Zkus odpozorovat, zda při vynechávání nepostačí ubrat plyn, nebo i vymáčknout spojku a po chvilce volnoběhu se motor nevzpamatuje. To by ukazovalo právě na nestíhající přítok benzinu do karbců a první na řadě může být zpuchřelá, částečně spadlá, nebo zalomená hadička podtlaku, nebo vadná membrána na kohoutu (na tom na rámu, kterým se přepíná rezerva). Můžeš ještě zkusit jet na polohu "PRI", kdy je podtlakové otevírání kohoutu vyřazeno a pokud motorka pojede bez problémů, je podtlakové otevírání vadné. Pokud to nepomůže, nedá se pochopitelně vyloučit ani celkově zanesená cesta paliva (sítko na trubičkách kohoutu na nádrži).
Hlavně po zkoušce nenech kohout v pozici PRI, jinak bys mohl "utopit" motor, kdyby pořádně netěsnily jehlové ventily v karbcích.
Na kvalitu benzinu GS500 moc cimprlich nebude - mně stála 1 3/4 roku s třetinou nádrže a po oživení baterky a napuštění karbců čapla na drc.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 21 | 28.4.2024 v 22:24 emánek27 |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E | svava | 25 | 9.4.2024 v 19:46 svava |
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E | Nexartesus | 20 | 1.4.2024 v 20:21 šmudla |