globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Diagnostika pro Suzuki Bandit - půjčení
22.4.2014 v 10:10
Nazdar páni kluci,
mam podobný problém jako je popsáno zde http://www.motorkar...t=107111&fid=18. Nemáte někdo diagnostiku k zapůjčení. Do servisu se mi moc nechce a mám ho i dost z ruky.

Popis problému: při cca 8 tis a výš mi motor při plném plynu nechce jen, dusí se, nebo má propad ve výkonu (změní se zvuk jako by to jelo na 3 válce). Před zimou se mi to objevovalo už v 6 tis, po výměně svíček a vzduchového filtru se to posunulo na těch 8+ tis. Dělá to jen při zahřátém motoru. FI se ale nerozsvěcuje, takže těžko odhadnout zda na diagnostice vůbec něco bude. Proto bych nerad do servisu, ale jen si to půjčil, pokud někdo má a bude ochoten zapůjčit.

1 reakcí na tento příspěvek Diagnostika pro Suzuki Bandit - půjčení

25.4.2014 v 22:27 | Nahoru | #1
Zdar, mám Suzuki OBD Tool, umožňuje i čtení a mazání závad. Nebydlím ale za rohem - Prostějov. Pokud nic bližšího neseženeš, přijeď na Banďourovi, a připojíme to. Z ruky se mně to dávat nechce. Stránka výrobku zde.

(reakce na) Diagnostika pro Suzuki Bandit - půjčení

2.5.2014 v 12:16 | Nahoru | #2
Díky za nabídku. Každopádně ještě zkusím výpis poslední chyby na display, což jde i bez diagnostiky a taky zkouším sehnat někoho blíž. Kbyby bylo třeba, tak se ozvu a dojel bych, Prostějov není až tak daleko.

Diagnostika pro Suzuki Bandit - půjčení

2.5.2014 v 16:50 | Nahoru | #3
Okie Dokie

1 reakcí na tento příspěvek Diagnostika pro Suzuki Bandit - půjčení

2.5.2014 v 17:03 | Nahoru | #4
Pokud to nehlasi fi tak diagnostika nic neukaze. Dokonce ani pamet chyb to nema - ukaze ti to c00. Tenhle bandit uz ma docela novou jednotku, tzn diagnostika origo suzuki dokaze uz myslim u tohodle modelu live data, ale to ti moc nepomuze ... Protoze live data neco reknou zkusenemu mechanikovi co vi na co koukat...

(reakce na) Diagnostika pro Suzuki Bandit - půjčení

2.5.2014 v 19:53 | Nahoru | #5
assassin> To je dobrá připomínka. Já s tím akorát jednou hledal chyby u kamaráda stromáka, jenže tam to bylo jasný - lambda v prdeli. Ale v tomhle případě je výsledek bez záruky.

Diagnostika pro Suzuki Bandit - půjčení

3.5.2014 v 11:36 | Nahoru | #6
hele, je to vaření z vody, ale stát se to mě, tak jdu po čerpadle...tlak, čistota...vstřiky neodcházej, jen čidla a čerpadla..

a s tim benzínem...nedávno jsem opravoval sekačku...měla nepravidelnej chod a regulátor ji nebyl schopnej uregulovat a oscilovala...já dělal psí kusy, karbec lítal ze sekačky a do sekačky jak holub do holubníku..., čerpací membránu,svíčku, atd., fakt jsem se sral se vším co jde a prd...nakonec jsem vycuc trochu benzínu z biga a nadělil ho sekačce...najednou klid a pohoda...takže i beňo dělá svý...a to ten benzín v sekačce byl tejden starej...teda tejden koupenej...

Diagnostika pro Suzuki Bandit - půjčení

3.5.2014 v 21:09 | Nahoru | #7
Ja to vidim jako bandaska, tzn cerpadlo to klidne byt muze, ale nedavno sem resil i ucpany vstriky na buse - podobny chovani. Ja to resim tak ze prikrmim jednotku yosh boxem a kdyz se to zlepsi tak je jasny ze je to tim ze je malo paliva - cerpadlo/vstriky. V tomhle pripade pro to mluvi i to ze studeny to maka lip - suzuki jednotky maj do cca 80C bohatsi mapu, pak prepnou na teplou chudsi...

Diagnostika pro Suzuki Bandit - půjčení

4.5.2014 v 17:19 | Nahoru | #8
čoveče, Honzo, to je prvně, co se dozvídám o špatných vstřicích na moto...ale u naší (ne)kvality paliva se asi vlastně není čemu divit....

ještě pro inspiraci...u jedný Ducati 749 jsem řešil nedostatek tlaku na "liště"...nakonec to dělat tlakovej regulátor na čerpadle...byla vyrezlá pružinka regulátoru a tlal byl nižší...chovalo se to tak, že v malých točkách ok, semtam záškub a v točkách nad 6000 to zemřelo... takže bych i tak vyloupnul čerpadlo a zkotroloval všechny hadicový a o-kroužkový spoje na čerpadle...

Diagnostika pro Suzuki Bandit - půjčení

4.5.2014 v 18:48 | Nahoru | #9
Bandaska: jojo, ja tomu taky nechtel verit ale uz sem to videl undvou moto, jen sem vytahl vstriky a uz v sitku na vstupu byl viditelnej bordel. Vadnej regulator tlaku uz sem zazil na TL ( nekdo z fora si ho ode me pujcil a nevratil... Bohuzel jšem zapomel kdo to byl) cerpadla davaj malo celkem bezne... Taky uz jsem si chtel udelat na tlak merak, ale neni cas:(

Diagnostika pro Suzuki Bandit - půjčení

14.5.2014 v 09:33 | Nahoru | #10
Ahojte, tak mam tady zajímavý vývoj situace. FI se nerozsvěcuje, při propojení diagnostiky na display to ukáže C00, takže bez chyb. Tím pádam diagnostika nepomůže, jedině jak píšeš assasine snad live data.

Vyměnil jsem benzínový filtr, což mi poradil borec co se vyzná, nicméné to nepomohlo. Navíc se to časem ještě zhoršilo, takže teď mi motor při trochu více plynu umírá už od spoda. Minulý týden jsem měl dost problém předjet autobus.

Když na neutrál přídám plný plyn, tak otáčky vyjedou k cca 3 tis., pak to blafe, vyletí kousek výš k 6tis. atd. a z výfuku lítá krásný modrý plamen. Tak jsme vytáhli svíčky, ale ty jsou v poho, černé nejsou.

Ještě nás napadlo se podívat na lambda sondu, ale to by asi nehlásilo C00 na diagnostice. Ještě můžem zkusit to čerpadlo, tlak, ale nějak mi do toho nejdou ty plameny z výfuku.

Diagnostika pro Suzuki Bandit - půjčení

14.5.2014 v 10:11 | Nahoru | #11
plameny z vyfuku + strileni nutne neznamena, jak se spousta lidi mylne domniva, ze tam jde prilis mnoho benzinu - stejne se projevuje i to ze tam jde benzinu malo - chuda smes hori pomaleji nez "spravna" a tudiz dohoriva ve vyfuku i kdyz je ve smesi benzinu "malo"

tzn podle me je to na 80procent nekde ucpana/poskozena palivova soustava - ucpanej filtr cerpadla, ucpany vstriky, spatnej regulator tlaku paliva na liste, spatne cerpadlo.

ad ta chyba FI - to bude jeste neco jineho - pokud FI nesviti, diagnostika ukazuje C00 - me se nejlip osvedcilo hodit si kus dratu k tomu konektoru a konektor si usporadat v podsedlaku tak aby byl dobre dostupnej - jakmile se rozsviti FI, tak zastavim, necham motor bezet, druhym klicem otevru podsedlak, propojim konektor a ukaze to uz tu spravnou chybu...

Diagnostika pro Suzuki Bandit - půjčení

14.5.2014 v 11:36 | Nahoru | #12
má to čidlo tlaku paliva? jestli ne, tak to fakt vypadá na čerpadlo...chybu nehodí, ale protože o ní neví...

není nic jednoduššího, než ho vyndat a v lavoru s benzínem ho testnout....stojí to akorát pár kaček za beňo...

Diagnostika pro Suzuki Bandit - půjčení

3.6.2014 v 07:10 | Nahoru | #13
Dik pánové za rady. Moto už je v cajku. Vyhodili jsme čerpadlo, pořadně ho pročistili, poskládali a sláva, motka zase jede.

Mějte se a ještě jednou dík
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... Banditak650 14 24.4.2024 v 15:53 Banditak650
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Suzuki gsf 650 Bandit, jak vyřadit ... Suzuki GSF 650 Bandit existencex 23 16.9.2023 v 17:29 Riki1978
Bandit se dusí Suzuki GSF 650 Bandit MotardM 13 5.9.2023 v 06:27 Pelikánes
2007 Suzuki GSF Bandit 650- Potkáva... Suzuki GSF 650 Bandit Pelikánes 4 4.9.2023 v 15:09 puffybodie


TOPlist