globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přední vidle gufera
Zdravím, tak jsem vytáhnul mašinu po zimě a už mě čeká jen výměna gufer a oleje ve vidlích a hurá na cesty.
Hodně věcí si udělám sám a tohle bych chtěl zkusit taky. Projel jsem mraky videí a fór a něco už jsem se dozvěděl. Bohužel jsem nenašel video na KLE jen na KLR, ale vidle mi přišla stejná.
Tadý tohle . Motorka má tacho 62 tis a snad reálnejch. Jsem druhej majitel, přede mnou starší pán.
Samozřejmě blbá otázka když to ještě nemám rozhozený, ale budou stačit nový gufera a prachovky? A nebo bejvaj v háji i ty pouzdra co jsou cvaklý na vidli?
Jaký gufera a prachovky? Bejvá tam víc druhů? A nebo když v mototechně řeknu rok, tak mi daj správný?
Jaký a kolik oleje? Na motorce jezdíme převážně dva, takže 15W by mohla bejt dobrá volba? A kolik oleje do vidle? Bohužel mám jen nějakej uživatelskej manuál a servisní v CZ nebo aspoň ENG nemůžu sehnat...
Co používáte na povolení vnitřku tlumiče? Už jsem se tady dočetl, že i násadu od koštěte. Na videu má takovou spešl matku. Je stejná i na KLE?
Máte nějaký spešl nástroj na natloukání novýho gufera? Ty pouzdra by mohla jít pprkem ale u gufera se bojim, abych ho nezničil.
A potom na brejlých je nějakej utahovací moment, nebo na krev?
Kdyby jste měl někdo nějaké rady a tipy a naco si dát pozor, budu moc rád
Zatim díky
Anketa:
Dát do servisu
50%
3
To zvládneš
50%
3

Přední vidle gufera

13.3.2014 v 15:43 | Nahoru | #1
To zvládneš, není to nic speciálního

hladinu ani olej ti na KLE neporadím stejně jako momenty - vše bývá v servisním manuálu, ale jinak se toho neboj

prachovky a gufera jsou jasné z microfishe - tam máš rozměry, jen je třeba is dát poroz aby je nezničil při nadavání - nestrhnul hranu břitunasuň je třeba přes igelitový sáček a na zatlačení používám několik ruliček co zbydou po hajzlpapíru kloužou po trubce a tlačí gufero rovně k zalisování

povolování jako protikus stačí opravdu i ta násda od smetáku nebo jestli máš tak rázový utahovák - tím cuknutím si to povolí a dotáhne i bez držení uvnitř

2 reakcí na tento příspěvek Přední vidle gufera

13.3.2014 v 17:09 | Nahoru | #2
Tak už jsem se posunul dál. Olej je doporučenej Kayaba KHL 34-G10 což je 10W, takže 15W by mohlo bejt cajk. Při úplný výměně se dolejvá 530ml

Naposledy editováno 13.03.2014 20:28:08

(reakce na) Přední vidle gufera

13.3.2014 v 20:02 | Nahoru | #3
gufera NotCry.Radeon->

Přední vidle gufera

13.3.2014 v 20:32 | Nahoru | #4
Jo akorát ten servisní manuál mám pro rok 2005. A já mám 1998. Ale ty momenty a množstvý oleje by měly bejt +- stejný?

(reakce na) Přední vidle gufera

Skvělá odpověď, děkuji! 13.3.2014 v 20:59 | Nahoru | #5

NotCry.Radeon- píše: Tak už jsem se posunul dál. Olej je doporučenej Kayaba KHL 34-G10 což je 10W, takže 15W by mohlo bejt cajk. Při úplný výměně se dolejvá 530ml


Pár tipů-
Jak dáš 15W budeš tu vidli mít tvrdší.Ten olej je hustší.
To množství oleje je při ůplně suché vidli a je nepřesné.V manuálu je i jak se měří hladina.Má být 195mm od vrchu při stlačené vidli bez pružiny.
Dneska jsem zrovna jedno KLE dělal.
Ještě tip-bez rázového vzduchového utahováku se velmi nadřeš se spodním vypouštěcím šroubem.
Jinak je to za 3 hoďky vyměněno i s proplachem.

Přední vidle gufera

13.3.2014 v 21:27 | Nahoru | #6
Tak to je super Já právě potřebuju přitvrdit předek. Jezdíme furt ve dvou a často naložený. Ještě uvidim, jak na tom bude pružina (volná 512mm minimum). Nakonec vemu asi jen gufera a v případě nouze pouzdra. Prachovky mám navlíkací.
Proplach jsi dělal čim? Napadnul mě petrolej. Nafta je dost agresivní.
Rázový utahovák si určitě zajistim. A spodní šroub jsi nakonec lepil? V manuálu je něco o lepení.

1 reakcí na tento příspěvek Přední vidle gufera

14.3.2014 v 08:36 | Nahoru | #7
Tak manuál jest tu není špatné se podívat sem a co se týče povolování kle je v tomhle poněkud nešťasné já osobne použil šroub navařenej na tyčku a chycenej ve svěráku

Naposledy editováno 14.03.2014 08:36:39

(reakce na) Přední vidle gufera

14.3.2014 v 14:38 | Nahoru | #8
droud> Kolikátka to je šroub? Taky si pro jistotu svařim, než začnu

1 reakcí na tento příspěvek Přední vidle gufera

14.3.2014 v 18:52 | Nahoru | #9
to netuším řešil jsem to loni a po použití jsem ju hodil spátky mezi železo k dalšímu zpracování jinak probýhalo to asi takto vylil jsem olej vindal pružunu začal řešit jak povolit ten imbus ze spodu a za strašnýho nadávání jsem tam postupně strkal ruzný šrouby až se jeden tvářil jako vhodný ten navařil na kus trubky naklepl chytil todo svěráku a imbus povolil

(reakce na) Přední vidle gufera

14.3.2014 v 23:09 | Nahoru | #10
droud> Mám v plánu to povolit trhem ještě na motce, když budou stlačený Když to nepujde, tak vyzkoušim to samý co ty
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 FormanCZE 2 15.4.2024 v 14:00 Medved
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 martucha 11 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 berry78 71 5.12.2023 v 19:25 autocross
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 Balda125 7 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf
Pružina centrálu Kawasaki KLE 500 lacerta82 7 11.10.2023 v 10:33 Radek2107


TOPlist