globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: tzr tdr dt 125
31.3.2014 v 22:33
Mám tzr 125 musím dělat komplet novou elektro. a slyšel sem že to jde udělat líp než originál jak ? nějaký tuning zapalování slyšel sem že na 50ccm se dávají zapalování z motorových pil je nějaká takováhle vychytávka na 2T 125CCm ? něco aby svíčka házela větší jiskru nebo tak něco když už to dělám ať to tam předělám

tzr tdr dt 125

31.3.2014 v 22:52 | Nahoru | #1
Standartní funguje dobře tak jak je. Nevymýšlej blbosti.

tzr tdr dt 125

31.3.2014 v 22:56 | Nahoru | #2
esti chces vykon hore tak trysky s vetsima dirama

tzr tdr dt 125

31.3.2014 v 23:24 | Nahoru | #3
A čo od toho očakávaš ? Akože to pôjde lepšie ? Ani omylom

tzr tdr dt 125

1.4.2014 v 00:02 | Nahoru | #4
"Větší jiskra" je blbost, ta sama o sobě výkon nezvýší a navíc kompaktní zapalovací modul z pily těžko bude mít průběh předstihu, jaký bys pro 125ccm motor potřeboval, nemluvě o tom, že bys musel bastlit u rotoru magneta, abys tam jednotku dostal (a pak bys musel nastavovat VN kabel) a chybělo by Ti ovládání přívěry. Tak nevymýšlej ptákoviny a udělej elektriku tak, jak má být (škoda, že jsi tak z ruky, pro mě by to byla otázka pár hodin). Když už větší výkon, tak rovnou použít nějakou "kit sadu" na větší objem, ale k tomu potřebuješ adekvátně upravit sání, i výfuk, takže pokud to má dobře fungovat, bude to sakra velká investice a navíc každá taková úprava je na úkor životnosti a spolehlivosti motoru (při nejmenším, když dáš větší píst a válec, bude častěji odcházet klika a ojnice).

tzr tdr dt 125

1.4.2014 v 08:12 | Nahoru | #5
ne nechystám se to nějak tunit budu jen dělat novou el. a zajmalo mě jestli tam někdo neobjevil nějakou věc která by se dala ještě vylepšit

tzr tdr dt 125

1.4.2014 v 10:08 | Nahoru | #6
Draku co to kutíš dvacet dnu maš stroj žereti 10 litru a ještě je elektrika špatna jo???? Jinak nejlepší tuning na velikej výkon je originál stav ;)

tzr tdr dt 125

1.4.2014 v 10:41 | Nahoru | #7
Věř tomu, že konstruktéři u Yamahy nejsou čínští PATloMATlové, co pustí do prodeje polotovar, který si musíš doma dodělat. A kor u elektrika už je u TZR řešena šikovně a jednoduše, že to snáz snad ani nejde. Takže "vylepšovat" tam kloudně není co. Natahej dle schématu, snaž se dodržet barvy (je problém sehnat všechny odpovídající) a hlavně nenastavuj dohromady dráty různých barev - to by pak bylo o nervy to opravovat.

tzr tdr dt 125

1.4.2014 v 10:48 | Nahoru | #8
To bude zase téma
www.motorkari.cz/forum-detail/

tzr tdr dt 125

1.4.2014 v 11:03 | Nahoru | #9






ty značky který vypadají jako dioda to má bejt co ?

tzr tdr dt 125

1.4.2014 v 11:05 | Nahoru | #10
a pojistka tam taky určitě není jen jedna :/ našel sem tam dvě a na schematu je jen jedna :/ mělo by jich tam být víc ne ?

tzr tdr dt 125

1.4.2014 v 14:40 | Nahoru | #11
Bohužel ano, některé motorky nemají rozdělenou instalaci (na víc samostatně jištěných okruhů) a mají jen jednu pojistku, jistící baterku před případným zkratem v regleru. Má to tak třeba i GS500. Jen pozor na chybu v tom plánku - u spínačky ("main switch") jsou v tabulce přehozené texty "off" a "on". Tyto chyby v popiscích se ale vyskytují u více manuálů od Yamahy.
Druhá pojistka tedy není origo, tu tam někdo před Tebou dodělával. A ty "značky vypadající jako dioda", pokud si rozumíme, jsou zřejmě konektorové spoje, pouze samostatné fastony, bez pouzder. A zapalovací jednotka má samostatné napájení z cívek magneta, je nezávislá a motorka by tak měla běžet i bez baterky, jen pochopitelně nebude svítit a nebude fungovat přívěra. Teoreticky by tedy svítila a fungovalo by vše, neboť magneto bude dávat napětí i bez baterky, ale mohl by se tím zničit regler (napěťovými špičkami, které baterka jinak odfiltruje), proto je vhodné pro nouzové dojetí bez baterky rozpojit konektory regulátoru (alespoň ten se třemi bílými dráty).

1 reakcí na tento příspěvek tzr tdr dt 125

1.4.2014 v 16:51 | Nahoru | #12
Budu muset menit i civky kdyz nesezenu tzr tak dt nebo tdr?

(reakce na) tzr tdr dt 125

1.4.2014 v 17:50 | Nahoru | #13
login36158> Srovnej čísla dílů a podle toho vyber.

tzr tdr dt 125

1.4.2014 v 18:47 | Nahoru | #14
koukal sem na cenu tech cívek a 1600 za jednu je pro mě docela dost takže bych rád ty dvě proměřil ta třetí je viditelně poškozená pokud někdo víte kolik mají ty cívky závitů nebo jaký by měly přibližně naměřený hodnoty budu rád

tzr tdr dt 125

1.4.2014 v 18:48 | Nahoru | #15
za stránku kde se dají sehnat ty barevný dráty budu taky vděčnej :/

tzr tdr dt 125

1.4.2014 v 19:13 | Nahoru | #16
Zkus Autokabel, ale nečekej, že úplně všechny barvy, natož jejich různé kombinace, tam mít budou. A vtěchto případěch je prý nejlepší občas prolézt vrakoviště a z něčeho si tak kabelové svazky vzít. A z těch si pak povybírat barvy, jaké potřebuješ.

1 reakcí na tento příspěvek tzr tdr dt 125

23.7.2014 v 18:29 | Nahoru | #17
dělat na tzr elektřinu je vážně za trest :/

(reakce na) tzr tdr dt 125

24.7.2014 v 10:26 | Nahoru | #18
login36158> Když si jelito tak ano.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
DT 125LC Regler Yamaha DT 125 LC Rejigger 0 3.5.2024 v 06:11 Rejigger
Přívěra vůbec nereaguje Yamaha DT 125 LC Stela69 3 22.4.2024 v 15:12 Anti
Yamaha DT 125 Yamaha DT 125 LC Lachej 0 30.10.2023 v 17:34 Lachej
Yamaha dt 125 motor Yamaha DT 125 R, Yamaha DT 125 X, Yamaha DT 125 E, Y... Aposhtol 1 13.8.2023 v 19:10 chiro2
Koupě dt125 Yamaha DT 125 R, Yamaha DT 125 X, Yamaha DT 125 E, Y... Begineer 4 23.3.2023 v 10:44 kokoška.


TOPlist