1 reakcí na tento příspěvek Vůle v krčku CB500S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle v krčku CB500S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle v krčku CB500S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle v krčku CB500S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle v krčku CB500S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle v krčku CB500S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle v krčku CB500S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle v krčku CB500S
1 reakcí na tento příspěvek Vůle v krčku CB500S
Dotazeni pomerne jednoduche. Povolis a vyndas srouby na trmenech riditek. Riditka sundas a jakoby polozis na budiky - nemusis z nich nic odpojovat. Tim se dostanes k matce pod riditkama uprostred. Tu povolis golou nebo trubkovym klicem (jinak se k ni nedostanes) a sundas. Pak povolis svorniky hornich bryli, ve kterych drzi nosne trubky predni vidlice, na kazdy strane jeden sroubek (staci povolit, neni nutne vyndavat sroubek). Ted mas horni mustek vidlice (horni brejle) zcela uvolneny a muzes je zdvihnout, jsou na nich pridelany budiky (pres silentbloky), takze za ty to chyt jednou rukou a za brejle druhou a vytahni nahoru. Lepe receno povytahni a zase posun kousek dopredu - pokud mas origo lanka a draty, nechaji te posunout cely horni mustek dopredu natolik, abys dobre mohl k matce, ktera na tebe ted kouka z krku.
Ty matky jsou tam dve, spodni je rovnou s plochou chranici lozisko, horni je jen zubata a mezi nimi je plechova zajistovaci podlozka. Tu odehnes, sundas horni matku, podlozku vyndas a C klicem (ja to delal klicem na bycikl, protoze klic na zadni tlumice perovani do toho nepasuje presne) spodni matku s citem dotahnes. Jak moc, to nedokazu popsat, proste tak, aby to bylo bez vule, ale aby otacet rizenim slo zlehka. Pak samosebo zpatky podlozku, kontramatku, dotahnout tak, aby to pasovalo vyrezama do podlozky, prihnout podlozku...
... a ted pozor. Musis vratit horni nosnik vidlice zpatky, coz samo o sobe neni tezke, ale je tam hacek v podobe dratoveho leseni, na kterem drzi predni svetlomet (u N verze). Jak je to u S nemam tucha, predpokladam, ze tam tahle opicarna vubec neni, tak jen bacha na skripnuti dratu. U toho Nka je potreba dat konce leseni do dulku v hornim a spodnim nosniku, je to tam ulozeny pres gumovy silentblok, takovy kloboucek, aby to neprenaselo vibrace na predni svetlo. Kdyz je vse sesazeno, vratit matici pod riditkama, utahnout srouby svorniku kluznych trubek a vratit zpatky riditka vcetne prisroubovani.
U Nka je to na ctvrt az pul hodky prace, v pripade ze je to Sko bude mozna nutne sundat kapoty, ale zase nemusis resit to leseni, ktery zdrzuje podle me nejvic.