponětí, co je tohle za porno!:)







Stejně seš teplouš

(reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R

14.5.2014 v 08:35 | Nahoru | #30

dejf. píše: RUTAN> Minimalne zvukove to fakt porno je, dyz si ji ted startoval na vystave Navic mam rad jak ten motor piští



jojooo:) víš co způsobuje to pištění? vyvažovák:)
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist