paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pomoc s výběrem moto.Prosím.
Ahoj všichni.Tak nakonec i já jsem se odhodlal,založil téma a napsal sem o radu,ohledně výběru motocyklu.Protože si doopravdy nemůžu již dovolit šlápnout vedle.
Po Pionýru a Simsonu v mládí,posléze pak Babetě při cestách do zaměstnání,jsem se rozhodl a snad to bylo i tím,že si kamarádi také pořídili velké motorky.Konečně také vejít do světa "velkých" motocyklů.A tím si splnil svůj dávný a několikrát odkládaný sen.Přes velké nadšení a nedočkavost,peníze jsem také do toho nechtěl moc dávat,jsem si před třemi lety koupil,pro začátek doporučovanou GS500E.A zbylo mi i na docela slušnou motovýbavu.
Jako všechno super,zvuk,spotřeba,nenáročnost servisu,jela jak z praku.
Jenže postupem času a vlastně hned od začátku,jsem to začínal vidět jinak.Ikdyž jsem ji naleštil.Tak,že by z ní byli lidi okolo,nebo na srazech a vyjíždkách nějak odvaření,tak to ani náhodou.Spíše právě naopak - nezájem,úsměv.Jo,jsem jak by někdo řekl pacient a ego masér...Ale tak budiž,mrzelo mě to,ale dalo se to přežít.Nakonec je to o penězích a 150 litrů za MT-1 fakt nikdy nebudu moct dát.Sice bych se cítil jako king,ale nejde to..
Později,když už i kamarádi o třídu či dvě přestoupili,tak kromě víše zmíněného,mi začal scházet už i výkon.Hlavně při jízdě s batůžkem,abych stačil musel jsem furt řadit a točit,no po třeba hodině jízdy už docela otrava.....
Když jsem si půjčil kamarádovu šestku s litým rámem.Jízda bez vibrací,jakéhokoliv vlnění.Jak po kolejích.Zrychlení.A bylo rozhodnuto,poslední kapka a já své GS prodal....
Jako já z principu nemůžu mít silnou motorku.Jistě by mě sváděla a nevím jak bych udržel pravou ruku na uzdě,ale trochu více výkonu by se mi hodilo.Minimálně,aby delší jízda například po silnicích vyšších tříd či dálnici nebyla trápení motocyklu na šestku ve vysokých otáčkách.A v běžném provozu měl kdykoliv nějakou výkonovou reservu pro případné předjetí.
Dále potřebuji palivometr.Nejsem zvyklý brát plnou nádrž a ikdyby,tak pokaždé počítak kolik asi dojedu a pak za jízdy jakoby poslepu přepínat pod sedlem kohout na reservu.Naprostá otrava
Dále bych už nerad sytič,přece jen.Doba je již jinde.
Dále nějaký prostor pod sedlem by se táké hodil.U GS nebyl také v podstatě žádný,ale antipich,lékarnu,vestu,nářadí,sadu na lanka,žárovky,pojistky a další věci pro provoz a případ nouze, jsem tam nějak nacpal.
Nakonec se výběr kvůli finančnímu stropu 75 tisíc,předběžně zůžil Bandit GSF650 N - držák,ale zastaralý design,trubkový rám.Yamaha FZ6 N tady teda ta přístrojovka to fakt nee a snad i Hornet 600 - má ji kde kdo.Na každé je ale něco,co mi nesedí.Nejradši bych bral FZ6 S2,zadní vidlice a přístrojovka a vůbec vzhled se mi líbí,ale ta je zatím moc drahá.To samé Yamaha Buldog 1100.Ta má myslím velké charizma a umí dělat parádu,ale zas oproti GS 500 bych si myslím výkonově nepolepšil???
Zkrátka jsem se do toho nějak zamotal a už nevím a nechci koupit něco a pak to zase se ztrátou prodávat....Omlouvám se,že je to tak dlouhé.Děkuji za odpovědi.

Naposledy editováno 03.11.2013 00:42:46

3 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem moto.Prosím.

