globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tipy a rady pro motorkáře (besip)
 
15.4.2014 v 17:02
www.ibesip.cz/cz/motocyklista/rady-a-tipy/na-motorce-v-praxi
Stojí to za stažení. Docela zajímavé
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Tipy a rady pro motorkáře (besip)

16.4.2014 v 14:42 | Nahoru | #31
Ja si treba myslim ze rady co davaji ohledne jizdy jsou dobry, podobny veci mi byly receny i v autoskole a neni nad to si to obcas pripomenout..

(reakce na) Tipy a rady pro motorkáře (besip)

16.4.2014 v 14:54 | Nahoru | #32

Uch píše: Chlapi, přesné jak vypada Vase diskuze tady, tak to vypadá i na silnici. Každy se snaží toho druhého precurdit o kolik je vetší frajer a ma tím vetsi pravdu. Myslím ze kazda rada jak jezdit bezpečněji po silnici je dobra, být třeba z jiného/vašeho individuálního pohledu to vypadá jak blbost. U chápáni smyslu příspěvku ostatních stejné jako u nekterych životních/dopravních situaci staci trocha dobré vůle a a netrvat tolik na te svoji pravde/prednosti a jde to i bez skripani zubu/plechu.
Přeji hodné štěstí/kilometru všem.



Já se v žádným případě nevytahuji na nikoho jiného. Ale když vidím takovouhle kokotinu v publikaci, kterou vydává v podstatě ČR a která může postiženého, spíš zabít než mu zachránit život ať už při DN nebo i třeba při pádu Vašeho dítěte na kole atd. tak se ozvu.
O to mi tu šlo....
Ale třeba vidím vše až moc černě....

Naposledy editováno 16.04.2014 15:15:45

1 reakcí na tento příspěvek Tipy a rady pro motorkáře (besip)

16.4.2014 v 18:43 | Nahoru | #33
Zarazila mne nevraživost tohoto vlákna. kazda publikace ktera někomu pomůže nebo i zachrání je super. Jina věc je ta že publikace pro laika a profíka je vzdy jina. Jje to znát i na publikaci co dela kolektiv. Podle textu jsou tu asi všichni odborníci myšleno v dobrem. Chci říct že není jednoduchý neco vydat uspořádat apd. Já byl i na akci besipu a kraje lbc a musím říct, že mi to něco dalo a uprimně, jak jsme na tom s 1.pomocí? Vím že vyrazne hůře než na základní škole. Takže i příručka i odborna diskuze tady je z mého pohledu dobra. Pokud to je tunel, tak jsem přesvědčen, že bude lépe. ted nevím, jestli jsem to napsal jak jsem to myslel

Tipy a rady pro motorkáře (besip)

16.4.2014 v 20:27 | Nahoru | #34
moc písmen ke čtení..Není to někde třeba jako video?

(reakce na) Tipy a rady pro motorkáře (besip)

16.4.2014 v 21:24 | Nahoru | #35
Ades> tak nějak jsem to myslel. A mladýmu, začinajícímu motorkaři to třeba něco řekne.

1 reakcí na tento příspěvek Tipy a rady pro motorkáře (besip)

16.4.2014 v 21:54 | Nahoru | #36
Já jsem si to pročítal, ale zostražitěl jsem, když jsem se dočetl, že se na moto řadí pravou nohou.
Strejda google mi přepákování z leva do prava nenašel.
Dá se to někde koupit?

Jo, občas jim zablbnul pravopis a trochu slovosled.

1 reakcí na tento příspěvek Tipy a rady pro motorkáře (besip)

16.4.2014 v 22:01 | Nahoru | #37
Těch perel je tam více

Antihoppingová spojka
a motorová brzda

Při prudkém brzdění a rychlém
podřazování se může stát, že
brzdný moment na zadním kole (velice často ještě odlehčeném)
překročí mez adheze a kolo začne
prokluzovat nebo skákat po silnici.
Antihoppingová spojka v tu chvíli
začne prokluzovat, tedy dovolí
zadnímu kolu, aby se točilo o něco
pomaleji než kolo přední, a tím udrží
motorku stabilní.

Tipy a rady pro motorkáře (besip)

16.4.2014 v 22:21 | Nahoru | #38
Se mi libi ta naivita obhajcu BESIPu, pritom je u tyhle organizace stejna situace jako u vsech neziskovek, co "resi" cikany. Vubec jim nejde o bezpecnost, naopak nejvic penez a vlivu budou tezit z toho, pokud se na silnici zmasakruje co nejvic lidi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tipy a rady pro motorkáře (besip)

16.4.2014 v 22:38 | Nahoru | #39
Crowley> str.40 to řazení mě pobavilo, ale abs u moto větší než 125 cm3 od roku 2016 jako povinost? Jako ta EU buď zakazuje, nebo přikazuje, ať jdou do....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tipy a rady pro motorkáře (besip)

17.4.2014 v 11:35 | Nahoru | #40

pkKun píše: Zarazila mne nevraživost tohoto vlákna. kazda publikace ktera někomu pomůže nebo i zachrání je super. Jina věc je ta že publikace pro laika a profíka je vzdy jina. Jje to znát i na publikaci co dela kolektiv. Podle textu jsou tu asi všichni odborníci myšleno v dobrem. Chci říct že není jednoduchý neco vydat uspořádat apd. Já byl i na akci besipu a kraje lbc a musím říct, že mi to něco dalo a uprimně, jak jsme na tom s 1.pomocí? Vím že vyrazne hůře než na základní škole. Takže i příručka i odborna diskuze tady je z mého pohledu dobra. Pokud to je tunel, tak jsem přesvědčen, že bude lépe. ted nevím, jestli jsem to napsal jak jsem to myslel


Prirucku jsem si precetl a myslim, ze mi nic nedala a kdybych se podle ni nekdy ridil, tak by asi i nekomu ublizila (viz zde diskutovana prvni pomoc).
Pokud by to BESIP vydaval za penize posbirane nekde na nejakych jeho akcich ve forme treba dobrovolneho vstupneho - prosim. Pokud ale blaboly tohoto typu vydava za penize, ktere cuca plnymi dousky pevne prisat k povislemu, vrascitemu a temer prazdnemu prsu statniho rozpoctu, je mi z toho smutno.

Nebylo to moc nevrazive?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tipy a rady pro motorkáře (besip)

17.4.2014 v 11:36 | Nahoru | #41

docent píše: Abych upřesnil, co jsem měl na mysli:
Pořadí úkonů při záchraně je třeba samozřejmě posoudit případ od případu přímo na místě. Stříkající tepna je samozřejmě důležitá, ale u dopravních nehod to není příliš častý případ.
Podle zkušeností kluků ze záchranky je častý problém, že účastníci nehody ve stresu začnou obvazovat zkrvavené údy a hlavy a vůbec si nevšimnou, že postižený nedýchá a nebije mu srdce.


Tomu se rika elegantni tanec v hovnech - napsat kravinu a pak ji zkusit vysvetlit .

(reakce na) Tipy a rady pro motorkáře (besip)

17.4.2014 v 21:31 | Nahoru | #42

Venda_Rce píše: Crowley> str.40 to řazení mě pobavilo, ale abs u moto větší než 125 cm3 od roku 2016 jako povinost? Jako ta EU buď zakazuje, nebo přikazuje, ať jdou do....



Zpráva o povinném ABS na moto je už pár let stará... Bohužel je to tak.. Už by to chtělo EU zrušit a nechat max. volný pohyb lidí a zboží...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tipy a rady pro motorkáře (besip)

17.4.2014 v 21:32 | Nahoru | #43

MedWed píše: A.C.A.B. ? :D :D

jo, vlastně...tak to bylo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tipy a rady pro motorkáře (besip)

17.4.2014 v 23:23 | Nahoru | #44
Medved> To jsi chlapče trochu přehnal
Čekám na tvou omluvu....

