globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska
Zdarec,

tak nějak připravuju nove kapoty noa po problemech, že motorka s KN vyčištěnym filtrem ma moc vzduchu a dusi se jsem zastavil veškere prace.

Poněvač nevim co udělaj karburatory při např 200km/h, když budou naladěne na určitou směs a vturanu se tam trubkama začne rvát velkej tlak vzduchu.

Diky za dobre rady nediky za blbe rady .





Naposledy editováno 09.10.2013 17:47:16
Předchozí
1 2 3
Následující

Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 17:51 | Nahoru | #1
a na co se ptáš...?

1 reakcí na tento příspěvek Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 18:07 | Nahoru | #2
Ptam se nato, jestli to naporový saní kněčemu vubec bude a jestli mi to při vyžši rychlosti nezhasne motor :D

2 reakcí na tento příspěvek Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 18:08 | Nahoru | #3
Taky nevím v čem spočívá otázka Když budou naladěné karburátory tak to bude snad dobré ne??A pokud se ti dusí a měl si tam předtím normální filtr tak to nech bud seštelovat nebo dej znova origo filtr protože mám dojem že jsi tady minule zakládal vlákno a psal si že si vyměnil origo za KN a zkrátil výfuk..

1 reakcí na tento příspěvek Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 18:09 | Nahoru | #4
Trocha montazni peny to zachrani - pro tebe no problem!

(reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 18:10 | Nahoru | #5

pesastor píše: Trocha montazni peny to zachrani - pro tebe no problem!



Montažni pěna už tam je mrkej vpravo trochu to tam leze

(reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 18:13 | Nahoru | #6

KapitanMasakr píše: Ptam se nato, jestli to naporový saní kněčemu vubec bude a jestli mi to při vyžši rychlosti nezhasne motor :D

Asi jak která motorka,já měl ZX6R ve streetu a sání tam nebylo a KN jsem tam měl taky a mašina chodila nádherně.Ale psal mně třeba kluk že to tak taky udělal a mašina se mu dusí a má díry ve výkonu..A ty si teda nechával seřizovat motor už bez sání s tím KN nebo ne?Protože jestli ne a motorka jezdila předtím normálně tak tam dej zpátky sání,origo filtr a musí jet normálně ne??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 18:14 | Nahoru | #7

rybíz5 píše: Taky nevím v čem spočívá otázka Když budou naladěné karburátory tak to bude snad dobré ne??A pokud se ti dusí a měl si tam předtím normální filtr tak to nech bud seštelovat nebo dej znova origo filtr protože mám dojem že jsi tady minule zakládal vlákno a psal si že si vyměnil origo za KN a zkrátil výfuk..



No pravě :D snad dobré .....Jde mi oto aby mi tu někdo kdo zkoušel dat sání na motorku bez sání řekl že to jde, abych nestravil 1000 hodin řezanim broušenim lepeni a lakovanim a nakonec to všechno po jedne jizdě šrotoval do popelnice :D

1 reakcí na tento příspěvek Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 18:16 | Nahoru | #8
no vzhledem k tomu,že v jiném vlákně řešíš,že ti to špatně jede,můžeš předpokládat,že teď to pojede ještě hůř

(reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 18:17 | Nahoru | #9

rybíz5 píše: Taky nevím v čem spočívá otázka Když budou naladěné karburátory tak to bude snad dobré ne??A pokud se ti dusí a měl si tam předtím normální filtr tak to nech bud seštelovat nebo dej znova origo filtr protože mám dojem že jsi tady minule zakládal vlákno a psal si že si vyměnil origo za KN a zkrátil výfuk..



No pravě :D snad dobré .....Jde mi oto aby mi tu někdo kdo zkoušel dat sání na motorku bez sání řekl že to jde, abych nestravil 1000 hodin řezanim broušenim lepeni a lakovanim a nakonec to všechno po jedne jizdě šrotoval do popelnice :D

1 reakcí na tento příspěvek Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 18:18 | Nahoru | #10
četl jsem pár tvých vláken a dobře jsem se bavil

Podle mých zkušeností nemá KN filtr moc velký vliv, určitě ně takový aby kvůli němu motor nejel. U aktuální hračky (staré BMW) není žádný rozdíl ve směsi mezi origo papírovým filtrem a zcela bez filtru...

