Ahoj Sémo, to máš naprostou pravdu ale dva fígly, myslím že známé mám.
1.- když už to člověk dělá je fakt dobé mít zadní kolo co nejvíce vpředu ( to myslím vážně) protože se pak při finálním nacpáváním na ten dvoj- fuj- kryt u řetězového kola se nepereš s dalším natahováním gumy již přichycené za zadním fuj- krytu ( je lepší nejdříve nasadit ty gumy vpředu ale pokud již máš nasazené gumy vzadu, tak je opravdu lepší mít to kolo vpředu a lehce přitažené. Neznám nic lepšího něž po nasazení gum vpředu na ten dvoj fuj kryt a při nasazování super sponek od Jawy na ten kryt a přitom zabereš, zadní kolo se šupne (JAK ŘÍKÁ ZDENÁL) a může to zkusit nasadit znovu.
2 - za druhé, když měníš řetěz nebo ho vyndat nebo lépe řečeno navléknout pomáhám si drátem, potom ti ubude krásná legrace v podobě zahnojených rukou až po lokty. Séma může vyprávět, dělali jsme to na jeho krásném motocyklu ......
Jinak doporučuji nalít si hodně velký šálek trpělivosti, pokud to děláš poprvé.
Naposledy editováno 02.04.2014 16:42:51