(reakce na) Tipy a rady pro motorkáře (besip)

17.4.2014 v 23:26 | Nahoru | #45
Číkus> Můžeš nám tedy srozumitelněji vysvětlit smysl a způsob práce antihoppingu?

Naposledy editováno 17.04.2014 23:28:24

(reakce na) Tipy a rady pro motorkáře (besip)

18.4.2014 v 08:39 | Nahoru | #46
Medved> také jsem si ji přečetl, nic nového jsem se také nedozvěděl a nedala mi nic, snad krom toho opakování. Podle tvého věku a aktivity na foru, by mne navíc překvapilo, kdyby to pro motorkáře letitého něco přineslo. Co se týká korupce, je druhá věc, co mne také píp. Snažím se ji netolerovat a doufám, že jednou bude lépe.
při 100bezpečnostních produktech jsou některé lepší, jiné horší, ale záleží i na cílové skupině. Ty máš toto již pravděpodobně za sebou a z praxe i mnoho víc. Třeba se ale najde skupina , které to něco dá. Pokud ne, tak publikace zůstane ležet a snad se již dělat příště nebude.

(reakce na) Tipy a rady pro motorkáře (besip)

18.4.2014 v 08:43 | Nahoru | #47
docent> já to pochopil , i zažil , takže ti rozumím, jak to myslíš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tipy a rady pro motorkáře (besip)

18.4.2014 v 08:44 | Nahoru | #48

selkie píše: jo, vlastně...tak to bylo



i kdyz my bychom meli drzet hubu vid?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tipy a rady pro motorkáře (besip)

18.4.2014 v 10:52 | Nahoru | #49

MedWed píše: i kdyz my bychom meli drzet hubu vid?

nejsme céčka, není důvod

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tipy a rady pro motorkáře (besip)

18.4.2014 v 11:05 | Nahoru | #50

selkie píše: nejsme céčka, není důvod



A.A.A.B. ?? :D :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tipy a rady pro motorkáře (besip)

18.4.2014 v 11:21 | Nahoru | #51

MedWed píše: A.A.A.B. ?? :D :D

to už není tak hezký

(reakce na) Tipy a rady pro motorkáře (besip)

18.4.2014 v 11:29 | Nahoru | #52

selkie píše: to už není tak hezký



Tipy a rady pro motorkáře (besip)

18.4.2014 v 14:01 | Nahoru | #53
motorka se řídí přenášením váhy? hned jsem o něco chytřejí....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tipy a rady pro motorkáře (besip)

19.4.2014 v 13:49 | Nahoru | #54
Hlubas> Když máš tepenný krvácení, který stříká je logické že funguje oběh . Tak to zastavíš. Když nereaguje a je v bezvědomí, podíváš se jestli dejchá pokud ne na 99% mu nejde ani srdce. Pak se koukneš jestli je celej a někde z něj neteče krev (když nejde srdce tak teče pomalu pač nejní co by jí pumpovalo )a tu zastavíš, protože při masírování by začala vytékat, ale ty ji potřebuješ aby rozváděla kyslík po těle. Takže to krvácení musíš zastavit vždy.

(reakce na) Tipy a rady pro motorkáře (besip)

19.4.2014 v 15:06 | Nahoru | #55
cheops> To je vše pravda a toto vše vím. I když v mnoha případech postižený lapavě dýchá a zachránce si myslí, že je to OK, ale už i to je důvod ke KPR a mezi tím zavazuje krvavou hlavu se kterou mu cloumá sem a tam (na krční páteř super...). Ale tobě to asi vysvětlovat nemusím.....
Mě se tu jednalo o to, že někteří zdejší pisatelé jdou tvrdě za svým nesmyslem a ještě ,,zesměšňují,, ostatní v tomto vlákně. Ale hold každý pracujeme v nějakém oboru a každý máme jiné znalosti.
I když doporučuji každému, aby prošel nějakým kvalitním kursem PP. Je lepší to umět a nepotřebovat to než to neumět a potřebovat to.
A tímto ukončuji moje působení v této diskusi....
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist