globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
14.4.2014 v 20:49
blábole v nižšie uvedenej téme nepotvrdené, je to fajn stroj a FUNGUJE. Jediný problém bol v predajcoch a šikovnosti ich technikov.

http://www.motorkari...d=79&&pgr=13

SPT zakúpené v 2011 - sezóna v podstate bez problémov, bežný servis, vylepšenia
sa mi zdá že sezónu som ukonči s nájazdom cez 24000km

2012 - prvý problém na začiatku sezóny, SPT ma nechalo 1km letmou čiarou od pumpy :D prvý a posledný krát som žiadal o pomoc
km cez 32000
bola aj nehoda, drbnutý bicák v protismere, lietal som po kanáloch, prasknuté brejle k vidlám

2013 - tuším volnobežba štartéra blbla na začiatku sezóny
2014 - volnobežka štartéra výmena, zodrané valčeky a výmena gufera na kluke

momentálne ma SPT cez 50 000 a fachá skoro výborne. Má jediný problém, keď je studená horšie štartuje, asi sytič blbne. Akurát treba pridať trochu plynu pri studenom motore pri štarte.

náklady na prevádzku za nájazd:
28l oleja do motora
1x volnobežka štartéra
2x sada pneu MIchelin Pilot Activ
ložiská do kolies 1x výmena
1x reťazová sada
3x brzdové obloženie
1x zadný brzdový kotúč
1x tachometer - po 15 000 začala kmitať ručička rýchlomera
1x plynové lanko, rukoveť
2x baterka
doplnenie alarmu, kufra, vyhrievané hefty

EDIT: doplňujem ešte sviečky, len raz menené a jeden krát výmena ryžového oleja z vidiel za nový

naďalej prehlasujem, že SPT je výborná motorka












svoje čestné miesto v garáži ma stále a bude mať







nikomu tu už nebudem dokazovať nájazd fotkami ani nijak inakšie, dokazovania už bolo dosť!!!

radosť jazdiť na nej :)






na to že to má 320ccm a 18kW to slušne jazdí




a dokonca aj zatáča



Naposledy editováno 15.04.2014 23:06:07

(reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené

15.4.2014 v 19:00 | Nahoru | #91

Mr.Dreamer píše: Podle toho výpisu, co vše bylo potřeba dělat, je to teda slušný bazmek . To, že považuješ nutnost dělat s motorkou takové brikule jako standard je zarážející. Já si raději koupil nového Japonce a jediné náklady mám, když to pošlu vzduchem někam do pole (+ spotřební materiál samozřejmě, ale i toho zjevně spotřebuji násobně méně než zakladatel vlákna a přitom to honím po okruhu ).



co vsetko???
udrzba a vymena opotrebovaneho spotrebaku????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené

15.4.2014 v 19:12 | Nahoru | #92

jean192 píše: Mr.Dreamer, ale nového japonce asi nekúpiš za 2500 EUR. Copo, si magor, ja tie kilometre nedám za 20 rokov



na moto aj zarabam, tak aj preto tolko km

SPT na seba zarobilo, zarobilo mi na splatenie skoro celej hypoteky za dva roky a vdaka SPT robota este stale je. A uz sa nemusim tolko nahanat, treba si uzivat.

plan na tuto sezonu:
Koniec maja Balkan 10dni - moto
V polovici juna 10-12dni Rumunsko s bicakom
zaciatok jula Man, Skotsko a hadam uz aj Island 14dni ak Island, tak viac - moto
zaciatok augusta nejaky off na aute 10dni - Rumunsko
zaciatok september Rumunsko na moto 7-10dni

medzi tym este daco na STP, asi Alpy po starych cestach

Pridas sa??? Pod aspon do Skotska a na Man

(reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené

15.4.2014 v 19:17 | Nahoru | #93

Opl píše: copo musím se Tě zastat ,jezdím na ruské motorce a těch blafů co jsem už vyslechl
Tak holt jezdím zadem a potmě



mne je uplne jedno na com jazdim ak to funguje, hlavne je to, ze viem co som kupil a ked to funguje, tak preco nie. Ved roky sa jazdilo na slabych strojoch a nebol problem.
Ked mam chut ist rychlejsie tak mam na to BMW a ked mi staci sa lacno premiestnovat, tak SPT.

Inac, uz sa pokukavam o nejakej sajdkare Ural.

(reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené

15.4.2014 v 19:20 | Nahoru | #94

Fidži_CZ píše: Ale copo zas dostal potřebu si vylejt dušičku?



dusicku si tu vylievaju Tyyyy, co su posrany si zadovazit cinu, radsej si kupuju ojazdene znackove sroty a potom brazdia po nete, hladaju ako vyriesit problemy po nete a ulavuju si na fore kde nemaju co napisat.
Potom brazdia na ebay a kupuju ojazdene diele na svoje sroty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené

15.4.2014 v 19:29 | Nahoru | #95

Fidel1994 píše: Copo, moc se mi nezdá tebou napsaný výkon, co jsem hledal a pátral (18 kW na čínskej 4T v tomto objemu se mi nezdálo), tak jsem našel, že to má 14.4 kW, což je 18 koní, ne kW...

E: 14 kW a 18 Nm u 350tky?



a co ako tym chces napisat???? Ci ma moto 14kw, ci 18kw to ani nepoznat na vykone

nikdy som to neriesil aky ma vykon, ale na yuki bolo ked som ju kupoval napisane 17,7kw

moja 14kw nema

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené

15.4.2014 v 19:34 | Nahoru | #96

dave-lister píše: Co tě vedlo k tomu že sis koupil čínskou ..... Yuki?



lacna, pohodlna, mala spotreba. Po precitani zahranicnych for kde nebol s nou problem, som to skusil. Rozhodovanie bolo este ci nezobrat Velas 400. Tiez s nim nebol problem. Po sadnuti na obe a vyskusani som zhodnotil ze SPT je pohodlnejsie oproti Velasu. Vykonovo ale slabe oproti Velasu.
Na pouzitie k comu som SPT potreboval vyhovovalo a vyhovuje doteraz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené

15.4.2014 v 19:39 | Nahoru | #97

ja1 píše: ja to najel s jawou nekolikrát pač nic jinýho nebylo a věř že kromě pár kladívek a žárovek sem tam nic neměnil. a i po padesáti letech stále jezdí


No vidíš, takže ne jen olej

(reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené

15.4.2014 v 19:39 | Nahoru | #98

bledemon píše: Opět se to tu bude dělit na 2 tábory, přitom pravda je někde uprostřed. Odjezdit se to dá, na standart to samozřejmě nemá. To přirovnání s loganem celkem sedí (i když regal raptor na tom bude hůř, nemá v zády zahraničního partera).
Copo, nelze šitové materiály, technologie a zpracování svádět na prodejce v čr. Prostě to odpovídá ceně. Třeba na čínskou inazumu250 to samozřejmě nemá.

Když budu mít 50tisíc, koupim šestiletou ybr250 než novou yuki350.
když budu mít 25tisíc, koupim šestiletou yuki350 než 20letou cb250.



sitacke materialy SPT nema, problem bol servisakoch u predajcoch. Ked niekto utiahne kyvnu vidlu tak, ze sa skoro ani sama nepohne, tak to problem v materiale nieje. Tak isto by sa ukrutil hriadel kludne na Honde, Kawe, KTM....

Jediny sitacky material bol v pouzitych palivovych hadiciach. Po mojom zisteny s hadicami predajca ich standartne vymenil na novych SPT a majitelov SPT zavolal na vymenu a skontrolovanie kyvnej vidle. Potom uz problem nebol zo ziadnou SPT

(reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené

15.4.2014 v 19:42 | Nahoru | #99

Míra píše: Nečetl jsem to celé,ale proč je nádrž a podsedlák na fotkách v jiných barvách?

Připomělo mi to Top Gear.V jednom dílu se Jeremymu podělalo na cestě auto,tak ho vyměnil za stejný tip jiné barvy.



Odstranenie nevkusnej grafickej upravy predajcu YUKI. Nestalo ma to jedno euro, tak preco to nedat prestriekat

(reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené

15.4.2014 v 19:52 | Nahoru | #100

Míra píše: Do jednoho kamaráda jsem hučel,ať koupí scooter Honda a ne Čínu.
Nedal si říct.
Za 20.000 Kč pořídil novou Čínu.Za cca 3 roky 400 Km a už to nechce jezdit.
Náklady zhruba 50 Kč/kilometr na pořizovací ceně bez benzínu,oprav a pov. ruč..



mam aj cinsky skuter a nema problem. Tusim pri 6000km som menil valec za 80ccm nech to aj trochu facha. Dokonca som mu doprial aj noveho Lea :) Potreboval som daco male co dvihnem a hodim do Vita do kufra









(reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené

15.4.2014 v 19:53 | Nahoru | #101

bulldogbiker píše: no to je hezký,jak má rád svou motorku



a ty nemas rad svoje stroje???

2 reakcí na tento příspěvek Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené

15.4.2014 v 21:31 | Nahoru | #102
máš krásnou motorku, to já když osolím tu svoji litrovou jebku, vždycky mi chce mrcha pláchnout pod prdelí, lidi v okolí si musí zacpávat uši, když zavřu plyn zadní guma se kouše a v airboxu to duní že mi rezonujou vnitřnosti, s tím dvouválem si připadám jako bych jel na vibrátoru, tachometr asi blbne protože při každým vrknutí plynem letí rafička kamsi nahoru, takže když z ní v garáži slezu, spocenej jsem až na prdeli a kolena mám jak z bláta, no co ti mám povídat...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené

15.4.2014 v 21:59 | Nahoru | #103

copo píše: a co ako tym chces napisat???? Ci ma moto 14kw, ci 18kw to ani nepoznat na vykone

nikdy som to neriesil aky ma vykon, ale na yuki bolo ked som ju kupoval napisane 17,7kw

moja 14kw nema



Yuki SPT 350 stříkačka, dvouhrnek OHC, co byly k mání v ČR měly 14.4 - 14.7 kW výkon a kolem 18 Nm krouťák. Když tu motorku tak hájíš tady, tak bys o ni mohl něco vědět ne? A žes nalil 28 litrů oleje do motoru, to znamená co? Často ho měníš nebo ho moto žere? (Pokud žere, tak je tohle téma asi zavádějící...)
Nepíšu sem, abych ti tu motorku hanil kvůli jejímu původu a nebo proto, abych se s tebou hádal, jen se chci dobrat pravdy, protože se mi to celé nějak nezdá..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené

15.4.2014 v 22:47 | Nahoru | #104
CZepelin> 50tisíc kilometrů, 28litrů oleje v motoru, ale do vidlí a tlumiče ani kapku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené

15.4.2014 v 22:49 | Nahoru | #105

Fidel1994 píše: Yuki SPT 350 stříkačka, dvouhrnek OHC, co byly k mání v ČR měly 14.4 - 14.7 kW výkon a kolem 18 Nm krouťák. Když tu motorku tak hájíš tady, tak bys o ni mohl něco vědět ne? A žes nalil 28 litrů oleje do motoru, to znamená co? Často ho měníš nebo ho moto žere? (Pokud žere, tak je tohle téma asi zavádějící...)
Nepíšu sem, abych ti tu motorku hanil kvůli jejímu původu a nebo proto, abych se s tebou hádal, jen se chci dobrat pravdy, protože se mi to celé nějak nezdá..



Omg. Aniž bych se chtěl zastávat číny, myslí tady někdo něčím jiným než kolenem? Na mojí kawě ER-5, kterou mi někdo čornul, byl interval výměny oleje 6000 km. nehodlám hledat manuály k YUKY, ale 6000 km na výměnu oleje by u "malorážky" docela sedělo. Inženýři, vychází mi to zhruba na 8 výměn a pokud tu někdy někdo vůbec měnil olej doma (ne v servisu), jistě ví, kolik se do mašiny lije oleje. Tak co, ještě pořád budete psát, že ta mašina žere olej?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené

15.4.2014 v 22:50 | Nahoru | #106

Fidel1994 píše: Yuki SPT 350 stříkačka, dvouhrnek OHC, co byly k mání v ČR měly 14.4 - 14.7 kW výkon a kolem 18 Nm krouťák. Když tu motorku tak hájíš tady, tak bys o ni mohl něco vědět ne? A žes nalil 28 litrů oleje do motoru, to znamená co? Často ho měníš nebo ho moto žere? (Pokud žere, tak je tohle téma asi zavádějící...)
Nepíšu sem, abych ti tu motorku hanil kvůli jejímu původu a nebo proto, abych se s tebou hádal, jen se chci dobrat pravdy, protože se mi to celé nějak nezdá..



som napisal kolko som nalial do motora oleja a nie kedy a ako casto som menil tu nie je nepisane!

No a ja nemam v technickom ani 14,4 ani 14,7 a to viem na isto, kedze technicky preukaz vlastnim

A ze tam mam taky vykon ako pises ma nepresvedcis

(reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené

15.4.2014 v 22:51 | Nahoru | #107

CZepelin píše: máš krásnou motorku, to já když osolím tu svoji litrovou jebku, vždycky mi chce mrcha pláchnout pod prdelí, lidi v okolí si musí zacpávat uši, když zavřu plyn zadní guma se kouše a v airboxu to duní že mi rezonujou vnitřnosti, s tím dvouválem si připadám jako bych jel na vibrátoru, tachometr asi blbne protože při každým vrknutí plynem letí rafička kamsi nahoru, takže když z ní v garáži slezu, spocenej jsem až na prdeli a kolena mám jak z bláta, no co ti mám povídat...



ja tiez ked osolim svoju litrovu jebku, tak si uzijem to iste

(reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené

15.4.2014 v 22:56 | Nahoru | #108

Robinsson píše: CZepelin> 50tisíc kilometrů, 28litrů oleje v motoru, ale do vidlí a tlumiče ani kapku



zabudol som na sviecky a aj ryzovy sirup som vymenil za olej vo vidlach. Ospravedlnujem sa.

Vsak ono to bolo v teme o SPT uz pisane, je to spotrebak tiez

(reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené

15.4.2014 v 23:02 | Nahoru | #109

Hofner píše: Omg. Aniž bych se chtěl zastávat číny, myslí tady někdo něčím jiným než kolenem? Na mojí kawě ER-5, kterou mi někdo čornul, byl interval výměny oleje 6000 km. nehodlám hledat manuály k YUKY, ale 6000 km na výměnu oleje by u "malorážky" docela sedělo. Inženýři, vychází mi to zhruba na 8 výměn a pokud tu někdy někdo vůbec měnil olej doma (ne v servisu), jistě ví, kolik se do mašiny lije oleje. Tak co, ještě pořád budete psát, že ta mašina žere olej?



SPT nema filter, len sitko, tak je vymena castejsia.

No a zabudol som na sviecky a aj raz som vymenil olej vo vidlach, ale vsak to bolo uz v teme aj s foto pri SPT ked tema bola tu na servere.

Vdaka blbeckom a spamovacom sa tema vymazala, kedze zmysel uz nemala, ked uchylaci to zahlcovali nepodstatnou blabolou o nicom

2 reakcí na tento příspěvek Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené

15.4.2014 v 23:18 | Nahoru | #110
Když pominu, že kamarád měl dvácu Yuki, která ho málem zabila. V sedmi pětkách doslova "vybuchlo" (stroj byl rok novej a měl najeto kolem 3000 tis) přední kolo = zlomená klička, vyhozený rameno, vyosená páteř, vše důkladně zabaleno ve výhodném balení přeletu přes řídítka do levýho pruhu, kde naštěstí nic nejelo, jinak by asi už nebyl. Tak to byl docela fajnej stroj, jezdilo to furt, jak se tomu nasadily špalky tak se s tím dobře lítalo i přes polňačku.

Naposledy editováno 15.04.2014 23:19:36

1 reakcí na tento příspěvek Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené

15.4.2014 v 23:29 | Nahoru | #111
Hoffner> vfr interval výměny oleje 12 000km

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené

16.4.2014 v 00:04 | Nahoru | #112

StrejdaMortymer píše: Když pominu, že kamarád měl dvácu Yuki, která ho málem zabila. V sedmi pětkách doslova "vybuchlo" (stroj byl rok novej a měl najeto kolem 3000 tis) přední kolo = zlomená klička, vyhozený rameno, vyosená páteř, vše důkladně zabaleno ve výhodném balení přeletu přes řídítka do levýho pruhu, kde naštěstí nic nejelo, jinak by asi už nebyl. Tak to byl docela fajnej stroj, jezdilo to furt, jak se tomu nasadily špalky tak se s tím dobře lítalo i přes polňačku.



a uz to zacina kamarad o chvilu to tu bude kamosov kamos a ...

(reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené

16.4.2014 v 00:23 | Nahoru | #113

JohnnyCrash píše: Hoffner> vfr interval výměny oleje 12 000km



Teď mám CBF 600 a taky má psaných 12 000 km a jako co z toho? Viz pisatel výše.

1 reakcí na tento příspěvek Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené

16.4.2014 v 00:31 | Nahoru | #114
Docent to vystihl celkem přesně, nechápu myšlenkové pochody někoho, kdo má potřebu svou motorku před ostatním světem nějak obhajovat, jako by ve skrytu duše věděl, že to je "paštika", tak se chce přesvědčovat, utvrzovat v tom, že to tak není...škoda slov...

No přeji spoustu spokojených kilometrů na Yukině, já si budu dál jezdit na těch mých japonských šrotech a vůbec mi to nevadí...

P.S. taky si zaujatý, ale proti japoncům...

