Tatík měl ten teploměr na Varaderu a na mě to nijak rušivě nepůsobilo. Spíš naopak, proto ho taky chci pořídit
Daytona teploměr nechci - nelíbí se mi. Přijde mi hezčí tenhle.
Jde mi ale o to, aby mi ta tyčka teploměru nevlezla někam do převodovky, nebo tak Prostě aby se někam nenamotala a zároveň dosáhla na olej.
Má někdo zkušenost, jak dlouhou tyčku koupit?
Uvažoval jsem stejným směrem - teplota ve skříni by měla být přibližně stejná, ať je ta tyčka dlouhá jak chce, takže by teoreticky ani nemusela ta tyčka sahat ani přímo do oleje, ale stačila by i krátká.
Ten teploměr bude podle mě jen bi-metal, takže ta tyčka slouží stejně jen k tomu, aby vedla teplo dovnitř do teploměru. Nebo se pletu?
Měřil jsem to už když jsem psal ten dotaz - k oleji je to +- 10 cm, do oleje je to tak 12 cm.
Myslíte, že je má teorie ohledně bi-metalického teploměru správná?
sten14 píše: krasapryc> je to sundané z modelu první generace tak by to na to mělo jít já jsem to kupoval na model 2010 ale nestačil jsem vyzkoušet
Jj, to se stává často, že člověk po třicítce najednou vyroste ... ... ale vážně - o výrobní výkres bych zájem měl....