tak jsem si dal od doby co jsem dělal v 16ti mašinu a 18ti auto nějak pauzu od všech těch úřadů už mi z toho bylo na blití po tom co zavedli že se musej dělat Teoretický na Bohdalci tady v Praze a ještě druhej den do toho praktický, a ještě vyhrožujou tim že mi seberou řidičák když podělám testy.
Inu ale teď jsem se nadchnul pro Horneta 600.
Tak a teď se ptám když si udělám A2 (sem četl že pak když z A2 skáču na neomezenou tak stačí už jen jízda a žádný připitomělý testy.) a nechám si to seškrtit na 35 kw a najdu si model co měl 67-70 kw v Papírech což seškrtím přesně nebo víc jak o půlku, budu to furt moct řídit protože pak se do toho začnou plést nějaké kw/Kg a teď já nevim jestli se počítá kw/kg ze seškrcený ? Hornet váží 197 s výkonem 35 kw to je 0,17 kw/kg a nebo se to počítá kw/kg odškrcený což je 0,35 kw/kg což jaksi přesahuje dost.
Možná debilní dotaz, ale nerad bych to zjistil až mi to bude sedět v garáži.
Plus dotaz : Jak to škrtit, nevím jaký je postup v momentě kdy dostanu nějaké to potvrzení o snížení výkonu. Budu muset čekat na čistopis ? Jak to funguje ?
Protože jestli se teď rozhodnu dělat řidičák na A2 z A1 tak když to hodně dobře půjde tak měsíc se zkouškama pak z toho 14 dní budu čekat jak ocas než mi vydaj řidičák a jestli koupím moto po tom co mi vydaj řidičák tak to mám 5-7 hodin čekačku na úřadě než si to na sebe přepíšu, a jestli budu muset vyběhávat čistopis se sníženým výkonem tak na ten se čeká 14 dní. Abych půl roku neběhal po úřadech a mezitim stroje nečekali v garáži.
A ještě kdyby sem někdo mohl hodit nějakou referenci na dobrýho škrtiče strojů pokud možno bezpracně nebo jestli to nědělá přímo Honda.
A už poslední a nejdebilnější dotaz nakonec (možná mě místní komunita bude kamenovat) : Odškrcení zaškrceného bajku. Nerad bych zjistil že mi to zaškrtily takovym způsobem že budu muset rozdělávat půlku motoru a dokupovat novou jednotku apod... Ale předpokládám že ty škrtící aparáty jsou asi udělané tak aby si to jentak nějakej jouda nevyndal :)
Mnoho šťastných km bez nehod přeji :)
když děláš papíry z A2 na A tak děláš opravdu jen zkoušku z jízdy nic víc není potřeba, ani si nemusíš dávat kondiční jízdu v autoškole, Ale než to takhle budeš moci udělat, musíš mít to A2 minimálně dva roky.
Co se týče toho řidičáku co budeš dělat teď na A2, tak musíš testy i jízdy s tím, že když třeba neuděláš nějakou náhodou testy, tak se se stávajícím řidičákem nic neděje, seberou ti ho myslím, až kdyby si ty testy neudělal do půl roku.
Když seženeš horneta tuším do roku 99, tak ten má v TP 69KW a například alphatechnik ti ho seškrtí, většinou to stává kolem 8000, je to karburátor, takže škrtící sada bude nejspíš přes nějaký omezení v sání, možná na plynu.
Naposledy editováno 22.04.2014 00:21:13
1 reakcí na tento příspěvek Škrcení na 35 KW ?
takže splašit Horneta klem 45-50 tisíc, skočit k Soukupovi, nechat uškrtit znova oběhnout ouřad a už můžu vesele kroutit plynem.
Jinak jsem si tak ze zvědavosti počítal kw/Kg u aut, a vychází mi to že zaskřcenej Hornet se zhruba rovná R32 Golf IV. (Počítám Moto + 100 kg za jezdce). Tak jestli to fakt i pak tak lítá tak mi to urve prdel. (Včera jsem byl projet Intrudera a foukal protivítr tak mě to víc jak 80 nejelo)