1 reakcí na tento příspěvek Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené

16.4.2014 v 00:40 | Nahoru | #115
Hoffner> Co z toho ? Rekl bych ze polovicni uspora za servis oleje, při celkovejch nákladech nic svetoborneho ale potesi to,v prispevku neslo o urazku er5ky nebo ciny ale o radost z vfrka( samozrejmně četnost předepsaných servisnich zakroku o něcem taky vypovida a treba u nákupu velkejch fleetů je to zasadni kriterium při rozhodováníjakou značku koupit )

(reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené

16.4.2014 v 00:43 | Nahoru | #116
StrejdaMortymer> A co vybuchlo, pneu? To se prece muze stat u cehokoliv, videl jsem xjr kterymu pri predjizdeni bouchla zadni Michelin PR 2.

(reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené

16.4.2014 v 01:10 | Nahoru | #117

JohnnyCrash píše: Hoffner> Co z toho ? Rekl bych ze polovicni uspora za servis oleje, při celkovejch nákladech nic svetoborneho ale potesi to,v prispevku neslo o urazku er5ky nebo ciny ale o radost z vfrka( samozrejmně četnost předepsaných servisnich zakroku o něcem taky vypovida a treba u nákupu velkejch fleetů je to zasadni kriterium při rozhodováníjakou značku koupit )



Zase ti to víc žere, a to nejen palivo, ale i gumy. V konečném výčtu je výměna oleje zanedbatelná položka. Pečlivě jsem si evidoval co to všechno stálo, takže to není žádné plácání do vody.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené

16.4.2014 v 07:01 | Nahoru | #118

2stroke píše: Docent to vystihl celkem přesně, nechápu myšlenkové pochody někoho, kdo má potřebu svou motorku před ostatním světem nějak obhajovat, jako by ve skrytu duše věděl, že to je "paštika", tak se chce přesvědčovat, utvrzovat v tom, že to tak není...škoda slov...

No přeji spoustu spokojených kilometrů na Yukině, já si budu dál jezdit na těch mých japonských šrotech a vůbec mi to nevadí...

P.S. taky si zaujatý, ale proti japoncům...



zaujaty nie som voci nikomu! Neobhajujem, napisal som ze nie je problemova a zhodnotil som stav po najazde

No a hlavne tu neviete prekusnut to, ze funguje

(reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené

16.4.2014 v 07:38 | Nahoru | #119

copo píše: lacna, pohodlna, mala spotreba. Po precitani zahranicnych for kde nebol s nou problem, som to skusil. Rozhodovanie bolo este ci nezobrat Velas 400. Tiez s nim nebol problem. Po sadnuti na obe a vyskusani som zhodnotil ze SPT je pohodlnejsie oproti Velasu. Vykonovo ale slabe oproti Velasu.
Na pouzitie k comu som SPT potreboval vyhovovalo a vyhovuje doteraz


Pěkné rozhodnutí... Já o týhle motorce poprvé slyšel až včera, takže jako reklama tady na fóru dobrý. Zdá se mi že už jí neprodávají, asi byl o ní malý zájem. Tak ať slouží.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené

16.4.2014 v 09:32 | Nahoru | #120

dva_hrnce píše: náklady na prevádzku za nájazd:
28l oleja do motora
1x volnobežka štartéra
2x sada pneu MIchelin Pilot Activ
ložiská do kolies 1x výmena
1x reťazová sada
3x brzdové obloženie
1x zadný brzdový kotúč
1x tachometer - po 15 000 začala kmitať ručička rýchlomera
1x plynové lanko, rukoveť
2x baterka

Já mám 60tis.km:
volnoběžka původní
ložiska kol původní
řetězovou sadu nemám, kardan původní
brzdové kotouče původní
tachometr původní
plynové lanko + rukojeť původní
baterie původní

A to se prej italky serou

Ale jinak dobrý, proč nepodat report, každej se rád pochlubí.
Jen škoda že maj lidi předsudky a musej druhýho hned shodit jen kvůli zemi původu motocyklu.
A pak tu svorně nadáváme na diskutéry hovinek.cz pod článkem o mrtvém motorkáři.
Něco mi to vzdáleně připomíná



Mno jo ale kolik jsi z toho natlačil, protože ti došel benál? Hádám že tak polovinu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výmena tachometru/prístrojovky Yuki SPT 350 27maco97 1 30.7.2018 v 21:42 MaCe1971
Náhrada brzdového kotouče na Yuki 3... Yuki SPT 350 Peter639 5 11.9.2016 v 20:54 Vlasťák1973
"čína" nebo "třinda"? Jawa 350/640, Yuki SPT 350, Yuki CSR 250 fatman 23 25.11.2013 v 20:54 fatman
Výběr motorky s obsahem 250 ccm [1, 2, 3] Yamaha YBR 250, Kawasaki Ninja 250R, Yuki TR 250, Ho... Peter_John 67 29.10.2012 v 11:10 bledemon


TOPlist