paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Vyšší kvalt = méně maximálních otáček
Ahoj, moje KMX nechce jít do otáček. Na jedničku vytáhne i 9500. Čím vyšší rychlost tím padají maximální otáčky.... a na jedničku zvládá těch 9500 na dvojku těch 8500 na trojku 7500 a tak bych mohl pokračovat až na šestk kde jede jen na 6500 až 7000... Přívěra je čistá a otevírá se, jezdím na shell v power nitro racing 100 ... lepší výkon při nižších otáčkách ale ve vysokých to nepomáhá . Prosím o radu. Díky

1 reakcí na tento příspěvek Vyšší kvalt = méně maximálních otáček

23.3.2014 v 22:33 | Nahoru | #1
co bys čekal??? Ten motor prostě nemá tolik síly

čím vyšší kvalt a rychlost - tím větší odpor - tím víc síly potřebuješ

1 reakcí na tento příspěvek Vyšší kvalt = méně maximálních otáček

23.3.2014 v 22:42 | Nahoru | #2
Kolik jedeš na 6ku při 7 000 tisících ?

2 reakcí na tento příspěvek Vyšší kvalt = méně maximálních otáček

23.3.2014 v 23:10 | Nahoru | #3
Prdlajs, na rovince to musí jít vytočit až do červeného všechny kvalty. Ale moc záleží jakou máš řetězovku. Protože např já na XT mám hafo do rychlosti teď a na 5q už se jí taky nechce moc točit do červenýho (zatím jsem to ani nějak extra nezkoušel)
Ale u tebe by mě ta aktuální maximálka v tomhle stavu zajímala. nebo motorka jele daposud jinak?

1 reakcí na tento příspěvek Vyšší kvalt = méně maximálních otáček

24.3.2014 v 02:05 | Nahoru | #4
Co kroutak nic?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyšší kvalt = méně maximálních otáček

24.3.2014 v 06:31 | Nahoru | #5
KMX jede při továrním zpřevodování při 6500 na šestku asi 115...co by si od té 125 ještě chtěl? Můžeš dát lehčí převod aby se motor vytáčel líp a asi i motorka jela trochu rychleji ale bude to za cenu menšího komfortu a vyšší spotřeby.

EnduristaGG píše: Prdlajs, na rovince to musí jít vytočit až do červeného všechny kvalty.


Nesmysl, to by ta dváca musala jet 160. Je to prostě cestovně zpřevodovaný.

(reakce na) Vyšší kvalt = méně maximálních otáček

24.3.2014 v 07:55 | Nahoru | #6

stráťa píše: KMX jede při továrním zpřevodování při 6500 na šestku asi 115...



Tak to se nedivim, že to netočí, s takovým převodem, DT má 16/57 a 6 500 tis. je tak 90-95 km/h...

(reakce na) Vyšší kvalt = méně maximálních otáček

24.3.2014 v 16:20 | Nahoru | #7
Begy> Jenže ono to bylo dobré, něco se s tím stalo nedávno... teď to jede max 90 ale letělo to kdysi i 120 a víc...

(reakce na) Vyšší kvalt = méně maximálních otáček

24.3.2014 v 16:20 | Nahoru | #8
EveryBady> těch 95 cca

(reakce na) Vyšší kvalt = méně maximálních otáček

24.3.2014 v 16:21 | Nahoru | #9
stráťa> ta KMX kdysi letěla i 120 a víc... nedávno se něco postalo a netočí... přívěru jsem vyčistil a pořád nic.

(reakce na) Vyšší kvalt = méně maximálních otáček

24.3.2014 v 16:22 | Nahoru | #10
Duritio> táhne dobře.. jen se prostě dusí při 7000

(reakce na) Vyšší kvalt = méně maximálních otáček

24.3.2014 v 16:25 | Nahoru | #11
EnduristaGG> Ano... jela dobře a točila na 6-ku i 8500 a víc a letěla přes 120... teď se něco posralo... přívěra je čistá, napadla mě svíčka nebo směs... prostě ji při 7000 dojde dech a cuká se ... jakobych chtěla ale prostě kucká... 90 km/h a konec.

1 reakcí na tento příspěvek Vyšší kvalt = méně maximálních otáček

24.3.2014 v 21:38 | Nahoru | #12
Jako první vyčisti (vyper, naimpregnuj) filtr, kdyžtak vyměnit svíčku a podle ní zkontrolovat směs...já měl teď schválně nastavenou smeš na bohatší, kvůli novému pístu a taky to nešlo vytočit Omezovač to žádný nemělo ?

