globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přechod z nového bandita 650 na Mt09
8.10.2013 v 23:07
Mám dilema. Dnes jsem si půjčil mt 09 a jsem z ní unešen. Má fun factor a má koule. Parádní krouťák na třech válcích. Na trojku se zvedá plynem. V náklonech jsem s ní byl po hodině dál, než na banditovi za celou sezónu . Nejsem žádný kolínkář, ale tadle mašina si o to sama říká. Jízda městem ,znamená, ryskovat řp. Mám jen rok srarého bandita 650 a zdravý rozum mi říká, si ho nechat. Jenže vážně nevím. Gsf najeto 5400 km a vše ok. Teda pokud bych se dnes neprojel na mt. Investice navíc cca 70tis.
Anketa: Koupit mt09
Nechat si gsf 650
16%
13
Koupit mt09
84%
67

(reakce na) Přechod z nového bandita 650 na Mt09

18.4.2014 v 16:13 | Nahoru | #31

Komar8888 píše: Chci znát váš názor. Rozhoduji se mezi koupí nové MT09 a nebo 2010 - 2012 Kawasaki Z1000. Vzhledově se mi více asi líbí Kawa.


Kawa... ale jinak vybiras mezi dvema fakt odlisnejma motorkama...

(reakce na) Přechod z nového bandita 650 na Mt09

18.4.2014 v 16:28 | Nahoru | #32

ramonty píše: ...čekal jsem, že tady bude rušněji....



co bys chtěl na tomhle fóru...

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z nového bandita 650 na Mt09

18.4.2014 v 16:29 | Nahoru | #33
To ta MT-07 mi přijde designově mnohem povedenější a vyváženější

(reakce na) Přechod z nového bandita 650 na Mt09

18.4.2014 v 16:35 | Nahoru | #34

Skalik píše: Jenda30> Ber to jako docela drahý poučení, že si příště nemáš kupovat mrdku (ano bandit je mrdka) a kup si tohle



Proč mrdka? Bandit? Vzpomeň si na časy, kdy tu byly králové silnic Jawa 350 a MZ 250 a kdo je měl, k tomu bylo s úctou vzhlíženo, co sedlá za raketu. Mít v tý době bandita 6ku... dovedeš si to představit? a teď, pár let po revoluci, je to už mrdka... Za dalších 10 let bude litrovej superbike taky mrdka, vhodná tak pro důchoce na cesty pro rohlíky do lidlu

(reakce na) Přechod z nového bandita 650 na Mt09

18.4.2014 v 20:20 | Nahoru | #35
SuperSic58> tak to jo....

(reakce na) Přechod z nového bandita 650 na Mt09

26.5.2014 v 19:48 | Nahoru | #36

Jenda30 píše: JohnyBaroch> Díky za rady a popis. Musím s tebou souhlasit. Vzhled opravdu nic moc. Na akrapy nemám a ani mi nedošlo, že vyměnit jen koncovku nepůjde. Zátah na 1,2,3 famózní pak už se trošku klidní. Speadtriple je nádherná motorka, ale nikdy jsem na ní nejel. Taky máš pravdu, že u mt ovladatelnost a motor vynahradí všechny nedostatky. Asi mě na ní okouzlilo 1) hravost 2) náklony v zatáčkách 3) jízda po zadním. Akorát ta výška mi vyhovovala, nepřišlo mi to pro japončíky.

výška sedla 815 je akorát, bo každý nemá 2 m

Přechod z nového bandita 650 na Mt09

22.8.2014 v 17:40 | Nahoru | #37
výfuk na MT-09 od RP

možná se to někomu bude hodit, kdo hledá koncovku na MT-09

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z nového bandita 650 na Mt09

22.8.2014 v 18:42 | Nahoru | #38
by udělali stokrát líp, kdyby místo sporttrackera a street fuc*era rally nebo jak udělali něco s dobrym podvozkem RP jsem chtěl taky, ale ani se tam neodvažuju zavolat

Přechod z nového bandita 650 na Mt09

22.8.2014 v 20:11 | Nahoru | #39
pro všechny, co říkají, že MT09 má nízké sedlo a zúžené... Tak si hledejte jiné motorky ono pro menší postavy těch motorek zas tak moc není. Pak si musíme snižovat sedla.

(reakce na) Přechod z nového bandita 650 na Mt09

27.8.2014 v 16:43 | Nahoru | #40
neznamyScooterD> mě přijde po přitvrzení v pohodě

Přechod z nového bandita 650 na Mt09

29.8.2014 v 07:26 | Nahoru | #41
předek ještě celkem ujde, ale zadek je katastrofe.