Tvoje štelování směsi šroubkama má vliv maximálně na volnoběžné otáčky - 1/4 plynu. Potom bys musel posouvat jelly, měnit jehlové a hlavní trysky, šoupátka... Jeslti je chyba skutečně ve směsi, tak bych to viděl na netěsné příruby, prasklou membránu, špatná hladina či celkově zasrané karbce...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 18:18 | Nahoru | #11

Dolph-cz píše: no vzhledem k tomu,že v jiném vlákně řešíš,že ti to špatně jede,můžeš předpokládat,že teď to pojede ještě hůř



To už sem +- vyřešil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 18:21 | Nahoru | #12

KapitanMasakr píše: No pravě :D snad dobré .....Jde mi oto aby mi tu někdo kdo zkoušel dat sání na motorku bez sání řekl že to jde, abych nestravil 1000 hodin řezanim broušenim lepeni a lakovanim a nakonec to všechno po jedne jizdě šrotoval do popelnice :D

Já sem asi fakt debil ale nechápu to Jestli někdo zkoušel dát sání na motorku bez sání...A ty jsi tam sání předtím neměl než si to rozbil nebo co??

(reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 18:23 | Nahoru | #13

KapitanMasakr píše: To už sem +- vyřešil

nic dobrého to určitě nepřinese,karburátory a dávkování paliva pracuje na principu podtlaku,kdy je palivo strháváno podtlakem a prouděním vzduchu kolem jehly....

co se stane,když místo podtlaku tam ten vzduch budeš tlačit-na to si asi odpovíš i ty sám.

Naposledy editováno 09.10.2013 18:24:31

(reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 18:24 | Nahoru | #14

JlRka píše: četl jsem pár tvých vláken a dobře jsem se bavil

Podle mých zkušeností nemá KN filtr moc velký vliv, určitě ně takový aby kvůli němu motor nejel. U aktuální hračky (staré BMW) není žádný rozdíl ve směsi mezi origo papírovým filtrem a zcela bez filtru...

Tvoje štelování směsi šroubkama má vliv maximálně na volnoběžné otáčky - 1/4 plynu. Potom bys musel posouvat jelly, měnit jehlové a hlavní trysky, šoupátka... Jeslti je chyba skutečně ve směsi, tak bych to viděl na netěsné příruby, prasklou membránu, špatná hladina či celkově zasrané karbce...



To zni profesionálně, zasrane to bude... je konec sezony vše se bude dělat,
ale v jedinem pravdu nemaš a to že motorka je přišerně citlivá na přísun vzduchu.

Mam to vyzkoušene nadrž sem kvuli tomu sundaval asi 12x posobě

(reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 18:26 | Nahoru | #15

rybíz5 píše: Já sem asi fakt debil ale nechápu to Jestli někdo zkoušel dát sání na motorku bez sání...A ty jsi tam sání předtím neměl než si to rozbil nebo co??



Fireblade nemaj naporače snad do modelu 2013 ale abych nekecal, začli to davat na motorky hodně hodně pozdě

1 reakcí na tento příspěvek Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 18:28 | Nahoru | #16
měřil jsem si šiřokopásmou lambdasondou co ten filtr udělá ... a neudělá nic - prostě je užší místo v sání jinde :)

Vím, že je motorka náchylná na vzduch, ale co by potom chudák dělala když vyjedeš do Alp a potom v Itálii k moři? Motor shoří?

Co konkrétně pod tou nádrží ladíš? Jestli točíš nějakým šroubkem, tak v podstatě nic krom volnoběhu nenastavuješ. Rozhodně ne směs pod plným když valíš 200

1 reakcí na tento příspěvek Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 18:29 | Nahoru | #17
Pokud to nepojede tak tam práskni tohle a ono už si to nějak poradí



Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 18:31 | Nahoru | #18
tvým vylaminovaným náporovým sáním akrorát pokurvíš laminární proudění vzduchu k filtru a naděláš si hromadu výkonových propad. A pokud nejezdíš pořád nad 200, tak stejně tlak nasávaného vzduchu znatelně nezvedneš.

(reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 18:33 | Nahoru | #19

JlRka píše: měřil jsem si šiřokopásmou lambdasondou co ten filtr udělá ... a neudělá nic - prostě je užší místo v sání jinde :)

Vím, že je motorka náchylná na vzduch, ale co by potom chudák dělala když vyjedeš do Alp a potom v Itálii k moři? Motor shoří?

