Takže je několik omezovačů:
Omezovač rychlosti na 80km/h - To si počtěte na dt125 , píšou tam vše
Šestá rychlost - Pokud má vaše DT jen pět rychlostí, taky najdete řešení na dt125
Koncovka výfuku Říká se, že koncovka vám pomůže jen ke zvuku, že ve výkonu hraje roli jen koleno. To však není pravda u zavřené koncovky s přepážkama, jakou má DT. Osobně jsem se nepouštěl do překopávky původní koncovky, ale za náklady 500kč jsem si vyrobil novou. Podstatné je dodržet vnitřní průměr, jakou má výletovka na koleni, a délku koncovky. Potom stačí do trubky navrtat díry, vsadit do obalu a vyplnit vatou do výfuků. Jednodušší, ale nákladnější je, koncovku si koupit za nějáké 2000.
Katalyzátor - K tomu bych vám řekl asi jen to, že řezat samozřejmě musíte co nejužším kotoučem, a před rozřezáním si poznačte rýhami jak koleno přesně bylo. Katalizátor dostanete ven tak, že vezmete vrtačku a budete po obvodu toho kruhu vrtat díru vedle díry, až vám ta houba vypadne, plech co tam zůstane pak můžete vymlátit majzlíkem. Další omezovač se nachází blíže k válci (na foto), jak se ho zbavit vám nepovím, protože mě upadl sám od sebe. Další věc ve výfuku, je po stěnách taková mřížka a pod ní se nachází vata. Avšak tu když vyndáte, bude mít vaše DT takovej ten hrncovitej zvuk, jak dvoutaktní krosky. Je to na vás.
Příruba v airboxu - Když odděláte sedlo (dva šrouby zespod) tak z airboxu vám vede takový chobot, ten jednoduše vytrhněte ven. Krom výkonu se zlepší zvuk při nízkých otáčkách.
Přívěra - Přívěra je asi to nejdůležitější o jejím otočení je pěkně psáno opět na dt125, ale to není vše.
Když otočíte klíčkem, přívěra se vám otevře do plna, (Bavíme se o verzích 2004 a novější) řídící jednotka však blokuje otvírání přívěry v plném rozsahu při chodu motoru, takže to dělá toto youtube.com
Sundejte koleno, otočte přívěru tak, aby ve válci lícovala s hranama a nějak si na krytu naboku poznačte tuto pozici přívěry. Potom nasaďte výfuk a vytáčejte motor, tak aby se přívěra otevřela, lankama musíte nastavit aby se při plném otevření přívěra dostala do té pozice, kterou jste si poznamenali.
To znamená, že motor půjde na plný výkon, ale přívěra se zase nebude zavírat, tak jak by mohla, čímž nevyužijete plný potenciál motoru v nižších otáčkách. S tím by vám zase pomohla CDI.
Řídící jednotka - Napište si na ignitech.cz, že chcete nějákou ostřejší jednotku na DT 125, za cca 3000 vám pošlou programovatelné CDI (myslím totožné z R6), do kterého nahrají software pro DT. Vy si pak budete při připojení notebooku nastavit vývojový graf přívěry vzhledem k otáčkám.
Pak jsou tu další věci jako karbonové klapky, naleštěné kanálky, Y.E.I.S., Laďený výfuk atd... Takto upravené známeho DTčko pak ve 150 předjelo RS 125.... To už však není o odškrcení
Veškeré úpravy si pak samozřejmě vyžadují nabohacení směsi hlavní tryskou
Naposledy editováno 09.05.2014 01:04:46