1 reakcí na tento příspěvek Co s tím? vidle se loupou jak perník
1 reakcí na tento příspěvek Co s tím? vidle se loupou jak perník
nejjednodušší je komaxit,ale tam bych měl strach právě z toho,že to bude větší..
eloxovat u nás v čr snad pořádně nikdo neumí...
možná pochromovat,ale to bude vypadat divně...
...no já bych šel asi do toho komaxitu-je tol levné,rychlé a snad se to do brýlí nějak vejde.
a nebo ještě jedna možnost-očistit až na hliník,přetřít základem a naplácat na to nějaké nálepky.
1 reakcí na tento příspěvek Co s tím? vidle se loupou jak perník
já si myslel, že vidle jsou z jednoho kusu a podle povrchu jsou dokonce CNC soustružené... asi jsem žil do ted ve velkém omylu...
Takže jsou strojně opracované jen zevnitř a z venku to je jen taková povr. úprava?
1 reakcí na tento příspěvek Co s tím? vidle se loupou jak perník
bromep píše: Prosímtě, zkus vznésti dotaz mailem v Ústavu korozního inženýrství (najdeš na netu). Určitě je nás dost, koho by zajímaly příčiny a mechanizmy vzniku takovéto degradace. Myslím, že to tu nikde není.
No jedním z běžných mechanismů je sůl v zimě, ale řekl bych, že je to taky docela dost závyslé na konkrétní slitině, alespoň co jsem tak v praxi vypozoroval....
edit mechanismů vzniku zřejmě bude ale víc, mám tady třeba staré šlapátkové kliky z několika kol, kde se při každém poškození povrchu po čase objevilo něco podobného a u nich byl kontakt ze solí naprosto vyloučený, z čehož mě vyplývá, že třeba u nich byla obrana naprosto nemožná již samo poškození pokovené vrstvy povrchu (velmi se to umocnilo u skladování ve vlhkém prostředí) vedlo k vytváření puchýřků a korozi pod nimi, takže bych to spíš viděl na nevhodnou slitinu která společně s pokovením (zřejmě spodní měděnou vrstvou) vlivem poškození povrchu a průniku vlhkosti vytvoří článek a už to koroduje...
Naposledy editováno 02.12.2013 23:09:38
No a kdyby jste se někdo zbavoval vidlí na řadu 748/916 dejte mi vědět
3 reakcí na tento příspěvek Co s tím? vidle se loupou jak perník
ale za polovinu může materiál-přesně takhle mi "hnily" liťáky na autě-byly to originály a auto bylo italské.
Sůl tohle neudělá, to je blbost. Tam je to pozvolnější. Špatnej matroš použitej při výrobě. Tohle bych ale čekal spíš u Číňana, než u podobné voňavky.
Pošli fotky přímo do Ducati a zeptej se jich. Ať vidí plody svojí práce kuwa!!
A) Poškození povrchu (eloxu) od kamínků
B) Vliv vhkosti slaného luftu u moře
C) Špatný materiál(pochybuju)
D) Špatně ošetřený materiál před eloxem (znečistěná lázeň)
E) První jarní projížďka na mokru, odstřikující sůl(u nás sůl s močovinou) od aut do poškozených míst eloxu
F) Očista vidlí nevhodným přípravkem
8) Zimování ve vlhké místnosti s kolísáním teplot
Hliníkové slitiny jsou dost háklivý na chemii, vlhkost a vlivy prostředí, proto by se třeba neměly na hliníkové třmeny (součásti) aplikovat mědené pasty kdy v zimním období a záčatku jara je na silnicích postřik soli(močoviny) a reakce mědi, hliníku a slaného prostředí s vlhkostí vytvoří el. napětí a to korozi hliníku hodně urychluje...
Naposledy editováno 03.12.2013 11:32:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co s tím? vidle se loupou jak perník
Dolph-cz píše: sůl je kurva,o tom žádná.
ale za polovinu může materiál-přesně takhle mi "hnily" liťáky na autě-byly to originály a auto bylo italské.
Nestříkali ti v pneuservisu náboje měděnou vazelínou ve spreji??? Nejlepší je ty náboje vzít obyč grafitovou vazelínou...
1 reakcí na tento příspěvek Co s tím? vidle se loupou jak perník
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 | alien83 | 5 | 26.4.2023 v 22:51 -KAR- |
Ducati 748 vyplatí se Ducati 748 | motokuba | 6 | 29.1.2022 v 11:20 HornisGSX |
Je to se servisem Ducati tak vazne? [1, 2] Ducati 748 | DN | 52 | 6.11.2020 v 18:38 Figi25 |
Tečie spojková pumpa počas jazdy, p... Ducati 748 | motosnv2 | 22 | 26.5.2019 v 23:39 xstep26 |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |