mam podobný problém jako je popsáno zde http://www.motorkar...t=107111&fid=18. Nemáte někdo diagnostiku k zapůjčení. Do servisu se mi moc nechce a mám ho i dost z ruky.
Popis problému: při cca 8 tis a výš mi motor při plném plynu nechce jen, dusí se, nebo má propad ve výkonu (změní se zvuk jako by to jelo na 3 válce). Před zimou se mi to objevovalo už v 6 tis, po výměně svíček a vzduchového filtru se to posunulo na těch 8+ tis. Dělá to jen při zahřátém motoru. FI se ale nerozsvěcuje, takže těžko odhadnout zda na diagnostice vůbec něco bude. Proto bych nerad do servisu, ale jen si to půjčil, pokud někdo má a bude ochoten zapůjčit.
1 reakcí na tento příspěvek Diagnostika pro Suzuki Bandit - půjčení
1 reakcí na tento příspěvek Diagnostika pro Suzuki Bandit - půjčení
a s tim benzínem...nedávno jsem opravoval sekačku...měla nepravidelnej chod a regulátor ji nebyl schopnej uregulovat a oscilovala...já dělal psí kusy, karbec lítal ze sekačky a do sekačky jak holub do holubníku..., čerpací membránu,svíčku, atd., fakt jsem se sral se vším co jde a prd...nakonec jsem vycuc trochu benzínu z biga a nadělil ho sekačce...najednou klid a pohoda...takže i beňo dělá svý...a to ten benzín v sekačce byl tejden starej...teda tejden koupenej...
ještě pro inspiraci...u jedný Ducati 749 jsem řešil nedostatek tlaku na "liště"...nakonec to dělat tlakovej regulátor na čerpadle...byla vyrezlá pružinka regulátoru a tlal byl nižší...chovalo se to tak, že v malých točkách ok, semtam záškub a v točkách nad 6000 to zemřelo... takže bych i tak vyloupnul čerpadlo a zkotroloval všechny hadicový a o-kroužkový spoje na čerpadle...
Vyměnil jsem benzínový filtr, což mi poradil borec co se vyzná, nicméné to nepomohlo. Navíc se to časem ještě zhoršilo, takže teď mi motor při trochu více plynu umírá už od spoda. Minulý týden jsem měl dost problém předjet autobus.
Když na neutrál přídám plný plyn, tak otáčky vyjedou k cca 3 tis., pak to blafe, vyletí kousek výš k 6tis. atd. a z výfuku lítá krásný modrý plamen. Tak jsme vytáhli svíčky, ale ty jsou v poho, černé nejsou.
Ještě nás napadlo se podívat na lambda sondu, ale to by asi nehlásilo C00 na diagnostice. Ještě můžem zkusit to čerpadlo, tlak, ale nějak mi do toho nejdou ty plameny z výfuku.
tzn podle me je to na 80procent nekde ucpana/poskozena palivova soustava - ucpanej filtr cerpadla, ucpany vstriky, spatnej regulator tlaku paliva na liste, spatne cerpadlo.
ad ta chyba FI - to bude jeste neco jineho - pokud FI nesviti, diagnostika ukazuje C00 - me se nejlip osvedcilo hodit si kus dratu k tomu konektoru a konektor si usporadat v podsedlaku tak aby byl dobre dostupnej - jakmile se rozsviti FI, tak zastavim, necham motor bezet, druhym klicem otevru podsedlak, propojim konektor a ukaze to uz tu spravnou chybu...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... | Banditak650 | 14 | 24.4.2024 v 15:53 Banditak650 |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Suzuki gsf 650 Bandit, jak vyřadit ... Suzuki GSF 650 Bandit | existencex | 23 | 16.9.2023 v 17:29 Riki1978 |
Bandit se dusí Suzuki GSF 650 Bandit | MotardM | 13 | 5.9.2023 v 06:27 Pelikánes |
2007 Suzuki GSF Bandit 650- Potkáva... Suzuki GSF 650 Bandit | Pelikánes | 4 | 4.9.2023 v 15:09 puffybodie |