globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tak tomu říkám ku..a renovace!!!
1.10.2013 v 09:33






Renovátoři poučte se. Takhle to bude už brzy EU vyžadovat.
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Tak tomu říkám ku..a renovace!!!

3.10.2013 v 14:36 | Nahoru | #91
PetrL3, tak iste to nebolo myslené celkom vážne, ale naposledy som tam bol celkom exot, cez 50 vozidiel a len moja jawička bola v pôvodnom laku.
Ale hláška, "súťaž o najškaredšiu motorku by si vyhral" bola v danej situácii veľmi vtipná

Naposledy editováno 03.10.2013 14:37:43

(reakce na) Tak tomu říkám ku..a renovace!!!

3.10.2013 v 14:52 | Nahoru | #92
jean192> Ti záviděj, no..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak tomu říkám ku..a renovace!!!

3.10.2013 v 15:06 | Nahoru | #93

PetrL3 píše: To nemusí být vždy pravda. Je to relativní. Prorezlá kejvačka se prodává třeba za 5 tisíc, zrenovovaná za 50. Tak co má větší cenu?



Jenže Ty se bavíš o hodnotě finanční a já se bavím o hodnotě sběratelské.
Jednoduše řečeno pokud vedle sebe budou stát dvě naprosto stejné a kompletní motorky.Přičemž jedna bude zrenovovaná a druhá v původním stavu i když trochu porezlá,tak pro mě má větší sběratelskou cenu ta nezrenovovaná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak tomu říkám ku..a renovace!!!

3.10.2013 v 15:16 | Nahoru | #94
PEPAFJR> Jenže tady jde o panelku a to je takovej veterán-neveterán. Jednou budou zajímavější ty zrezlý (ale to nebude za 10 let ani za 30 let), ale zatím jich je tolik, že si můžu koupit každej měsíc jednu orezlinu na uskladnění, když budu chtít (a někteří to tak dělají a jednou budou rádi - jejich vnoučata).

Tak tomu říkám ku..a renovace!!!

3.10.2013 v 15:16 | Nahoru | #95
Spoluzak mel celochromovanyho Califa uz v roce 80.

(reakce na) Tak tomu říkám ku..a renovace!!!

3.10.2013 v 15:22 | Nahoru | #96
PetrL3> Jenže i těch panelek v originál stavu nenapadených kutilem a štětcem moc nenajdeš.

Naposledy editováno 03.10.2013 15:22:59

1 reakcí na tento příspěvek Tak tomu říkám ku..a renovace!!!

3.10.2013 v 15:38 | Nahoru | #97
Jednu panelku Auutomatic jsem právě kolegovi dopucoval. Origo stav, 7000km na tacháku..krasavice!!

Tohle je zajímavé ta celochormka, snad je tak dělali tuneři již v letech kdy se ještě vyráběla.

S tím, že kývačka není veterán moc nesouhlasím. Už vůbec ne počtem. Co je veterán? Toho co je dochováno v 1kusu, nebo toho co je 5000..8000...22000ks. Ono existuje i u kývaček sem tam rarita a jednokusový prototyp!
Roky výroby? Myslím, že je to dle zákona z roku 2011 stroj starší roku 1980...tedy kývačka či panelka z roku 1955, resp u té druhé 1963 splňuje více jak dokonale.
Cena? Popravdě se pérasy akývačky prodávají mnohdy více a o dva levely dráž jako předválky a stroje z třicátých let!
Viděl jsem koupit péráka za 100.000,- a viděl jsem několikrát v inzerci stroj z roku 1938 (2T Francie) co nešel ani za 30000!! Tohle
http://motorky.bazos...26838259/Remenac.php
http://motorky.bazos...ld-s-1935-250ohv.php
je tam už měsíce a je to docela raritka, zachovalé a v ceně zrenovaného péráka. Nikdo to nechce. Kam se vyšplhaly californie, kývačky Sportky,..Bizony?.... A zaklínadlo v podobě slova "půlbuben"..kde se vraky před renovací prodávají za 15-20000.
Ono je to asi tím, že CZ sběratelé jsou nacionalisté a jsou ochotni paltit za československé motocykly...

Proto si myslím, že označovat cokoliv poválečné (československé) jako "neveterána" je divné a tak trochu samoúčelné....

Tak tomu říkám ku..a renovace!!!

3.10.2013 v 15:52 | Nahoru | #98
DOLIN> CZ sběratelé-nacionalisté??
Problém je v tom, že Mě osobně francouskej, německej....atd. nic neříká. Nepřipomíná My moje krásný mládí.
Kdežto na Jawě sem začínal- v deseti letech -moped ,pionýr, panelka ,634 atd...
Proto v Mé garázi stojí JAWA a né BMV nebo jiné i hezčí motorky. Za mě kdybych si mohl vybrat ,zda panelku orezlou nebo po renovaci leštěnku. tak tu leštěnku. Takle chromovaný JAWY u nas jezdili už v sedumdesátých letech. Kdo dělal nebo měl známého v BELET VEJPRTY, kde se chromoval nábytek, tak měl i chromovanou motorku. Kamarád měl celého komplet chtomovaného Stadiona.

Naposledy editováno 03.10.2013 15:54:18

1 reakcí na tento příspěvek Tak tomu říkám ku..a renovace!!!

3.10.2013 v 16:49 | Nahoru | #99
Ano víceméně nacionalisté. Neboť předválka 4T angličan/fancouz stojí dejme tomu 100000-120000 tisíc,..a to i domu u nich v anglii či zemi původu souvztažné k motorce. A předválka Jawa Jawa zde? Za tři kila horko těžko!

(reakce na) Tak tomu říkám ku..a renovace!!!

3.10.2013 v 17:43 | Nahoru | #100

Dolin píše: Co je veterán? Toho co je dochováno v 1kusu, nebo toho co je 5000..8000...22000ks. Ono existuje i u kývaček sem tam rarita a jednokusový prototyp!
Roky výroby? Myslím, že je to dle zákona z roku 2011 stroj starší roku 1980...tedy kývačka či panelka z roku 1955, resp u té druhé 1963 splňuje více jak dokonale.
Cena? Popravdě se pérasy akývačky prodávají mnohdy více a o dva levely dráž jako předválky a stroje z třicátých let!



Takto bych to nechtěl posuzovat, to už by sme se dostali k tomu, že to není veterán, ale youngtimer, i když to je kapitalstický výraz, který asi kývačkáři nepoužívají, nevim.

Chtěl jsem původně vypustit myšlenku, že těchto strojů ve špatnejch stavech je tolik, že řešit jestli to má dostat barvu nebo chrom není podstatný, protože na jednu tokovouhle chromovou předělávku připadá tak stovka zrenovovanejch do jakštakšpůvodní barvy a nepovažuju za ničení kulturního dědictví, když to někdo dobově vytuní. A to vše za předpokladu, že stav je tak špatný, že se majitel rozhodne pro renovaci, nesoudím, jestli je lepší nechat rez nebo to stříknout.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak tomu říkám ku..a renovace!!!

3.10.2013 v 18:48 | Nahoru | #101
Dolin> Jak si prosímtě přišel na to, že předválky čtyřtakty F GB stojí 100 - 120?

Tak tomu říkám ku..a renovace!!!

3.10.2013 v 19:00 | Nahoru | #102
Vypadá to jak jednoválcové HDčko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak tomu říkám ku..a renovace!!!

3.10.2013 v 20:59 | Nahoru | #103
bromep>
No z toho co mám nabídky v mailu a inzerce. Samo i levněji. Tu je celkem dost dovezeno takových strojů u tama (Ariel, Motosacoche a tak ) a prodávají se zde za 100-150 tis,..tedy je museli logicky koupit levněji (tam).... Kdežto Jawa 350 4T je 300 minimum a to je mnohdy půlka replika!

Namátkou :
Prodám Motosacoche 250 IOE, Švýcarský motocykl v pojízdném stavu. Výroba dle dostupných informací okolo let 1925-1930, motor M.A.G. 250. Cena 100 000Kč.

Prodám starý řemenáč Motobecane 175ccm z 23roku v pojízdném stavu s řemenovým pohonem zcela puvodní orginál včetně karbidového osvětlení cena 85tis.Nebo dohoda a výměna.

Prodám Dollar 350 ccm po renovaci A1 včetně G.O. motoru v pojízdném a kompletním stavu za 155tis

Prodám BSA 550 SV Sloper r.v. 1930,platne čr doklady.Motocykl po starši renovaci. Cena 170000 kč (OK cena vyšší ale noty a je po renovaci)

Prodám francouzský historický čtyřtaktní motocykl značky Motobecané, rozvod SV, pěkný původní stav, pevný rám, monobloková konstrukce, řazení na nádrži, tandemové sedlo. Cena 33.000 Kč

Prodám jediný velmi starý motocykl Cockerell s řemenovým pohonem z roku 1919 v orginál stavu .Cena 145tis.

Prodám Coventry Eagle z roku 1934 , 250ccm .Cena 80tis.Včetně dokladů na přihlášení ,připadná výměna možná

Prodám motocykl Royal Enfield r.v. 1938 , originál původní stav , před uložením pojízdný , cena 150 000 Kč.Prosím odpovězte pouze vážní zájemci.Dík.

Kdežto naše výroba

Prodám Jawa 500/02 1958 a Páv 40/b 1970, vše po kompletní renovaci........Cena za komplet 350 tis.
Prodám Jawa 350 Pérak po kompletní renovaci na platných spz. Doklady z kývačky. Cena 105000Kč
Prodám Jawa 500 ohc se sidecarem.Cena 150 000kč. (foto torza níže)


Prodám Jawa 350 OHV , stejne výr.číslo na štítu,motoru a prevodovky.Renovácia v r. 2008 . Cena 300 tis
atp.....

(reakce na) Tak tomu říkám ku..a renovace!!!

3.10.2013 v 21:55 | Nahoru | #104
Dolin> Jo ty myslíš u nás. To jo, to si nemusel vypisovat. Ale psals i u nich doma. Na to jsem reagoval. Ty dardy za naše čtyřtakty jsou dané celkovou vzácností a hlavně tím, že nemáme levnější varianty z poválečných let jako třeba v té Francii, kde byly po válce desítky firem s desítkami typů, kubatur, z toho většinou čtytakty. Ve Francii je mnohdy 175 ccm dvoutakt z 20. let 2 x dražší jak čtyřtakt 350 z let třicátých (viz můj Terrot). Dovezeš ho k nám a nikdo ho nechce, protože je to dvoutakt.

Naposledy editováno 03.10.2013 22:16:41

Tak tomu říkám ku..a renovace!!!

4.10.2013 v 06:18 | Nahoru | #105
A platí pravidlo, že nesmíš kupovat veterána v zemi, kde se narodil. Známý koupil v Norsku krásného jawského půllitra OHC před renovací a dal za něj necelých 100 000kč. Podívej se u nás na cenu škodovek - octavia 1 mnohdy i 13 let stará si pořád drží slušnou cenu. Jiná auta stejné kategorie jsou mnohdy i na půlce..

1 reakcí na tento příspěvek Tak tomu říkám ku..a renovace!!!

4.10.2013 v 10:30 | Nahoru | #106
Doplnil bych že ze zákona je limit stáří veterána dán na 30 let, tedy letos jsou to storje z roku 1983, příští rok to bude 1984. Mezi veteránysty se pak dělí stroje na oldtimery a youngtimery, tady ale hranice není nijak dána. Na většine akcí se také stroje dělí do kategorií a rozhodující je většinou rok 1950, někdy 1945 - tedy tzv. předválečné a poválečné.

Připomínám ale že pro uznání veteránem je stáří podmínka nutná, nikoliv však dostačující :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak tomu říkám ku..a renovace!!!

4.10.2013 v 10:35 | Nahoru | #107

Vaki píše: Připomínám ale že pro uznání veteránem je stáří podmínka nutná, nikoliv však dostačující :)



Tak to samozřejmě. Hlavně musíš mít známýho v klubu, po kterym pošleš všimný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak tomu říkám ku..a renovace!!!

4.10.2013 v 16:57 | Nahoru | #108

PetrL3 píše: Tak to samozřejmě. Hlavně musíš mít známýho v klubu, po kterym pošleš všimný.



Tak to nemyslel. Myslel spíš, že se k testaci hlásí Barkasy, Dacie, Žigulíky jen proto, aby měli dotyční levnější povinné ručení a nemuseli na regulerní technickou, kterou by nedostali. Přiznejme si, že krajské testace, nahrazující technickou kontrolu, nejsou zdaleka tak precizní
jak klasická TK. Veterán klub má právo odmítnout testovat. Mně takhle můj domácí klub a můj kolega - komisař- odmítl otestovat Stadiona S11, protože byl v barvách nevídaných ani tenkrát, ani dnes. Neřek jsem ani popel - měl samozřejmě pravdu

Tak tomu říkám ku..a renovace!!!

4.10.2013 v 17:31 | Nahoru | #109
To je focený v Pekelkách ne?

(reakce na) Tak tomu říkám ku..a renovace!!!

4.10.2013 v 21:21 | Nahoru | #110

bromep píše: Přiznejme si, že krajské testace, nahrazující technickou kontrolu, nejsou zdaleka tak precizní
jak klasická TK.



Tím "zdaleka tak precizní" myslíš to, že nic takového u velké části vozidel vůbec neprobíhá a jen se pošlou doklady? To si to hodně zmírnil. Já znám osobně několik lidí, který získali průkaz veterána, aniž by to vozidlo přistavili, o každoročních prohlídkách už ani nepolemizuju. Jistě, toto se dělo i s STK,, ale v tomto rozsahu ne.

Naposledy editováno 04.10.2013 21:22:20

1 reakcí na tento příspěvek Tak tomu říkám ku..a renovace!!!

6.10.2013 v 07:31 | Nahoru | #111
Nečetl jsem to celý, tak kdyžtak sorry kdyby se to už řešilo... Zajímalo by mě, jak je řešený plnění u těchhle krasavic, nevidim za válcem karbec ani trubky sání jak to maj japonci, nebo už nevidim nebo co...

(reakce na) Tak tomu říkám ku..a renovace!!!

6.10.2013 v 10:19 | Nahoru | #112

7uk3 píše: Nečetl jsem to celý, tak kdyžtak sorry kdyby se to už řešilo... Zajímalo by mě, jak je řešený plnění u těchhle krasavic, nevidim za válcem karbec ani trubky sání jak to maj japonci, nebo už nevidim nebo co...



V hlavě je jednobodý mechanický vstřik, ovládaný podtlakovým ventilem. Šlo o patent Jikov n.p., se ,kterým ČSSR předběhlo německý BOSCH, ten ho neúspěšně vyvíjel ve stejné době.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa problém s předním kolem Jawa 350/360 panelka Jawa ČZ Jirk_K 3 15.4.2024 v 08:56 Dolin
Jawa, spravne natoceni segrovky na ... Jawa 350/360 panelka Marty634 11 2.4.2024 v 10:55 Johny_R
brzdy Jawa 350/360 panelka petrap 2 1.4.2024 v 20:03 cmiral
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... Jirk_K 3 4.3.2024 v 22:59 kokoška.
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist