globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Asi je konec s mou kráskou ;(((
28.3.2014 v 19:00
Zdravím minulý týden jsem vyměnil olej vypustil starý nalil nový pp90 a dnes pustím benzín nastartuji nechám klepat po zahřátí zhodím ze stojánu dám plyn a nic šlo to do otáček dva krát to trošku koplo jako by pokud o rozjetí a nic tak jsem to zhasl a od té doby nemůžu roztočit motor potočím zadní kolo v zad a do předu ho mohu potočit asi o 1/4 ráfku a po té se sekne a neprotočím motor prostě mohu pouze potáček kolem do předu a do zadu ale do předu se mi to zasekne a dále to neprotočím (opřel se do šlapátka 100kg člověk) a nepřetlačil takže by mě zajímalo jestli je to zadřené nebo co je špatně?Moc vám děkuji byla to moje první motorka a od té doby už ji asi dva roky udržuji ve stavu a starám se o ni a teď toto

Asi je konec s mou kráskou ;(((

28.3.2014 v 19:02 | Nahoru | #1
hm konec.......

Asi je konec s mou kráskou ;(((

28.3.2014 v 19:05 | Nahoru | #2
Jestli to nemáš potkaný

2 reakcí na tento příspěvek Asi je konec s mou kráskou ;(((

28.3.2014 v 19:05 | Nahoru | #3
Co to přesně je? dá se to zpravit?

Asi je konec s mou kráskou ;(((

28.3.2014 v 19:06 | Nahoru | #4
Je to smutný,ale než to opravovat.Kup radši třeba starou Yamahu DT bez papírů a bude se to srát rozhodně mín

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asi je konec s mou kráskou ;(((

28.3.2014 v 19:06 | Nahoru | #5

Hyncic píše: Co to přesně je? dá se to zpravit?

potkaný znamená ventil s pístem,to ale nebude asi problém tvé babetty.

Asi je konec s mou kráskou ;(((

28.3.2014 v 19:10 | Nahoru | #6





Nerad bych se vzdal mé první motorky která může na cestu když udělám pojistku dva roky ji asi vlastním a od té doby jsem řešil každou věc a leštil mazal atd.. a stav je dobrý a teď toto tak co to prosím je?

(reakce na) Asi je konec s mou kráskou ;(((

28.3.2014 v 19:10 | Nahoru | #7

Hyncic píše: Co to přesně je? dá se to zpravit?

Opravit se dá všechno ale za kolik a hlavně jestli to má cenu Pokud uděláš třeba u toho DT píst,nikasil atd tak máš jistotu že bude nějaký čas klid.Tady u těch sráčů čínskejch je to pořád dokola..Potkaný znamená že píst šel nahoru a ventil mu šel naproti..Většinou to odnese víc věcí ale takhle ti stejně nikdo nic neřekne..Je potřeba to rozdělat...

Asi je konec s mou kráskou ;(((

28.3.2014 v 19:10 | Nahoru | #8
to je doukvalt? pokud jo nejspis volnobezka ( ta stoji cca 650kč) když budeš pulit tak rovnou go

(reakce na) Asi je konec s mou kráskou ;(((

28.3.2014 v 19:12 | Nahoru | #9

prackarr píše: potkaný znamená ventil s pístem,to ale nebude asi problém tvé babetty.

Já tady čumim na TU ČÍNSKOU JEBKU TAK TO JE V POHO,TO MÁŠ OPRAVENÝ ZA PÁR KAČEK

1 reakcí na tento příspěvek Asi je konec s mou kráskou ;(((

28.3.2014 v 19:14 | Nahoru | #10
Rybíz promiň nenapsal jsem ale teď se bavíme o babettě ;)

1 reakcí na tento příspěvek Asi je konec s mou kráskou ;(((

28.3.2014 v 19:20 | Nahoru | #11
Tak prosím co s tím teda je? Jedná se o babettu 210 (2t) nejsou ventily ;) jen ať víte

(reakce na) Asi je konec s mou kráskou ;(((

28.3.2014 v 19:21 | Nahoru | #12
Hyncic> jo,jo kamo nejspis prevodovka na odpis,Finstrle Krnov

Asi je konec s mou kráskou ;(((

28.3.2014 v 19:24 | Nahoru | #13
Cena opravy?

(reakce na) Asi je konec s mou kráskou ;(((

28.3.2014 v 19:32 | Nahoru | #14

Hyncic píše: Tak prosím co s tím teda je? Jedná se o babettu 210 (2t) nejsou ventily ;) jen ať víte

myslíš, že jde takto na dálku, od stolu určit závadu?

Asi je konec s mou kráskou ;(((

28.3.2014 v 19:42 | Nahoru | #15
Tam může být špatných X věcí,takhle od stolu bez rozebrání ti tu nikdo neřekne co s tím,cena opravy může být 200.- za výměnu ložiska nebo taky třeba 4000,- za celé GO.To se musí rozdělat a podívat dovnitř,co se stalo.

Asi je konec s mou kráskou ;(((

28.3.2014 v 19:44 | Nahoru | #16
Takže musím 100% půlit?

Asi je konec s mou kráskou ;(((

28.3.2014 v 19:50 | Nahoru | #17
Jasnovidce s kristalovou kouli, aby ti z ni vycet, co s tim mas tady najdes tezko. Ostatni muzem jen hadat co s tim je.
Pokud tomu nerozumis (coz podle toho, ze jsi nemel snahu sundat ani kryt spojek aby ses podival, jestli neni nahodou neco upadle, nebo sekle), tak to dej radeji nekomu zkusenejsimu, at se ti na to podiva.

Asi je konec s mou kráskou ;(((

28.3.2014 v 19:52 | Nahoru | #18
Muze to byt jen praskly unasec. Dost casta zavada, uz jsem ho taky jednou menil. Oprava za par kacek a pulit nemusis.

Asi je konec s mou kráskou ;(((

28.3.2014 v 19:59 | Nahoru | #19
Přesně jak tu říkaj muže to být cokoliv cena 200kč nebo 2000kč Ale dej to někomu kdo tomu rozumí at to nedoděláš ještě víc Mám dvě doma a super stroje pokud se o to staráš

Asi je konec s mou kráskou ;(((

28.3.2014 v 20:00 | Nahoru | #20
Jak píše kubosh dej to do Krnova Finstrlemu ten ti řekne určitě co s tím máš, možná tam má i motor repas na výměnu aspon kdysi to tak měl

1 reakcí na tento příspěvek Asi je konec s mou kráskou ;(((

28.3.2014 v 20:23 | Nahoru | #21
Díky zítra jsi to rozeberu a uvidím ;)

Asi je konec s mou kráskou ;(((

28.3.2014 v 20:44 | Nahoru | #22
Ty jsi nestastnik.

(reakce na) Asi je konec s mou kráskou ;(((

28.3.2014 v 20:47 | Nahoru | #23

Hyncic píše: Díky zítra jsi to rozeberu a uvidím ;)


na levej buben potrebujes stahovak

Asi je konec s mou kráskou ;(((

28.3.2014 v 20:59 | Nahoru | #24
Stačí sundat hlavu a válec, drží to na 4rech matkách. Jestli uvidíš že je ve válci vydřená rýha a na pístu taky tak jsi zadřel. v nejlepším případě nechat udělat výbrus + koupit píst a kroužky. Taky mohla jít dokopru volnoběžka ta se dá sehnat levně +/- 500 kč má se otáčet jenom na jednu stranu jestli se otáčí na obě nebo jestli se netoší vůbec tak je špatná volnoběžka (aby jsi to zjistil musíš půlit motor) Pak je ještě možné že se nějak sekli spojky to zjistíš odděláním krytu plastového na straně palivového kohoutku jestli se zdá být všecko OK tak to bude asi zadřené nebo volnoběžka.

Postupoval bych následovně :
1. Kontrola válce a pístu (otázky asi hodinky pro laika)
2. Kontrola spojek (otázka asi půl hodinky)
3. Půlit motor

1 reakcí na tento příspěvek Asi je konec s mou kráskou ;(((

28.3.2014 v 21:50 | Nahoru | #25
Kuba402 Kdyby takových jako ty tu bylo víc děkuji ti za radu zítra hned udělám ;) děkuju

(reakce na) Asi je konec s mou kráskou ;(((

29.3.2014 v 08:11 | Nahoru | #26
Hyncic> Není zač :) Kdyžtak mi pak napiš SZ kdyby byl nějaký problém.

