mám problém u KMX. Když to vytočím nad 7-8000 ot/min tak prostě chcípne a po zařazení neutrálu zas nastartuje v pohodě, potom zařadím a zase chcípne. Se zařazenou rychlostí nejde nastartovat. Po chvilce je zase všechno OK. Nedělá to pořád, ale občas to takhle zlobí. Bude to něco s elektrykou. Nemá s tím někdo zkušenosti, co by s tím mohlo být? Párkrát mě to vycykalo v terénu...
1 reakcí na tento příspěvek Po vytočení chcípne
U takovýho stojánku je podle mě to čidlo úplně zbytečný, protože zapomenout sklopit takovej mega stojan může jenom naprostej idiot
1 reakcí na tento příspěvek Po vytočení chcípne
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki kmx 125 Kawasaki KMX 125 | standa34 | 2 | 3.6.2024 v 20:56 standa34 |
Karburátor Kawasaki KMX 125 Kawasaki KMX 125 | pharao2003 | 2 | 14.4.2024 v 22:10 Slávek-TDM |
chybějící informace k pístu Vortex ... Kawasaki KMX 125 | Honzas1350 | 28 | 1.1.2024 v 11:20 Kohlstein |
Jak zajet nový píst . Kawasaki KMX 125 | Filtem | 7 | 7.10.2023 v 12:46 džondalegenda |
když zařadím motorka chcípne Kawasaki KMX 125 | džondalegenda | 4 | 5.10.2023 v 22:05 FatBoy105th. |