5.11.2013 v 16:01 | Nahoru | #121
Je to sice úplně jedno,a stejně na to budete koukat s opovržením.Ale tak....GS jsem si koupil,protože tuto motorku doporučují zkušenější a zkušení na začátek.Sice jsem chtěl SV a již jsem ho měl vyhlídnuté,ale dal jsem právě na rady zkušenějších a šel do 500.
GS se mi líbila sice o hodně míň než SV,ale určitě víc než ER5 o CB 500 ani nemluvím.Dále viz téma.....
Jasně 75 papouchů není moc - vlastně je to málo,ale šlo mi o to,koupit motorku,která nebude ty negativní emoce vzbuzovat a aspoň trochu zapadnu.A pokud si ji budu šetřit,servisovat,umývat a leštit,starat se o ni...Pokud někdo příjde a pochválí,že je moje motorka hezká a udržovaná,...potěší mě to.Některé z vás to teda nezajímá,ale mě jo.
GS nemá ani "hladový oko" takže pro mě problémy.Přepínání za jízdy na reservu není nic příjemného.Ikdyž jsem se to pak už naučil.
Ten sitič nechci proto,protože mám rád trochu vyspělou techniku.Tak bych rád šel "z horšího" do lepšího.Přece.
Teď ten výkon.GS nejelo přes 150.I tak je to moc.Klepalo se to a vlnilo.Naprosto nejisté chování.To jsem poznal,až jsem vyzkoušel kamarádovo GSR.
Výkon mi scházel hlavně při jízdě ve dvou.Vadilo mi GS honit jak nadmutou kozu.Bylo mi jí líto.
X11 si nekoupím,ikdyby měla vstřikování.Je to moc silná motorka.Pro mě - čím víc KW - tím je motorka nebezpečnější.A nestojí to za to.
To je tak všechno.Motorkář jsem - nejsem - byl jsem??? Ani nevím podle čeho se odvozuje.A je mi to tak nějak,vlastně úplně jedno.Prostě jsem se občas projel na motorce.Motorky se mi líbí,ale ne všechny.
Na kole jezdím také,ročně +/- 2000 km.Ale nemám cyklo dres,tak vlastně nevím jestli jsem cyklista nebo jen jezdec na kole.
Ten Buldog BT mě napadnul,protože se mi líbí a má charizma.Je to kus železa.Dva výfuky.Moc se nevidí,.....Ale to je stejně už jedno.Někdo pochopí jiný ne.Možná to ode mě byla chyba si s motorkama začínat,možná ne.Každopádně se nic nestalo.To je nejhlavnější a život jde dál.Jen jsem přišel o pár tisíc.Je potřeba začít znovu anebo vůbec ne.Zima je dlouhá.......

Naposledy editováno 05.11.2013 17:47:50

5.11.2013 v 16:19 | Nahoru | #122
Tak si kup to GSR, sám o tom píšeš. Přestříkej ho na světle modro a máš to

5.11.2013 v 17:08 | Nahoru | #123
Hafuša> Moc to řešíš, dělej co tě baví. Ostatní za tebe žít nebudou, tak že si ze všeho co zde bylo napsáno vem něco co tě posune tam kam ty chceš a na ostatní se můžeš vy..rdat.

5.11.2013 v 17:32 | Nahoru | #124
Hafuša> Buldoček je karbec a to si říkal,že chceš stříknu.Sorry,jestli to už někdo psal,nečetl jsem všechno

5.11.2013 v 17:45 | Nahoru | #125
běž do motopůjčovny a na každé se povoz a udělej si závěr sám.

5.11.2013 v 17:46 | Nahoru | #126
kury72> Ano,je to karbec.Pro mě mínus.Buldog má ale i spoustu pro mě plus.Pokud se na něm neprojedu,nedokážu najít odpověď.Život je o kompromisech

5.11.2013 v 17:50 | Nahoru | #127
doporučuju YAKUZU - je sní prdel.yakuza

5.11.2013 v 19:27 | Nahoru | #128
Já měl 5 let kle 500 dvacet let starou a byl jsem sní moc spokojenej,to že ostatní skoro všichni kolem mě mají lepší stroje jsem neřešil.Tak se nato vyser. a nekupuj si nic jak to napsal gugo.Já jezdím uplně kvůli jinačím hodnotám.Ale přesto přeju dobrý kup a at jsi spokojenej snovým strojem.

5.11.2013 v 19:27 | Nahoru | #129

šmudla píše: doporučuju YAKUZU - je sní prdel.yakuza

Ani Yakuza se nehodi - precti si prispevek c.#1, ten to velmi dobre shrnul!
Edit:
Houpaci kun a velky zrcadlo to posichruje!

Naposledy editováno 06.11.2013 00:00:31

5.11.2013 v 19:30 | Nahoru | #130
Ještě než jsem dočetl celý úvod do konce napadl mě prostě bulldog .....

5.11.2013 v 19:55 | Nahoru | #131
Ahoj,
Celý jsem to nečetl, ale nechápu proč ti vadilo, že se každej hned neposadil na záda z GSa. To je snad o tom co se líbí tobě a ne okolí ne? Tak si měl GSo a snad stačí, že tu motorku zná pomalu každej, právě díky tomu jak spolehlivá a dobrá byla. Jak tu napsal gugo, jestli si měl takovej přístup ke GSu tak se na to vykašli a nic nekupuj, nebo si udělej nějakyho customa, třeba cafe racera nebo něco na tenhle styl.
Já třeba u žádný motorky, kterou potkám na silnici neslintám ani neobdivuju (dobře jenom když potkam litrovyho Zeda, ale to je jedina), bohatě mi stačí, že takhle někoho potkám a rád mu mávnu, protože mi to udělá radost někoho vůbec potkat a jestli to bylo stařičký GSo nebo podobně rozsypana ER-5 jako ta moje, nad tím nepřemýšlím snad nikdy

5.11.2013 v 20:00 | Nahoru | #132

Tvl motorkari...do modre ustrice s vama pozeri

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem moto.Prosím.

6.11.2013 v 04:37 | Nahoru | #133
Houpaci kun a velky zrcadlo to posichruje! [/quote]

6.11.2013 v 04:56 | Nahoru | #134
Hafuša> Já se divím, že jsi toho kokota ještě nezablokoval .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem moto.Prosím.

6.11.2013 v 06:05 | Nahoru | #135

StrejdaMortymer píše: Ahoj,

www.motorkari.cz/forum-detail/

6.11.2013 v 06:14 | Nahoru | #136

Hafuša píše: Houpaci kun a velky zrcadlo to posichruje!

No nevím nevím.To bych si moc nepolepšil.To už lepší jakákoliv 25 let stará vrána Ikdyž brrrr.Ani pomyšlení.Holt to vidím na tu MT-1 [/quote]
V tom pripade dopredu R. I P. Hlavne nevem.nikoho s sebou!

6.11.2013 v 06:24 | Nahoru | #137
[quote=Che]ono je to tak někdo jezdí proto, že ho to baví a má z toho radost jiní jezdí proto, že si myslí, že svým jezdeckým uměním nebo vzhledem motky udělají dojem
I
www.motorkari.cz/forum-detail/[/quot
Opomenuls zda se bohuzel jeste jednu skupinu reprezentovanou autorem tohoto vlakna: motorka jako.symbol.ZIVOTNIHO USPECHU, ovsem v jeho pripade jen do vyse 75k korun!
Abych nedaval porad palce dolu, tak

Naposledy editováno 06.11.2013 06:28:01

6.11.2013 v 09:27 | Nahoru | #138
Ahoj,prodávám cb 900 f hornet 2006 31500km,za 70 000,super stavu koncím,jsem 61 ročník,tel 777603200..

6.11.2013 v 09:46 | Nahoru | #139
Che>

přečetl jsem si jen počátek toho vlákna o narcismu... Sice mi to přijde trochu jako "všeobjímající" text, páč by do téhle množiny mohla patřit většina lidí tady..

Ale nejzajímavější je, že Ti to tenkrát i s díkem o skvělé odpovědi (příspěvek č. 6) odsouhlasil a pochválil "Hafusa", čili tentýž člověk, který založil toto vlákno...

