globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: údržba motoru
Ahojte...nedávno jsem pořídil tuto skvělou mašinu, ale prodejce říkal že to má měněný motor- podle čeho poznám přesně ten daný motor a jeho rok výroby?..kvůli náhradním dílům...mohl by být z GSF a nebo jiný rok výroby gsx 600 f ... šasi je z 95..

1 reakcí na tento příspěvek údržba motoru

27.10.2013 v 19:01 | Nahoru | #1
No především musí jeho typ (prvních několik znaků z čísla motoru, u mě je to prvních 6) souhlasit s tím, co je ve velkém TP, jinak tě s tím vyperou z STK, a pak díly normálně podle roku výroby motorky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) údržba motoru

27.10.2013 v 19:03 | Nahoru | #2
bushman7> právě že ten motor je tam jako náhradní díl...a jeho číslo v tp není...je tam prázdnán kolonka...

1 reakcí na tento příspěvek údržba motoru

27.10.2013 v 19:06 | Nahoru | #3
nejde o číslo, jde o typ, měl bys ho tam mít konkrétně položka číslo 5, já tam mám třeba ZX600FE, to stejné je vyraženo na karteru motoru a za tím je vlastní číslo, které v TP už není

a nebo sem opiš, co máš vyražené na motoru

Naposledy editováno 27.10.2013 19:07:19

(reakce na) údržba motoru

27.10.2013 v 19:08 | Nahoru | #4

AlexejSuzuki píše: bushman7> právě že ten motor je tam jako náhradní díl...a jeho číslo v tp není...je tam prázdnán kolonka...


typ motoru jsou první 4 znaky čísla vyraženýho na pravé straně na krytu spojky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) údržba motoru

27.10.2013 v 19:09 | Nahoru | #5
bushman7> N 706

(reakce na) údržba motoru

27.10.2013 v 19:10 | Nahoru | #6

AlexejSuzuki píše: bushman7> N 706


to je typ motoru, sedí ti to s tim co mas v tp?

1 reakcí na tento příspěvek údržba motoru

27.10.2013 v 19:11 | Nahoru | #7
ted nejsem v garáži...ale jestli ne...tak to mám dát k soudu?...:D....nebo to nemá smysl a mám z něj jenom vymáčknout šťávu?...spíš tam v to TP není to ostatní ...ta změť čísel zatím ;)

1 reakcí na tento příspěvek údržba motoru

27.10.2013 v 19:12 | Nahoru | #8
Dělal jsi na to evidenčku?, jestli jo tak si to technik zkontroloval a bude to sedět

edit a pokud to sedí, tak kupuj díly bez obav podle roku výroby motky, je celkem jedno, jestli je motor o rok starší nebo novější, pokud je to správný typ tak díly budou sedět

Naposledy editováno 27.10.2013 19:14:01

údržba motoru

27.10.2013 v 19:13 | Nahoru | #9
no právě ještě ne...chtěl jsem ji poladit přes zimu a všecko udělat na jaře ;)...

(reakce na) údržba motoru

27.10.2013 v 19:15 | Nahoru | #10
.bushman7> takže co mohu dělat, když to nebude sedět?...:)

údržba motoru

27.10.2013 v 19:18 | Nahoru | #11
No, co myslíš? , nejjednodušší by asi bylo to prodejci hodit na hlavu, soudně nevím, ale zase bych řekl, že to spíš sedět bude, tohle je myslím motor i do bandasky a je jich docela dost, proč by si komplikoval život jiným typem motoru, zatím bych se zbytečně neplašil .

(reakce na) údržba motoru

27.10.2013 v 19:23 | Nahoru | #12

AlexejSuzuki píše: ted nejsem v garáži...ale jestli ne...tak to mám dát k soudu?...:D....nebo to nemá smysl a mám z něj jenom vymáčknout šťávu?...spíš tam v to TP není to ostatní ...ta změť čísel zatím ;)


tak si to zkontroluj, tebe zajimaj jenm ty 4 první čísla

pokud to sedet nebude zalezi na tom co je ve smlouve a jestli ti o tom rek, jestli jo tak ses asi nahranej

údržba motoru

27.10.2013 v 19:32 | Nahoru | #13
ne...řekl že je vše v pořádku že technická není a nebyla problém...a ve smlouvě je zmínka jen o stavu motocyklu, což nevystihuje podstatu toho, jestli tam motorka jezdí legálně :)...

1 reakcí na tento příspěvek údržba motoru

27.10.2013 v 20:08 | Nahoru | #14
Pokud Te na to při prodeji upozornil tak Smolík, a toto téma je mu důkazem .....

Zkontroluj číslo a pak spekuluj dal ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) údržba motoru

27.10.2013 v 20:11 | Nahoru | #15

MaraVFR píše: Pokud Te na to při prodeji upozornil tak Smolík, a toto téma je mu důkazem .....

Zkontroluj číslo a pak spekuluj dal ....



Já ti nevím, ale když tady dotyčný píše, že ho prodávající upozornil, že to má měněný motor, ale že je vše v pořádku a že s technickou není a nebyl problém? Smolík?, tak možná pro prodávajícího.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) údržba motoru

27.10.2013 v 20:26 | Nahoru | #16
bushman7> dobrý...kouknu na to...zítra a uvidím....vím že sem to hledal..ale asi musim rozeprat plasty :/...stejně sem to chtěl vylepšovat tak nevadí ;)...kdyžtak dám vědět ;)

údržba motoru

27.10.2013 v 20:27 | Nahoru | #17
Pokud mas menenej motor, tak se nic nedeje. Ten motor musi byt 600 a dany typ. Pokud to mas v technicaku ze je jako nahradni dil, nekdo to tam napsat musel. Ja na sve taky nemam puvodni. Stacilo napsat do Suzuki, tam napsali ANO je mozne jej pouzit a bylo to. Vse je legalni. A pokud je to olejak vzduchem chlazenej, tak je to ten, co tam ma byt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) údržba motoru

Skvělá odpověď, děkuji! 27.10.2013 v 20:28 | Nahoru | #18

AlexejSuzuki píše: bushman7> dobrý...kouknu na to...zítra a uvidím....vím že sem to hledal..ale asi musim rozeprat plasty :/...stejně sem to chtěl vylepšovat tak nevadí ;)...kdyžtak dám vědět ;)

Jeeeee a je zluta

(reakce na) údržba motoru

27.10.2013 v 20:38 | Nahoru | #19
fafo> jojo je to oleják...takej jakože tvarově je totožnej s tim, který tam patří...myslím že podobný so používaly na GSF mne? :)...jinak upravou bude taky černo žlutá...ale asi se stim nebudu patlat a plácnu na to karbon...uvidim :)

Naposledy editováno 27.10.2013 20:45:52

2 reakcí na tento příspěvek údržba motoru

27.10.2013 v 21:06 | Nahoru | #20
tak chlazení oleje je stekné...i žebrování karbce a vzduch...
určitě to je on..jen to zkouknu zítra ;)...ale dík...jinak ještě musim měnit pneu kuli rozměru...nepřepisoval jste to někdy někdo?...nějak si nedovedu na tý mašině představit míň jak 160

(reakce na) údržba motoru

27.10.2013 v 21:08 | Nahoru | #21

AlexejSuzuki píše: tak chlazení oleje je stekné...i žebrování karbce a vzduch...
určitě to je on..jen to zkouknu zítra ;)...ale dík...jinak ještě musim měnit pneu kuli rozměru...nepřepisoval jste to někdy někdo?...nějak si nedovedu na tý mašině představit míň jak 160

Joooo to je vecny problem, ale myslim ze neresitelny. Ono 140 je tam fakt hrozna. A nikdo Ti vic nedovoli. Taky tam mam 160 ale pri problemu by byl problem

(reakce na) údržba motoru

27.10.2013 v 22:00 | Nahoru | #22

AlexejSuzuki píše: tak chlazení oleje je stekné...i žebrování karbce a vzduch...
určitě to je on..jen to zkouknu zítra ;)...ale dík...jinak ještě musim měnit pneu kuli rozměru...nepřepisoval jste to někdy někdo?...nějak si nedovedu na tý mašině představit míň jak 160


tech typu co do ty motorky vejde je asi 10 (cca, nepamatuju si presne) pokud tam dal opravdu z bandoura tak tady bude i suzuki kratka, neni problem prehodit ze stejne motorky jenm jiny roky vyroby, ale z uplne jiny moto...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki KadlecJo 14 26.4.2024 v 07:54 zmulin
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F Loupáček 56 2.12.2023 v 16:56 Krovak
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F robb99 9 15.7.2023 v 20:32 dewwil
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F Vojtas0034 8 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F ZdenyRider 17 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_


TOPlist