Asi je konec s mou kráskou ;(((

29.3.2014 v 13:05 | Nahoru | #27










Tak tady jsou fotky z mé dneštní práce a závada byla tento řemen ale ještě se mi nezdá že v obou bubnech je vůle(mohu potlačit a dát zpět 1mm asi)a na té druhé fotce jsem rozebral pouze zakroužkovanou spojku ;)

Asi je konec s mou kráskou ;(((

29.3.2014 v 14:07 | Nahoru | #28
No vidis, a pritom driv, nez jsi zalozil zbytecne tema, kde ti stejne nikdo spravne neporadil, stacilo odsroubovat dva srouby a sundat dekl, abys zjistil co s tim je.

Vule 1mm, jak ji popisujes, u prevodoveho bubnu je v pohode, mam ji taky. U bubnu, co je na klikovce nevim, tam by mozna byt nemela. Odborneji ti poradi snad nekdo jiny. Ale myslim, ze pokud to nedela neplechu, nebo divne zvuky asi bych to neresil.

Naposledy editováno 29.03.2014 14:09:33

Asi je konec s mou kráskou ;(((

29.3.2014 v 21:05 | Nahoru | #29
Tak řemen určitě a výměnu :) Koupit jedině ten hnědý je o dost odolnější než ty černé. Ty černé jsou Made in Polsko nebo Maďarsko = shit Ten hnědý je Made in Slovakia. Ta vůle je úplně v pohodě a je spůsobena opotřebení volnoběžky motoru už je starší a nestíhá tak rychle zareagovat jako nová. Ale neměn ji jestli je ještě origo než půjde srát tak na ni ještě najezdíš takových 16 000 kilometrů a než to na babettě najezdíš za předpokladu že nechceš každý vínekd jezdit do Chorvacka na dovolenou tak tě ta volnoběžka vpohodě přežije :) Jinak na ten buben na klikovce je potřeba stahovák který koupíš v nějaké lepší mototechně. V tom bubnu co jsi rozebíral jsou jenom dvojkové čelisti které potřebuješ pro zařazení dvojky a pro nastartování za pomocí šlapadel. V tom bubnu co jsi nerozebíral jsou čelisti rozběhové (laitsky řečeno taková automatická spojka) a čelisti startovací ty by bylo dobré vymněnit když při startování prokluzuje a netočí motorem výměna je jednoduchá.
A koukám že původní majtel mněl babettu opravdu rád protože tam dal lepší vidlice snad s Manet Korado (slovenská novější babetta) Taky kvalitní.
Když budeš obědnávat řemen tak jedině s obchodu
Motokrámek
Fichtlkrámek
Obadva tyto obchody doporučuji :)
Hodně štastných kilometrů v né zrovna pohodlném sedle babetty :)

mr.michael> No víš ono je lepší když se člověk zeptá než aby něco zničil. A každý byl takový , každý se ptá než nazbírá potřebné zkušenosti se strojem co jsi koupil poprvé. A babetty už tady dlouho nepobudou tak je škoda ji zahodit jenom kvůli takové malé poruše.

Asi je konec s mou kráskou ;(((

31.3.2014 v 20:28 | Nahoru | #30
Babetty musí být jo a ta vidlice je z koráda ;) a děkuji za rady
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zadřená Babetta 210 ,vybrus vs nový... Babetta 210 pitbikeros 15 12.5.2024 v 08:34 pitbikeros
potřebuji pomoct s babettu 210 Babetta 210 pitbikeros 24 12.5.2024 v 07:58 pitbikeros
Potrebujem pomôcť s dielami Babetta 210 Krtekslopatku 5 12.5.2024 v 06:28 krokoš
Lakování Babetty 210 Babetta 210 Mira- 21 11.5.2024 v 08:33 Krleš70
Zapalování Babbeta Babetta 210 Mira- 3 4.5.2024 v 12:27 krokoš


TOPlist