globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: pastorek 16 zubů
28.4.2014 v 19:52
Ahoj. Pojedu na dovcu na XLku a nechci byt brzda, tak zvažuju hodit převod do rychla, origo je 15 zubů a chtel bych zkusit 16... vejde se tam a nebudu pri každém ubrání před zatáčkou muset podřadit? Mate někdo zkusenost?
l

pastorek 16 zubů

28.4.2014 v 20:35 | Nahoru | #1
Já jsem dal o zub větší u afriky a při stejně rychlosti se mi posunuly otáčky o 500ot. dolu.

pastorek 16 zubů

28.4.2014 v 20:55 | Nahoru | #2
Diky za zkušenost. Neco takového bych si predstavoval, ale jek to pobere ten jednobuch budu muset asi vyzkoušet. Neni to takova položka a když ny to k něčemu bylo, tak fajn, když to nebude fungovat, tak mne to nezrujnnuje...

pastorek 16 zubů

29.4.2014 v 09:44 | Nahoru | #3
Fungovat to bude.
Motorky řady XR a XL sů zpřevodované dost dopomala, na silnici, aby se dalo jet trvale vyšší rychlostí, se dávají těžké převody.
Néni to o dosažení vyšší maximálky, ale aby motor neběžel trvale ve vysokých otáčkách.
Já mám na XR400R převod 16/42, origo je 15/45.
Kaštan,když jel do Dakaru, měl vzadu 40...řetaz jen těsně nad nábojem kola. Těch 42 je s ohledem na to, aby to nežralo slajdry na kyvce. A taky abych nemusel dělat nic s řetazem (měnit délku).
Origo převod je lepší do těžšího terénu.

pastorek 16 zubů

29.4.2014 v 10:08 | Nahoru | #4
taky záleží jak jsou "postaveny napínáky".
jestli máš napínáky na začátku, asi se ti tam pastorek nevejde (i když na silnici budeš moci mít menší prověšení než do terénu). pokud jsou napínáky u konce, ok

pastorek 16 zubů

29.4.2014 v 11:27 | Nahoru | #5
Dej tam radši patnáct a půlku to bude optimální

pastorek 16 zubů

29.4.2014 v 15:10 | Nahoru | #6
Jo 15,5 bude optimal... ok zkusim,to. Ptal jsem se taky z duvodu,jestli to pobere motor,protoze rozsah pouzitelnejch otacek je dost malej, pod 3 to nejede a nad 5,5 je mi toho uz lito,tak abych potom porad neradil,ze by to pri zpomaleni motor neutahl a neposbiral se... ale dekuju za prispevky a jdu do toho to vyzkouset.

1 reakcí na tento příspěvek pastorek 16 zubů

29.4.2014 v 21:18 | Nahoru | #7
ja som mal 15/49 a na trojke 80 ako nič
teraz idem dat 14z no uvidim

(reakce na) pastorek 16 zubů

29.4.2014 v 22:01 | Nahoru | #8
bmw3987> to budes mit ale do sily,kdyz das mensi kolecko...

pastorek 16 zubů

20.11.2015 v 11:33 | Nahoru | #9
Sice pozdě ale přece, jezdím teď 16_49 když potrápím dvojku tak tacho ukazuje 100 a podle gps čtyřka134km/h a za 5 160km/h cca 6tis.ot.
Mě víc vyhovuje rychlejší převod i do crossu nemusím už tolik trápit 1 a 2jku. Motor na to stále má
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Palivové hadičky Honda XL 600, Honda XL 600V Transalp tox232 6 2.12.2022 v 10:27 350_634
Servis Honda XL600r Honda XL 600 Pavlioso 17 18.7.2022 v 16:52 MedWed
honda xl600 nechce naskocit Honda XL 600 jany626 16 7.6.2022 v 15:14 Pavlioso
Honda xl 600 r Honda XL 600 Kroskař 2 17.3.2022 v 19:00 PetNed
Honda xl 600 r Honda XL 600, Honda XL 650V Transalp, Honda XL 500, ... N.I.C.K. 2 25.12.2021 v 18:11 N.I.C.K.


TOPlist