Přechod z nového bandita 650 na Mt09

11.10.2014 v 09:12 | Nahoru | #42
kdyby někdo sháněl MT-09, tak mám jednu lehce padlou za 150tkč. budu to spravovat, pak bude za 170-180tkč v bazaru:)

Přechod z nového bandita 650 na Mt09

19.10.2015 v 11:13 | Nahoru | #43
Zajímalo by mně,zda už na té MT-O9 udělali něco s těma mapama,protože ve městě/pomalejší jízdě/ to bylo dost ucukané.....nějaké nové poznatky?

Přechod z nového bandita 650 na Mt09

19.10.2015 v 11:42 | Nahoru | #44
Model 2015 to už má upravné.

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z nového bandita 650 na Mt09

15.12.2015 v 12:18 | Nahoru | #45
Tady je to nejaky mrtvy. Jelikoz MTecko bude zrejme moje pristi motorka, procital jsem zahranicni fora. Dozvedel jsem se, ze Yamaha prehrava modelum 2014 mapy z modelu 2015 zadarmo v ramci udrzby. Krom toho jsem se docetl, ze tovarni mapy jsou upraveny tak, ze omezujou prubeh vykonu na 1cku a 2ku a navic i na 5ku a 6ku. Ne ze by mi nejak vadilo, ze ve standardu je maximalka nejakych 220, kdyz jsem na MTecku jel, uplne mi stacilo 180 Nicmene existuji firmy, ktery maji vlastni mapy s odstrenenim restrikce, coz by pro A mod byla jiste smysluplna investice (napriklad na okruh). Protoze veskery sani vzduchu a paliva je rizeny pres kabel, verim ze takovy omezeni existuje:

http://ecunleashed.c...erformance-re-flash/

Mate nekdo zkusenost a umi to upravit nekdo i v Cesku? A ted nemyslim takovy ty borce s notebookem a kabelem, co udelaji chiptuning na parkovisti i do 30 let starejch aut s karburatorem

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z nového bandita 650 na Mt09

29.12.2015 v 15:45 | Nahoru | #46
Mame v Praze novyho Ghost Ridera na MT-09. Akorat se prezentuje svym pravym jmenem Petr Sefl, takze jeho ridicaku nedavam moc casu...
Jinak je to vemeno, v prazskym provozu akorat nekoho zabije.

(reakce na) Přechod z nového bandita 650 na Mt09

29.12.2015 v 17:10 | Nahoru | #47

Slávek-TDM píše: Mame v Praze novyho Ghost Ridera na MT-09. Akorat se prezentuje svym pravym jmenem Petr Sefl, takze jeho ridicaku nedavam moc casu...
Jinak je to vemeno, v prazskym provozu akorat nekoho zabije.


dobrej blázen...

2 reakcí na tento příspěvek Přechod z nového bandita 650 na Mt09

29.12.2015 v 17:23 | Nahoru | #48
Tak jste si tu zadušínovali hezky... Když vynechám, že to má zvuk jak vysavač , tak podle mě vůbec neumí jezdit zatáčky, ale na provoz celkem kouká a myslím, že to jen tak nesloží, pokud to někde nepřehodí na záda , koukal jsem teda jen na první půlku videa, ale tam kde jel to znám a jede tam jak s hnojem, nikde nejde rychle..rychlá jízda po Praze je podle mě něco krapet jiného.. Jinak jízdu po zadním mám taky moc rád, ale někde na rovince a snažit se to dát co nejdéle a položit to hezky na citovku, kdežto on to zvedá úplně všude i na pár metrů a to je podle mě celkem o ničem a za chvíli bude v nějakým kufru.

edit: abych byl k tématu, přijde mi že o MT09 čtu furt jen názory typu "jde na prdel plynem na trojku, trhá asfalt, apod", ale podle videa mi přijde, že to nějak extra nejede, musím si to někde půjčit, jsem zvědavej na rozdíl oproti FZ1..

Naposledy editováno 29.12.2015 17:27:01

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z nového bandita 650 na Mt09

29.12.2015 v 18:09 | Nahoru | #49
Johny89> sam jsi vysavac, motyko hloupa Ten zvuk trivalce je nazivo docela mrazivej. Doporucuju si to pujcit, ale predvadecky asi uz nebudou, ja ji mel uz pred rokem a pul.
Jede to dobre - hlavne pocitove, protoze MTecko ma fakt kratky kvalty. Na trojku jen plynem aniz bych extra chtel se mi zatim zadna motorka (krom CR500, kterou jsem mel pujcenou na par minut) jeste nezvedala.
Jo na provoz sice kouka, dokonce i na prechody, ale pakrat to ma just, takze ho tipuju na neci kufr nebo bok auta. V horsim pripade na nejakyho chodce....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z nového bandita 650 na Mt09

29.12.2015 v 18:56 | Nahoru | #50
Slávek-TDM> FZ1 s origo celkem ušla až na ten vzhled, ale teď už jsem nasranej vysavač. A právě proto se tomu divím.. tříválce znějí celkem fajn. Ale asi to zkresluje ten vodotěsnej kryt gopra, ale jestli je to full Akrap, tak nevím no.. Třeba někde budou nějaký dny, nebo poznám někoho kdo ji má a pučí...