Co konkrétně pod tou nádrží ladíš? Jestli točíš nějakým šroubkem, tak v podstatě nic krom volnoběhu nenastavuješ. Rozhodně ne směs pod plným když valíš 200



No řešil jsem to v minulem zabavnem tematu, že přidam plyn a je to jak kdyby začl pracovat omezovač, vykon vyrazně klesne.........stačilo položit na vzduchovej filtr ehm ... vložku a hned 100%tní obrat moto zas jelo......ja umim ladit jen volnoběh směsku, podtlak, ventyl ladi už profici :D

Ale ty maš BMW to je zase uplně jiná písnička :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 18:36 | Nahoru | #20

rybíz5 píše: Pokud to nepojede tak tam práskni tohle a ono už si to nějak poradí





No tohle jde a da se řict, že i celkem lehce s jednim malinkatým problemečkem a to, že při mem stilu jizdy se bude spotřeba motorů rovnat spotřebě pneumatik

(reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 18:47 | Nahoru | #21
KapitanMasakr> Ty seš slušnej pacient

1 reakcí na tento příspěvek Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 18:48 | Nahoru | #22
Kapitane :) jestli se nepletu tak naporove sani se pouziva u motorek co maji vstrikovani a tudis se v palivove mape pocita s vetsim proudenim vzduchu a tim i davaji vstrikovace vic benzinu. Alespon podle me lajka....

Ale kdyz vratis origo zasranej filtr a das napor. sani, tak by to mohlo fungovat skvele

Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 19:01 | Nahoru | #23
A mala rada, par "Kapitanu masakru" to v zahranici uz zkousela a vsude take pisi ze to byl straceny cas a motorka nejela

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 19:24 | Nahoru | #24
MaraVFR> Nikoliv náporové sání měli i karbecové mašiny první s tim pokud se nepletu přišla Kawasaki ZZR 1100 v 90 letech.

1 reakcí na tento příspěvek Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 19:25 | Nahoru | #25
příšerný tuzing ... motorka sice vůbec nejede, zanedbaný servis, řidičák na to nemáš, ale hlavně KN, náporové sání a omotaný výfuk bez elemnátrních znalostí

1 reakcí na tento příspěvek Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

Skvělá odpověď, děkuji! 9.10.2013 v 19:50 | Nahoru | #26
Náporový sání mají i karbecy , čím víc se zvětšuje tlak v sání (rychlostí jízdy) tak tím tam jde více paliva a to je zabezpečeno vyrovnáváním tlaku mezi airboxem a plovákovou komorou v karbecu takže to funguje jako třeba v malé rychlosti akorát při náporu vzduchu se do válce vejde více směsi samozdřejmě pořád ve stejným poměru

(reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 19:51 | Nahoru | #27

JlRka píše: příšerný tuzing ... motorka sice vůbec nejede, zanedbaný servis, řidičák na to nemáš, ale hlavně KN, náporové sání a omotaný výfuk bez elemnátrních znalostí



Teď mevim, jestli se mam urazit :D Oprava servis vubec žadny :D

A lidem se to libi, holky šílí, klukum vypadavaj bulvy, dětci se chytaj za srdce............... se vzhledem jsem spokojeny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 19:51 | Nahoru | #28
Packyn> aha stale se ucime, kazdopadne ta horda japonciku, co tu motorku stavela, vedela co dela .... On ne

(reakce na) Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 19:53 | Nahoru | #29

mikeskiller píše: Náporový sání mají i karbecy , čím víc se zvětšuje tlak v sání (rychlostí jízdy) tak tím tam jde více paliva a to je zabezpečeno vyrovnáváním tlaku mezi airboxem a plovákovou komorou v karbecu takže to funguje jako třeba v malé rychlosti akorát při náporu vzduchu se do válce vejde více směsi samozdřejmě pořád ve stejným poměru



NATO SE PRAVĚ PTAM, KONEČNĚ RADA K NĚČEMU

TY SE PŘEJMENUJ NA NEJLEPŠEJŠI TYPEK NA FORU

Naporove sani/vaha vzduchu/karburator/směska

9.10.2013 v 19:56 | Nahoru | #30
ale v tom sání a v kerbecech se nevrtej pak to nejde sladit mám s tím velký zkušenosti a už bych se v tom nikdy nevrtal , trvalo mi hodně dlouho než jsem to bez nějaký brzdy atd jakš takš sladil zpět asi tisíckrát karburátory venku atd na gsxr 1100
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade Beranidlo 18 5.9.2023 v 15:08 _Michal
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade jdu900fire_blejt 5 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade Lapchik-54 5 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade micindev 2 4.5.2023 v 20:15 micindev
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade dawe1 12 27.10.2022 v 19:08 Ariete


TOPlist