Téma: Slovensko na 2 kolech pro začátečníky

21.12.2013 v 13:21
Plánuji na pristi rok moto dovolenou. Chtel bych vyrazit na Slovensko. Ale vzhledem k tomu, ze to bude moje prvni moto dovolena necham si poradit a doporucit nejaka hezka mista, levné ubytovani, pekne silnice a treba i nejakou tu hospudku, kde se chovaji k motorkaum hezky. Takze pokud nekdo z Vas zna mista, ktera stoji za to videt a kterym se naopak vyhnout tak nevahejte a podelte se o sve zkusenosti :) Pojedu nejspis na drz 400, takze vyhlidkove tempo , minimum zavazadel a chut hltat stovky kilometru .

21.12.2013 v 14:07 | Nahoru | #1

Pozor tam na tato stvoření!!!!!!

21.12.2013 v 14:10 | Nahoru | #2
tam toho mas, napr harmanec, pak okoli nizkych tater, slovenskeho raje, spisskeho podhradi, dukly, vysokych tater, ale to nesmi byt velky provoz, dobre si zajezdis i v pohranici v beskydech na sk. Mrkni se mi do deniku, treba najdes inspiraci
edit: to stvoreni doporucuju navstivit v osade mezi spisskym podhradim a spisskou novou vsi, dobra vola se to tam myslim jmenuje, ale bacha na letici kameny

Naposledy editováno 21.12.2013 15:12:59

21.12.2013 v 14:17 | Nahoru | #3
no ta fotka stym cikanom to je ,vyzieraju stat a hlavne na zvaro a chlast to maju a furt im je malo a ty nasi politici im daju vsak su nasi no nie. ak pojdes okolo Roznavy daj vediet skocime na kafe.

21.12.2013 v 14:22 | Nahoru | #4
Tady můžeš něco použít z pěkných cest:

21.12.2013 v 16:57 | Nahoru | #5

Oravská lesná

pod Tatrami

okolo Velké Domaše

no prostě jsou tam pěkné ale i špatné cesty asi jak všude, a k vidění je toho také spousta

jenom hledat

21.12.2013 v 17:50 | Nahoru | #6

21.12.2013 v 18:10 | Nahoru | #7
nejaka inspiracia :

21.12.2013 v 18:22 | Nahoru | #8
prolétni net a něco si vyber

já byl na Slováči vloni s kámošem a to byly zážitky.
Ptali jsme se kde by se dalo přespat (louka, hřiště ..) a jestli je tam bezpečno. Chlápek: bezpečno, tady bezpečno. No až potom jsme si všimli že je černý jak uhel

Ráno jsem vyjeli a u jedné stavby jsem zastavili abysme zkoukli kam dál. Naštěstí řekl kámoš rychle pryč. Z poza rohu baráku na nás vyběhla tlupa 6 cigošů s holemi ale naštěstí jsme jim ujeli.
O pár km dál jsme zaparkovali u nějaké přehrady a šli k vodě. Byla tam cca 20 metrů dlouhá betonová lávka a na ni 2 obytňáky a auto. Zastavili jsme a už nás hnali pryč. Domluvili jsme se že skočíme do vody a za chvíli odjedem pač jim tam měl dojet známí a museli jsme mu uvolnit místo. Já jsem radši ze strachu do vody nelezl a dával pozor na motky. Jejich kámoš dojel a my se pakovaly. Jenže ten kámoš byl policajt ve službě a odskočil si uvařit steaky s partou

o den později jsem vjeli do obce kde měla být akce Moštování. Tak jsme našli penzion a večer šli okouknout okoli a trochu se napít. Obecní nádvoří narvané a z 80% samí černý. Ale kupodivu to byly ti lepší cigoši takže jsme jim tam nevadily a atmosféra na akci snad ještě lepší než na akci bílých

Pocity mám smíšené. Když uvidíš chudobu tak mazej rychle pryč, neb hrozí nebezpečí a když uvidíš slušné baráky a prostředí vesnice tak se dle mého nemusíš bát

jinak místa

1 reakcí na tento příspěvek Slovensko na 2 kolech pro začátečníky

21.12.2013 v 19:34 | Nahoru | #9

21.12.2013 v 22:22 | Nahoru | #10
Ubytování Kousek na Štrbské pleso nebo Skalnaté pleso....před dvěma rokama 6.5 EUR za noc.Jinak Malá Fatra rodiště Jánošíka,Demänovská jeskyně,Spišský hrad je to jedna z nejrozsáhlejších hradních zřícenin na Slovensku zapsaná v seznamu Unesco. Na Oravě přehrada Oravský hrad kolem kterého se dá jéct na pltích (vorech). Je tam toho hafo záleží co tě zajímá....

22.12.2013 v 09:06 | Nahoru | #11
Já jezdím do ATC Trusalová .
Z jedné strany Malá Fatra, z druhé Velká Fatra, Tatry jsou kousek včetně polský strany, Slovenské rudohoří taky... Tipů je tu na fóru spousty, tak se nebudu moc opakovat, ale jestli chceš, pošli PM a j ti dám nějaký plány tras, co jsem tam procoural..

Naposledy editováno 22.12.2013 09:06:53

22.12.2013 v 12:02 | Nahoru | #12
Budu se opakovat z jiného fóra:
Dal jsem si to přes Buchláky na hraniční přechod Strání (tady doporučuji restauraci Zámeček bašta za dobrej peníz), dál na zříceninu hradu Beckov, Partizánské, Banská Štiavnica. Tady se bydlelo a jezdilo do termálů Sklené teplice. Samotné město taky stojí za shlédnutí (UNESCO). Cesta domů směrem přes Sklené Teplice (silnička A+ klikatá s luxusním povrchem - jako skoro všude v okolí) na zámek Bojnice. Dál přejezd Malou Fatru do Čičman (skanzen pěkně malovaných dřevěnic), v Ilavě pro urychlení na skok na dálnici, hranice Starý Hrozenkov a domů. Jel jsem na tři dny z toho jeden byl na koupání a kochání. Celkem cca 650.km. Ubytování v rodinném penzionu 11E os/den. pizza většinou akční ceny 3E za jakoukoli
V případě návštěvy Dukly, doporučuji penzion Medveď nedaleko Svidníku.

1 reakcí na tento příspěvek Slovensko na 2 kolech pro začátečníky

22.12.2013 v 14:53 | Nahoru | #13
To údolí smrti je plný cikánů, nebo?

(reakce na) Slovensko na 2 kolech pro začátečníky

22.12.2013 v 17:55 | Nahoru | #14

JerryTheRay píše: To údolí smrti je plný cikánů, nebo?

je jich tam docela dost, ale cekal jsem jich tam teda vic. Ale urcite to tam stoji za navstevu, ja tam letos byl a chci si tam zajet znova a navstivit mista, ktere jsem vynechal, nebo jen rychle projel, napriklad mesto Bardejov. Vychod sk je tak trosku jiny a tim pro me zajimavy

Naposledy editováno 22.12.2013 19:10:35

22.12.2013 v 20:32 | Nahoru | #15
Zdarec, my jsme byli celý týden a celý pršelo, tekže nepromoky furt na sobě. Trasa byla
proto po termálních koupalištích, aby jsme se ohřali( bylo minimum lidi)Měli jsme i stany, ale ubytování neni problém, bud v soukromi nebo chatky v kempech. Jeli jsme TRENČÍN( kemp přímo ve městě ale klid a chatky),potom směr ORAVA (Oravice suprtermál+chaty),přes POLSKO kolem Tater( a jezera)zpět na ČERVENÝ KLÁŠTOR na lodě(pltě,taky dobry),VRBOV(termal+unimobunky),když
pojedete na SPIŠ. hrad, v LEVOČI málo známý rodinný kemp(chatky), cesta zpět nevynechat silnici 537,za LIPT.MIKULÁŠEM obec LÚČKY( vodopád vč. koupání+bydlení), hned vedle KALAMENY(taky zážítek),mezi BÁNS. BYSTRICI a BREZNEM u odbočky PREDAJNÁ v lese chata MIRKA.Jinak silnice supr, příroda taky a je co oběvovat, už jsem tam byl několikrát a zatím žádný problém( píchl jsem plně naložen a lidi ochota pomihli).V letě jedu UKRAINA ,tak se zase zdržím.

22.12.2013 v 22:31 | Nahoru | #16
S cígánmi sa dá dohovoriť a dobre sa s nimi spolupracuje.

Keď budeš Levoči daj vedieť, dáme kávu.

25.12.2013 v 13:03 | Nahoru | #17
Ahoj; nějaká inspirace ještě např. tady.

30.12.2013 v 14:03 | Nahoru | #18
Super dekuji vsem za rada a napady :) ted uz jen vydrzet do leta a hura na dovcu

1.1.2014 v 02:28 | Nahoru | #19
Na slovenských motorkářských stránkách mají databázi bodů zájmu, tam si najdi co tě zajímá a udělej si výlet podle sebe.

Naposledy editováno 01.01.2014 02:40:55

(reakce na) Slovensko na 2 kolech pro začátečníky

1.1.2014 v 02:36 | Nahoru | #20
[quote=Duro77]hotel kralova studna kusok od harmanca uz som to sem daval .je tam ale taka strmsia cesta tak neuvar motorquote]
Na Královou Studňu vede nová silnice? Já jsem tam byl před pár lety a bylo to na cestovní enduro a to ještě nesmí být moc naložené. Pokud ne, tak je to 11km od asfaltky po kamenité silnici plné děr. Jede se do nitra Velké Fatry, není tam dokonce už zákaz vjezdu?

Naposledy editováno 01.01.2014 02:46:09

1.1.2014 v 10:42 | Nahoru | #21
Značkuju, letos tam jedem taky...