(reakce na) Přechod z nového bandita 650 na Mt09

30.12.2015 v 09:41 | Nahoru | #51
Johny89> Zvuk s Akrapem má 09 super, ale bez laďáku je to fakt vysavač! Ale na rachot s Akrapem který dělá MT-07 to fakt nemá, tam je to ještě o kousek jinde!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z nového bandita 650 na Mt09

27.1.2016 v 15:19 | Nahoru | #52
Johny89> jezdím s kámošem co ma Fazera 1000 2010 a na rozjezd mu na Mt 09 docela dávám, ale jak tam dostane vysoký otáčky tak by mi asi ujel. To je už ale v rychlostech nad 150km, kde já s naháčem už moc parády neudělám. Taky jsem si to nekupoval, abych lítal 200.
Když si dáme rozjezd třeba na 6 kv od 70 km/h , tak během chvilky vidím jenom tečku ve zpětných zrdcátkách. Musí tam dát tak 2 , aby trochu stíhal.
Jinak mám tam výfuk RP a zvuk se mi zdá skvělej.

Přechod z nového bandita 650 na Mt09

27.1.2016 v 17:00 | Nahoru | #53
Obávám se, že bys to natřel i F1 kdyby jela na 7ku 70km/h

Naposledy editováno 27.01.2016 17:02:53

(reakce na) Přechod z nového bandita 650 na Mt09

28.1.2016 v 09:12 | Nahoru | #54
Johny89> Koukni na to až do konce( nebo od 19,50 min) . Jede tam po zadním možná přes kilometr.

Naposledy editováno 28.01.2016 09:17:02

(reakce na) Přechod z nového bandita 650 na Mt09

28.1.2016 v 09:36 | Nahoru | #55
Slávek-TDM> Dik za info, až skončí záruka možná bych do něčeho podobného šel, ale zatím jsem v čechách nic takového neviděl. Hlavně aby to nějak nekurvilo motor.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z nového bandita 650 na Mt09

29.1.2016 v 09:19 | Nahoru | #56

Míra1970 píše: Johny89> jezdím s kámošem co ma Fazera 1000 2010 a na rozjezd mu na Mt 09 docela dávám, ale jak tam dostane vysoký otáčky tak by mi asi ujel. To je už ale v rychlostech nad 150km, kde já s naháčem už moc parády neudělám. Taky jsem si to nekupoval, abych lítal 200.
Když si dáme rozjezd třeba na 6 kv od 70 km/h , tak během chvilky vidím jenom tečku ve zpětných zrdcátkách. Musí tam dát tak 2 , aby trochu stíhal.
Jinak mám tam výfuk RP a zvuk se mi zdá skvělej.



No vidíš..každý asi jezdí jinak, nevím proč bych měl závodit na 6ku, když tam nakopu dvojáka a ta tečka budeš Ty.. Když chci jet, tak jsem rád, že ten motor můžu podržet pěkně pod krkem a nahoře nijak nevadne. Kdybych chtěl parník od volnoběhu, tak si nekupuju FZ1.. MT-09 je určitě super mašina, ale motorově na FZ1 na 100% nemá. Na jaře Tě rád potkám na silnici a můžeme dát nějakou projížďku.

volacek> Rád si poslechnu na živo!

(reakce na) Přechod z nového bandita 650 na Mt09

31.1.2016 v 13:25 | Nahoru | #57
Johny89> Souhlasím s tebou s tím motorem .Jezdím na litrovom Fazerovi - stojí mi kámošův v garáži - je to 120 koní vůči 150 a větší objem, i když má MT zase asi o 30 kg méně), jde o to , že FZ1 začíná pořádně jet až v těch vysokých rychlostech, kam mě už se vzhledem k věku a možná i rostoucímu rozumu nechce.
Proto mám Mt 09, prostě kdykoliv přidám plyn tak to jede a kurevsky zrychluje a nemusím čekat na 8 - 10000 otáček , aby se to hnulo dopředu.
Můžu si prostě užívat to zrychlení , cvrkat tam kvalty klidně i po sekundě a přitom nemusím překračovat rychlost 150 - 170 Km/h, kam se Fz1 dostane na vytočenou 2. a co s těma dalšíma 4 kvaltama .
Je to něco jako motokára spousta zábavy a adrenalinu při relativně bezpečný rychlosti.
Vím, že nemůžu závodit s litrem (možná ani s nabušenou šestistovkou), ale jsem schopnej jim do 150 km/h stíhat a při výjezdu ze zatáček budu mít možná i navrch.
Jinak s tou projížďkou to beru a proti FZ1 nic nemám, dokonce ve dvou se na ní jezdí (možná díky vyšší váze) lépe než na MT.
Tak ahoj na jaře.

