globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: DR650 nejde vytočit víc jak 4000ot.
14.10.2013 v 21:14
čau chlapi, mám takový problém.
Mám suzuki DR650R rv 91. po výměně vydřené vačky a vahadel, motorka nechce jít na neutrál více než 6tis otáček a při jízdě z ní člověk víc jak 4tis. otáček taky nedá, karbec už byl několikrát vyndanej, s jehlou jsem laboroval, se směsí taky, hladina v karbecu by měla být dobrá, filtr vypranej v benzínu. Skoušel jsem jinou řídící jednotku zda to nebude tím, pořád stejné. Jo a když mám jehlu uplně na té drážce aby byla směs co nejvíce ochuzená, tak svíce stejně jsou černé, přitom jsem dávali gufera na ventily nové a kroužky by měli být také v pohodě, poradte díky:)

DR650 nejde vytočit víc jak 4000ot.

14.10.2013 v 21:20 | Nahoru | #1
nemáš prasklý příruby sání ? nevim jaký to má přesně karbec, ale jestli to je podtlakový tak co membrány zkontrolovat popřípadě zprávnost zapojení hadic.

Šroubek bohatosti funguje? resp. reaguje na něj motor ?

pravda že mě to po stejné závadě dělalo taky, ale po pár set metrech se to zpravilo.

Naposledy editováno 14.10.2013 21:23:20

DR650 nejde vytočit víc jak 4000ot.

14.10.2013 v 21:22 | Nahoru | #2
Tipoval bych špatně nasazené rozvody, když se dělala ta vačka...

DR650 nejde vytočit víc jak 4000ot.

15.10.2013 v 07:39 | Nahoru | #3
tez tipuju na rozvody ,proste zmes se zapali v nespravnej moent cize to ani nevytocis .....

1 reakcí na tento příspěvek DR650 nejde vytočit víc jak 4000ot.

15.10.2013 v 12:07 | Nahoru | #4
Taky to tipuju na ty rozvody, že budou blbě nasazený

(reakce na) DR650 nejde vytočit víc jak 4000ot.

15.10.2013 v 13:30 | Nahoru | #5
membránu jsem kontroloval, ta je v pohodě, příruby jsou také v pohodě, vše dotažené a šroub na seřízení bohatosti funguje...

DR650 nejde vytočit víc jak 4000ot.

15.10.2013 v 13:31 | Nahoru | #6
myslíte že to budou rozvody? měl jsem je normálně poznačený abych si je nedal o zub vedle..

DR650 nejde vytočit víc jak 4000ot.

15.10.2013 v 13:32 | Nahoru | #7
ale zajímaví je, že když třeba jedu na jedničku a plyn přidávám postupně(velmi pomalu) tak do 5 tisíc jí dostanu, pak to začne ale dělat také..

DR650 nejde vytočit víc jak 4000ot.

15.10.2013 v 15:02 | Nahoru | #8
Měl jsem tu loni Pegaso,od pěti tisíc bylo nepoužitelné.Čtrnáct dní jsem s tím laboroval,pak jsem prostě zdvihl jehly(má to dva karbece) o zářez výš a byl klid.

DR650 nejde vytočit víc jak 4000ot.

15.10.2013 v 17:51 | Nahoru | #9
jj já to zkoušel několikrát vždy jsem změnil drážku + ještě laboroval se směsí a nic, zkoušel jsem to ještě bez filtru, taky nic. Popřípadě kdyby byli rozvody nějak o zub třeba jak to poznám? ventily ale určitě kleplí nebudou, po složení hlavy jsme to opatrně protočili bez svíček a nic se nestalo:)

DR650 nejde vytočit víc jak 4000ot.

15.10.2013 v 18:16 | Nahoru | #10
To bys je musel minout o víc zubů, aby se to potkalo.. A to začlo dělat hned po tý výměně?

DR650 nejde vytočit víc jak 4000ot.

15.10.2013 v 18:22 | Nahoru | #11
na rozvodovém kole by meli byt rysky a na magnetu taky nejaky znacky a podle toho poznas jestli rozvody jsou dobře.

DR650 nejde vytočit víc jak 4000ot.

15.10.2013 v 22:22 | Nahoru | #12
jojo začlo to dělat hned po začátku:) jednině že by předchozí majitel měl už takhle blbě přeskočené:)

DR650 nejde vytočit víc jak 4000ot.

16.10.2013 v 22:08 | Nahoru | #13
nemáte nějaký obrázek podle kterého bych porovnal jestli to mám o zub třeba jinak? každopádně motor zase ven

DR650 nejde vytočit víc jak 4000ot.

18.10.2013 v 10:29 | Nahoru | #14
dik moc chlapi, problem vyresen! rozvody byli preskoceny o 2 zuby moc dik za rady borci!!

DR650 nejde vytočit víc jak 4000ot.

18.10.2013 v 16:42 | Nahoru | #15
ted ještě jestli jsi to zavinil sám, nebo jestli nepřeskočily samy ? snad to bude ta první varianta

1 reakcí na tento příspěvek DR650 nejde vytočit víc jak 4000ot.

18.10.2013 v 19:16 | Nahoru | #16
Ještě dopadl dobře.Když mi naposled skočil rozvod na KLR,tak jsem sháněl všechny čtyři ventily.

(reakce na) DR650 nejde vytočit víc jak 4000ot.

18.10.2013 v 20:12 | Nahoru | #17

Anti píše: Ještě dopadl dobře.Když mi naposled skočil rozvod na KLR,tak jsem sháněl všechny čtyři ventily.



já dopadnul líp, já jen dva, další dva šly srovnat :-p

DR650 nejde vytočit víc jak 4000ot.

19.10.2013 v 12:05 | Nahoru | #18
Takže se to zčuchlo s pístem jo? A nebyly namrdaný i sedla?

DR650 nejde vytočit víc jak 4000ot.

19.10.2013 v 15:33 | Nahoru | #19
no celá situace se měla tak že jsem to už jako nepojízdné dostal...po pár dnech nakopávání jsem vyndal motor, sundal víko a když jsem viděl vačku, tak jsem myslel že se zbláznim koupil jsem vačku aj vahadla a řetízek s kolečkem jsem si poznačil barvou takže si nemyslím že bych byl dement a při nasazovaní se netrefil
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
wössner montáž pístních kroužků Suzuki DR 650 frool 16 29.12.2023 v 17:04 Kohlstein
Převodová kola DR650 Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE Smrči-GSX-F 5 25.12.2023 v 23:51 2stroke
uzavŔENO - Lehké, ale funkční vybav... [1 ... 4, 5] Suzuki DR 650, Yamaha XT 660 R, KTM 690 Enduro, Husq... ZdendaZB 135 10.11.2022 v 08:49 Gahan37
Suzuki DR650 R Spojka Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE FerryUltra 13 28.10.2022 v 16:12 Drakl
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83


TOPlist