1 reakcí na tento příspěvek Vyšší kvalt = méně maximálních otáček
čím vyšší kvalt a rychlost - tím větší odpor - tím víc síly potřebuješ
1 reakcí na tento příspěvek Vyšší kvalt = méně maximálních otáček
2 reakcí na tento příspěvek Vyšší kvalt = méně maximálních otáček
Ale u tebe by mě ta aktuální maximálka v tomhle stavu zajímala. nebo motorka jele daposud jinak?
1 reakcí na tento příspěvek Vyšší kvalt = méně maximálních otáček
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyšší kvalt = méně maximálních otáček
EnduristaGG píše: Prdlajs, na rovince to musí jít vytočit až do červeného všechny kvalty.
Nesmysl, to by ta dváca musala jet 160. Je to prostě cestovně zpřevodovaný.
1 reakcí na tento příspěvek Vyšší kvalt = méně maximálních otáček
1 reakcí na tento příspěvek Vyšší kvalt = méně maximálních otáček
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyšší kvalt = méně maximálních otáček
1 reakcí na tento příspěvek Vyšší kvalt = méně maximálních otáček
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyšší kvalt = méně maximálních otáček
Garde píše: EveryBady> Na kolik otáček máš seřízou bohatost směsi...kolik otočení toho šroubu. Filtr je čistý a svíčku jsem dneska koupil novou, je to o něco lepší, ale pořád to není ono..
bohatost je nesmysl,tím šroubkem šteluješ bohatost na volnoběh,jakmile dáš full gas tak to bere z hlavní trysky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyšší kvalt = méně maximálních otáček
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyšší kvalt = méně maximálních otáček
sandokan007 píše: bohatost je nesmysl,tím šroubkem šteluješ bohatost na volnoběh,jakmile dáš full gas tak to bere z hlavní trysky
To by ses divil co to dělá i s vysokýma otáčkama
šroubem bohatosti ovlivňuješ bohatost směsi volnoběžných otáček do cca 2500 otáček(jak kterej karbec)pak už nestíhá a bere z hlavní trysky,něco jinýho je jehla částečného zatížení tou ovlivňuješ bohatost i ve vyšších otáčkách,ale rád si vyslechnu tvůj názor
Naposledy editováno 27.03.2014 22:15:15
(reakce na) Vyšší kvalt = méně maximálních otáček
Garde píše: sandokan007> Nicasil jsem nedělal, ale minulý majitel vyměnil píst a udělal go, startuje na první šup a otáčky drží bez problému, ten motor má sílu, ale vždycky se v otáčkách na vyšší kvalt přidusí...
Pokud na nižší kvalt točíš na otevřenou přívěru a po zařazení na vyšší kvalt jsou otáčky pod 5500, kdy zhruba otevírá přívěra, tak se nediv, že to nemá zátah, že se ti zdá, že se dusí
rozdíl v zátahu na otevřenou a zavřenou přívěru je markantní
pokud to v určitých otáčkách vynechává, může to být uvolněný kontakt, kdysi jsem hledal závadu jak debil, kolem 4-5000 to vynechávalo - nakonec to byl uvolněný konektor na CDI
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki kmx 125 Kawasaki KMX 125 | standa34 | 2 | 3.6.2024 v 20:56 standa34 |
Karburátor Kawasaki KMX 125 Kawasaki KMX 125 | pharao2003 | 2 | 14.4.2024 v 22:10 Slávek-TDM |
chybějící informace k pístu Vortex ... Kawasaki KMX 125 | Honzas1350 | 28 | 1.1.2024 v 11:20 Kohlstein |
Jak zajet nový píst . Kawasaki KMX 125 | Filtem | 7 | 7.10.2023 v 12:46 džondalegenda |
když zařadím motorka chcípne Kawasaki KMX 125 | džondalegenda | 4 | 5.10.2023 v 22:05 FatBoy105th. |