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z nového bandita 650 na Mt09

31.1.2016 v 22:00 | Nahoru | #58
Taky se mi líbí, když tam je ten tah hned, žádný vytáčení a kejkle s fofrklackem. Ale zas litrovej čtyřvál by měl taky už vykračovat odspodu, né jako šestka. Mam 07ku a kluci na šestkách(bandit, cbr, r6) maj brouka v hlavě. Řikaj, jak musej skákat na fofrklackách, hlídat si kvalt a držet ji v točkách, aby tak mohli vypálit z vinglu nebo konce obce. Já přitom jedu uvolněně a nenuceně. Jen otevřu heft a jedu. Tam, kde jsem dřív na gsx-f 600 musel mít dvojku, abych vydatně akceleroval z vinglu, na 07 tam mam 4ku.

(reakce na) Přechod z nového bandita 650 na Mt09

1.2.2016 v 08:55 | Nahoru | #59
SuperSic58> Jo přesně o tom to je. Je to jak rozdíl u aut mezi naftou a benzínem. Mám crdi 1,6 85 kw a kámoš to samý auto, ale 1,6 benzín 94 kw. Kdykoliv se v tom sveze ,říká tobě to jede daleko lépe než mě. Pocitově ten diesel tlačí od 1 600 -2500 ot/min ( což je normální jízdní styl) a v tomto rozsahu má největší krouťák a výkon. Benzín má maximální výkon (pokud nemá turbo) někde v 5 -6000, ale kolik lidí to takhle točí - skoro nikdo. U motorek je to samozřejmě trochu jinak. Každej motorkář za to rád vezme a na rozdíl od dieslu jedou motorky i s ručičkou v červeném.
"Ale zas litrovej čtyřvál by měl taky už vykračovat odspodu, né jako šestka" - měl by , ale záleží také jak je naladěnej. Mě pocitově připadá takovej sametovej.
Přidáš plyn a ono se to začne plynule bez kuckání rozjíždět, kdežto na MT 09 je to zátah. Určitě to ale není jenom tím motorem, ale i váhou a kratší převodovkou, která dodává tu hravost.
Jinak zdravím do Kouřima, chodil jsem tam rok na základku. A 07

(reakce na) Přechod z nového bandita 650 na Mt09

6.2.2016 v 18:51 | Nahoru | #60
[quote=Johny89]No vidíš..každý asi jezdí jinak, nevím proč bych měl závodit na 6ku, když tam nakopu dvojáka a ta tečka budeš Ty.. Když chci jet, tak jsem rád, že ten motor můžu podržet pěkně pod krkem a nahoře nijak nevadne. Kdybych chtěl parník od volnoběhu, tak si nekupuju FZ1.. MT-09 je určitě super mašina, ale motorově na FZ1 na 100% nemá. Na jaře Tě rád potkám na silnici a můžeme dát nějakou projížďku.

volacek> Rád si poslechnu na živo! [/quote

Tak jsem si našel naměřený hodnoty v Motocyklu ( není to o moc):
FZ1: 0 - 100 km/h - 3,6 s
MT 09 0 - 100 km/h - 3,3 s stejně jako KTM 1290, ale na 200 Km/h je to za 11s ,tam by jsi možná byl dříve (u FZ1 to nepíšou)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha Mt 09 při nižších otáčkách c... Yamaha MT-09 Czlad 19 18.4.2024 v 09:36 SuperSic58
Spolehlivost MT-09 Yamaha MT-09 Ale3 20 13.4.2024 v 07:15 dewwil
zkušenosti + doporučení pneu Yamaha MT-09 Gery9 11 10.4.2024 v 22:17 TomasNBK
návod v CZ Yamaha MT 09 rok 2021-2023 Yamaha MT-09 Gery9 6 5.4.2024 v 21:01 Michal.R6
Poptavam parkovani motorky v Milovi... Yamaha MT-09 Dan75 0 19.3.2024 v 19:37 Dan75


TOPlist