globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: alu kufry
18.1.2014 v 20:58
zdravím všechny
Máte někdo alu kufry od alu-milanek (Hejtmánek Milan)?
Znáte ho někdo? Co kvalita?
1 2

Skvělá odpověď, děkuji! 18.1.2014 v 21:06 | Nahoru | #1
Velmi ochotný člověk. Probere tvoje požadavky, navrhne řešení do detailu. Můžu jen doporučit. Myslím, že tu má profil. Kdyžtak hledej bíle osmikilo GS

Skvělá odpověď, děkuji! 18.1.2014 v 21:12 | Nahoru | #2
slyšel jsem na něj jen chválu a na provedenou práci když pohledáš tady na foru myslim že najdeš pár témat ohledně jeho práce..

Skvělá odpověď, děkuji! 18.1.2014 v 21:13 | Nahoru | #3
jo ochotnej je souhlas,
ale nakonec jsem pořídil tady http://www.marselus.com/

18.1.2014 v 21:20 | Nahoru | #4
wáca> právě jsem toho moc nenašel a to mě právě docela překvapilo prej je vyrábí už několik let a jestli je fakt tak dobrej tak těch recenzí na něj tu fakt moc není ale má zajímavý ceny a ty kufry jsou hezký

18.1.2014 v 21:26 | Nahoru | #5
ZAZAJ> četl jsem i pár cestopisů od kluků co jeli rumunsko ukrajinu a podobný OFFROAD na velkých endurech a žádný problém, poslouží uplně stejně jako od jiných zanček

mě je dělal kámoš a za všechny 3 si řek 7500,- jsou svařený tak jsem neváhal, sice tam jsou nějaký estetický neduhy, ale o to mi nejde, mám to na velký enduro a převoz věcí na dovolenou a podobně a né na vystavování. A rozhodně se mi nechtělo dávat někde 5tis,- za jeden kufr od velkých značek

18.1.2014 v 21:33 | Nahoru | #6
wáca> no právě mě řekli v KTM že jen za boční dám 13tis a za zadní 8tis. + plotna a držáky no a to je fakt moc

18.1.2014 v 21:43 | Nahoru | #7
já byl na 100% rozhodnutý pro ALUmilánek, koukal jsem na jeho stránky a tam je vidět že ho to opravdu baví, že umí + ty ohlasy od lidí co od něj už koupily možná by šlo u něho dohodnout i to že by byly svařovaný, nevim, vim že dělal jen nýtovaný.

takže za mě bych se ho vůbec nebál

18.1.2014 v 22:26 | Nahoru | #8
mě odradily trhací nýty kterýma to dává dohromady. Takže vevnitř trčí kvanta nýtů
Nevim jak jsou dělaný jiný kufry, ale mě to prostě otrávilo....

18.1.2014 v 22:49 | Nahoru | #9
ZAZAJ> Jestli chceš tak vyrábym 2 páry navíc.Sou svařovaný a cena cca 6500 za pár.

18.1.2014 v 23:13 | Nahoru | #10
milanek je fachman, nebál bych se toho, nýty problém nejsou, stejně máš v kufru tašku aby se ti nákald líp vytahoval.

Otázka je, co je vlastně lepší-mít kufry s panty nebo s oddělávacím víkem a proč...

18.1.2014 v 23:36 | Nahoru | #11
já mám oddělovací víka, což je ovšem další zámky navíc a prachy taky, a pokud je budeš chtít mít na jeden klíč tak to jsou další prachy navíc. Já dával myslim za zámky na všechny kufry 2tis,-

Skvělá odpověď, děkuji! 19.1.2014 v 00:53 | Nahoru | #12
Zdarec,
nechal jsem si udělat kufry od Miloše, Milos.Patocka(zavinac)seznam.cz Měl tu na m.cz reklamu. Je to u Litomyšle.

Kufry mám aktuálně focený v profilu- deník motorky-Transalp, tak se na ně mrkni. Jsou svařované, víka sundávací, 4x zámek v ceně, všechny zámky jdou jedním klíčem (zůstane ti 12 náhradních), plech je 2mm, jsou profilované na stranách, horní oka. Bral jsem je bez puků, ty jsem si udělal sám. Cenovka pod 5tis za oba. Upozorňuju, že jsem je bral neleštěný, půjdou do barvy. Vyrábí i držáky, padací rámy a stojany..

------------------
Milánek má pěkný kousky, ale z nejtů mám strach. Užívám je hodně v dílně a při namáhání časem ulítnou.. Sem tam.. Tím mu to nehaním, to chraň Bůh! Myslím, že dobře ví, co vyrábí a kvalita je na vysoké úrovni!!

EDIT: OPRAVEN KONTAKT (DOHLEDAL JSEM HO)

Naposledy editováno 19.01.2014 14:20:58

Skvělá odpověď, děkuji! 19.1.2014 v 03:55 | Nahoru | #13

19.1.2014 v 07:34 | Nahoru | #14
Ahoj mám top včetně plotny od Milánka a paráda nýty se nechají přelepit molitanem.

19.1.2014 v 09:31 | Nahoru | #15

19.1.2014 v 09:43 | Nahoru | #16
Milánkových se určitě neboj.Mám je a maximální spokojenost.Možu vřele doporučit.

19.1.2014 v 10:05 | Nahoru | #17

19.1.2014 v 15:52 | Nahoru | #18
S kufry od Alu Milánek budu jezdit už 4 sezonu, byly se mnou na Balkáně, Ukrajině. Naprostá spokojenost. Několik pádů a v pohodě. Těsnost taky dobrá, ani jednou mi do nich nezateklo a to jsem jezdil v ultra chcaváku.
Nýtů bych se nebál, používám dovnitř ty levné tašky od Louise a zatím jsem ani jednou nějak neřešil, že by mi nýty v něčem vadily.
Je to super člověk´, velice ochotný. Řeším s ním i další věci jako držáky na pet flašky, krabičku na padáky, plotnu na válec, atd. (chystám se v květnu na měsíc a půl do střední asie).
Vypadá to jako reklama, ale je to tak, že já jsem s tím to člověkem a jeho výrobky naprosto spokojený.

19.1.2014 v 16:32 | Nahoru | #19

ZAZAJ píše: Franzimoor> dík za typ kufry krásný cena jako u milánka a ještě vyrábí držáky to milánek nedělá takže bych to měl na jednom místě všechno

Akorát to jednání je u Milánka o několik Galaxií napřed.

Skvělá odpověď, děkuji! 19.1.2014 v 18:10 | Nahoru | #20
Já jezdím s kuframa Alu-Milánek 4 sezony:

1. nýty mi ani jednou nic z oblečení neroztrhaly, taky používám levné tašky od Luise

2. s pevností bych se taky moc netrápila. Kufry NIKDY nesundávám, protože je používám zároveň jako padáky ... a věřte, že nejmíň jednou (vloni vlastně 2x) jsem jim teda dala pěkně na prdel!!
- napřed jsem s levým řádně práskla zespodu, kdy jsem nějak zapomněla zatočit v zatáčce a podruhé dostal pravý prudkou ránu dokonce shora - to když přede mnou na dálnici zabrzdilo auto a já hamstla na přední brzdu a už jsem se poroučela... motorka se přetočila a schytalo to víko, jehož pár mm Al zůstalo na asfaltu - ani v jednu případě se kufry nijak nepocuchaly - povolily jen držáky, které se mírně přihnuly k motorce

Naposledy editováno 19.01.2014 21:48:07

19.1.2014 v 21:19 | Nahoru | #21
Koukám že v tom černým komaxitu se zakryjou i ty drobný nedostatky z výroby.Mám ho kousek za barákem ,tak ho budu muset navštívit.

19.1.2014 v 21:35 | Nahoru | #22
Měl jsem kufry od milánka na BMW 650,zažili hooodně pádů,spokojenost velká,kufry makali jak mají,těsnili a domluva úplně super Můžu jen doporučit

19.1.2014 v 22:50 | Nahoru | #23
Ja ted taky resim alu kufry ale pujdu cestou marseluse.
Prave se spolu domlouvame co bych chtel a jak bych si to predstavoval a uz ted musim neskutecne pochvalit skvelou dolmuvu.

20.1.2014 v 02:04 | Nahoru | #24
tak pro úplnost bych doplnil ještě kufry begr.cz a kufry od uksa.cz odkazy jsem z telefonu nevložím a obvzlašť ty uksa se mi moc líbí a cena je podobná jak od big husky já osobně půjdu cestou domácí výroby už mám objednaný 2mm hliníkový plech a jen co ho budu mít tak začínám

Naposledy editováno 20.01.2014 15:46:25

20.1.2014 v 06:02 | Nahoru | #25
kufry dělá ještě BGV Opava http://www.bgv.ic.cz/ když už to tu má být úplné

20.1.2014 v 07:33 | Nahoru | #26
Taky mam Alu-Milanek - a zadny problem. Nechci rozvirit diskuzi nyty vs svarovane, ale ja vidim vyhodu v nytech - kdyz nekde sebou prasknete hodne, tak nytovany kufr roznytujete, srovnate a sesroubujete zpatky - tohle klidne nekde na polni ceste. Pokud prasknete svarovanym tak mate smulu.

Vnitrky kufru mam vylepene kozenkou - nyty jsou prelepene a nehrozi ze by neco potrhaly, v kufru se nic nespini od hliniku a taky to tlumi razy/rachoceni.

20.1.2014 v 08:52 | Nahoru | #27

20.1.2014 v 16:08 | Nahoru | #28
Tak ty bgv z opavy jsou krasny kdybych vybiral tak o nich budu vazne premyslet

21.1.2014 v 05:29 | Nahoru | #29

Petersss píše: Má ten Miloš nějaký stránky nebo blbě hledám? Chtěl bych vidět více fotek a nějaký ceny.

Jestli jsi reagoval na můj příspěvek, není to poznat, odhaduju z textu, tak patrně nemá. Co vím, tak se tím neživý jak Milánek. Dělá s hlínou (AL) na CNCčku a tímhle se spíš baví nebo nevím. Tak dobře ho neznám. Vím, že udělá od rámu, stojanu až po kde co a vše mnohem (!) masivněji, než proklamované firmy. Např já mám rám koupenej běžně co se na Alpa koupit dá (fkt nevím co je zac) a švára má od něj. Rozdíl je kua vidět. Velikost, obsáhlost a síla... S doslechu vím, že má Afru a dost jezdil dálky. Taky mi říkal, že má ty kufry už dost let a sedí jak za nova, beze změn. To mi potvrdil i kamoš, co měl více Afrik a n každou je u něj nechal dělat. Proto sem ho tu uvedl, dělá opravdu kvalitně. Ten svár jede snad mašina, je to perfektní, ani to nepoznáš..

21.1.2014 v 10:51 | Nahoru | #30
mam bedny od Milanka a jsem spokojenej. snesou hodne (mam nejtovany), cena dobra a jak uz je tu nekolikrat zmineno, domluva s nim je naprosto super. navic nedela jenom to, co ma vyfoceny na strankach, ale po domluve svede snad cokoliv.