Koupil jsem k tomu i motard kola, takže to bude takový hybrid konfigurace.
Jedná se mi o zkušenosti v těchto oblastech:
1) postranní brašny - udrží to nějaký malý 10-20 l brašny bez dodělání nějakých zpevňujících trubek. Zároveň ty bágly můžou posloužit jako padáky, když s tím v Sosnový prásknu o zem.
2) lze dát do středů nějaký padáky, myslím že středy nejsou dutý a tak nevím jak připevnit.
3) nějaká rozumná ochrana před terénem. kryty tlumičů, kyvky. Má smysl neoprenový kryt centrálního tlumiče?
4) tuto brašnu by to mělo udržet bez plotny?:
http://www.ebay.com/...8a42ab12&vxp=mtr
Díky za postřehy všem
Jinak jsem nepochopil jestli z toho chces delat motarda nebo to ma byt do terenu.
Osobne v tvem pripade pokud nechces kufry tak bych se na nejaky brasny vy... a resil to lodakem, aspon do toho nenatece.
Za sic se dá dat enom tak brašnička na vercajk, protože jak bys jel hustukruté enduro, upadne motorce prdel.
A to aj přesto, že se nabízejí všelijaké velenosiče...jedna holka vozí na takovém zařízení 60l loďák. Má Kavasaki KLX 250(?).
Ale jezdí enom po silnici.
Nosič by se tam dal namontovat, nicméně bych vřele doporučoval vyztužit uchycení vzpěrama až ke spodním šroubům podsedláku.
Jako dobrý fígl sem viděl na XR400R čoprácké kožené podsedláky hoděné přes nádrž .
Měl by byt z duralu síly alespoň 3mm a chránit hlavně pravů část, kde je filtr.
Néni to laciné, taky bych ho chtěl sehnat (mám XR400R), páč do kamení je to dobré.
Pokud nebudu úspěšný, udělám si papírovů šablonu, kůpím plech a naučím se vařit hliník .
Já na "přejezdy" (aj v terénu) používám malý ruksak.
Přiložím foto z 26.12. letos. Starej střep(podle mechanika bastlil) a jakou to dělá radost .
Kryt motoru tam je docela kvalitně vypracován. Motor se má k životu, uvidíme po první sezóně.
http://www.ebay.com/...8a42ab12&vxp=mtr