Tohle rozlouskne jen Bělohoubek

Naposledy editováno 06.11.2013 09:48:27

6.11.2013 v 09:59 | Nahoru | #140

6.11.2013 v 09:59 | Nahoru | #141

fockewulf píše: jdu jen kolem,vse uz asi padlo,tak ti chci jen rict,ze mne bude tvoje motorka uprdele i kdyby vypadala jako pojizdny hamburgr.

Tvl motorkari...do modre ustrice s vama pozeri

opět nezklama internetový hrDINA

6.11.2013 v 12:07 | Nahoru | #142
zdenekp>Přečetl jsem si úvod a pak se podival na tvůj profil - jasně že neveřejný. Myslím, že ti více pomůže dobrej cvokař než změna motorky.

No jest-li takhle Hafušo řešíš všechno v životě...Třeba se to spraví

6.11.2013 v 12:24 | Nahoru | #143

6.11.2013 v 13:17 | Nahoru | #144

Geodet píše: Kdybych si měl brát k srdci, co říkají místní odborníci na moji motorku, tak bych ani nevyjel z garáže.

kdo tady cokoliv bere moc vážně je zralej na chocholouška

6.11.2013 v 15:37 | Nahoru | #145
5 stran zbytečně popsanýho digitálního papíru

6.11.2013 v 16:15 | Nahoru | #146
Zdarec, já si pořídil FZ6 fazera za 55000, výkonu to má víc než dost (72kw), ovladatelný to je skvěle, má to stříkačku a žere to 5-7l/100. V jízdě v dešti jsem měl úplně suchý nohy, jen vršek hrudníku mokrej, takže i jako polokapota tě trochu před deštěm ochrání. I se svou výškou 195cm nemám nejmenší problém a nevypadám na tom jak vosa na bonbonu :) tak i tohle by mohla být varianta pro tebe ;)

6.11.2013 v 16:27 | Nahoru | #147
Hafuša> Když se ti na srazech smějou tak tam nejezdi. Na motorce se jezdí pro sebe a stojí to peníze, hodně peněz. Právě proto musíš mít z motorky radost hlavně ty sám. Navíc s tvým rozpočem bude mít většina lidí okolo tebe stejně lepší motorku, s tím se prostě musíš smířit. Někdo tu už radil oběhni půjčovny. To je dobrej nápad půč si co se ti líbí a pak si vyber to na čem se ti i dobře jezdí. Konkrétně radit nebudu protože mám uplně jinej vkus.

šmudla> si snad děláš prdel ne ;) Yakuza nádherná ale jen pro těch 50% pozérství. Na ježdění to moc nebude, možná tak na ty srazy, přivést na vozíku udělat parádu a zase zabalit.

6.11.2013 v 17:34 | Nahoru | #148
Pavliiis_> Mohu se zeptat, kolik je v Tvém regionu půjčoven a co mají za motorky k zapůjčení?? To jsou sice dobrý rady, ale pouze teoretický! Tady tuším v okruhu cca 100km půjčovna nikde ...

6.11.2013 v 18:44 | Nahoru | #149
buldoga no nevím... bál bych se volnoběžky...

Co kawa er-6n?

6.11.2013 v 19:35 | Nahoru | #150
Poradil bych ti koupit nějaký starý CB a nechat buď v origo stavu nebo udělal Cafe Racera. S tím budeš všude za krále. Pokud je to pro tebe starý a nejsi ten typ tak jdi do Bulldoga. Je to svým způsobem raritka, moc jich není a ostudu neuděláš.
Kvalita svezení a zpracování je také dobrá.
Hodně štěstí při výběru.
Tady taky jedna hezká mašina za super love www.motorkari.cz/motobazar/motorky/honda/honda-cb-1300/honda-cb-1300-579027.html

Naposledy editováno 06.11.2013 20:21:46
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... Banditak650 14 24.4.2024 v 15:53 Banditak650
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Suzuki gsf 650 Bandit, jak vyřadit ... Suzuki GSF 650 Bandit existencex 23 16.9.2023 v 17:29 Riki1978
Bandit se dusí Suzuki GSF 650 Bandit MotardM 13 5.9.2023 v 06:27 Pelikánes
2007 Suzuki GSF Bandit 650- Potkáva... Suzuki GSF 650 Bandit Pelikánes 4 4.9.2023 v 15:09 puffybodie