1 reakcí na tento příspěvek Vyšší kvalt = méně maximálních otáček

24.3.2014 v 22:36 | Nahoru | #13
Seš si jistej že se přívěra otevírá úplně? ..nebo spíš že se vůbec otevírá? ..karbec nijak zasranej není? ..kompresi neztrácí? ..možná by nebylo od věci ji změřit a kdyžtak vyměnit píst za větší - je to rozhodně lepší než počkat až se to vylítá natolik že se ti motor kousne..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyšší kvalt = méně maximálních otáček

25.3.2014 v 21:18 | Nahoru | #14
EveryBady> Na kolik otáček máš seřízou bohatost směsi...kolik otočení toho šroubu. Filtr je čistý a svíčku jsem dneska koupil novou, je to o něco lepší, ale pořád to není ono..

(reakce na) Vyšší kvalt = méně maximálních otáček

25.3.2014 v 21:20 | Nahoru | #15
DoBuky> Všechno je v pořádku... právě že kdyby byla závada na u těchto věcí, nejelo by to ani na jedničku... na jedničku to točí jak prase a tahá jak hatatitla..

(reakce na) Vyšší kvalt = méně maximálních otáček

26.3.2014 v 08:05 | Nahoru | #16
Garde> tak to nevim čeče ladili jsme podle zvuku ne podle otáček šroubu

1 reakcí na tento příspěvek Vyšší kvalt = méně maximálních otáček

27.3.2014 v 14:50 | Nahoru | #17
kdy si dělal naposlet vybrus(nicasil)?tipoval bych že to ztrácí kompresy,čím vyšší kvalt větší odpor a motor nemá sílu to roztáhnout,jak ti startuje a drží volnoběh?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyšší kvalt = méně maximálních otáček

27.3.2014 v 14:54 | Nahoru | #18

Garde píše: EveryBady> Na kolik otáček máš seřízou bohatost směsi...kolik otočení toho šroubu. Filtr je čistý a svíčku jsem dneska koupil novou, je to o něco lepší, ale pořád to není ono..



bohatost je nesmysl,tím šroubkem šteluješ bohatost na volnoběh,jakmile dáš full gas tak to bere z hlavní trysky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyšší kvalt = méně maximálních otáček

27.3.2014 v 19:04 | Nahoru | #19
sandokan007> Nicasil jsem nedělal, ale minulý majitel vyměnil píst a udělal go, startuje na první šup a otáčky drží bez problému, ten motor má sílu, ale vždycky se v otáčkách na vyšší kvalt přidusí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyšší kvalt = méně maximálních otáček

27.3.2014 v 21:32 | Nahoru | #20

sandokan007 píše: bohatost je nesmysl,tím šroubkem šteluješ bohatost na volnoběh,jakmile dáš full gas tak to bere z hlavní trysky



To by ses divil co to dělá i s vysokýma otáčkama

(reakce na) Vyšší kvalt = méně maximálních otáček

27.3.2014 v 22:14 | Nahoru | #21
to EveryBady tak mi to vysvětli
šroubem bohatosti ovlivňuješ bohatost směsi volnoběžných otáček do cca 2500 otáček(jak kterej karbec)pak už nestíhá a bere z hlavní trysky,něco jinýho je jehla částečného zatížení tou ovlivňuješ bohatost i ve vyšších otáčkách,ale rád si vyslechnu tvůj názor

Naposledy editováno 27.03.2014 22:15:15

(reakce na) Vyšší kvalt = méně maximálních otáček

Skvělá odpověď, děkuji! 28.3.2014 v 13:02 | Nahoru | #22

Garde píše: sandokan007> Nicasil jsem nedělal, ale minulý majitel vyměnil píst a udělal go, startuje na první šup a otáčky drží bez problému, ten motor má sílu, ale vždycky se v otáčkách na vyšší kvalt přidusí...


Pokud na nižší kvalt točíš na otevřenou přívěru a po zařazení na vyšší kvalt jsou otáčky pod 5500, kdy zhruba otevírá přívěra, tak se nediv, že to nemá zátah, že se ti zdá, že se dusí
rozdíl v zátahu na otevřenou a zavřenou přívěru je markantní
pokud to v určitých otáčkách vynechává, může to být uvolněný kontakt, kdysi jsem hledal závadu jak debil, kolem 4-5000 to vynechávalo - nakonec to byl uvolněný konektor na CDI
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki kmx 125 Kawasaki KMX 125 standa34 2 3.6.2024 v 20:56 standa34
Karburátor Kawasaki KMX 125 Kawasaki KMX 125 pharao2003 2 14.4.2024 v 22:10 Slávek-TDM
chybějící informace k pístu Vortex ... Kawasaki KMX 125 Honzas1350 28 1.1.2024 v 11:20 Kohlstein
Jak zajet nový píst . Kawasaki KMX 125 Filtem 7 7.10.2023 v 12:46 džondalegenda
když zařadím motorka chcípne Kawasaki KMX 125 džondalegenda 4 5.10.2023 v 22:05 FatBoy105th.


TOPlist