Chtěl bych nějakou motku na blbnutí abych se vešel do nějakejch rozumnej peněz.
Chtěl bych vědět jaké takhle motorka slabiny, na co si dát pozor...
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Koupě EXC
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě EXC
Naposledy editováno 11.09.2013 10:12:54
2 reakcí na tento příspěvek Koupě EXC
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě EXC
kappo píše: Nevěděl sem, že musim mít nastudovanej motor abych na tom moh jezdit. Psal sem že u tohodle nevim protože sem tu motku nikdy neviděl. A taky, že 2takt nechci ale to je fuk
Ja bych rekl ze ho nastudovanej mit musis - nebo si koupis 2 takt a v domneni ze je to 4 takt nebudes pridavat olej do benzinu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě EXC
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě EXC
kappo píše: SirIndy> Díky já si nastuduju motor a ty čtení hm? Aspoň by jsi věděl na se tu vlastně ptám
Cist umim dobre, tahle veta je zcela jasna a hloupa: "Nevěděl sem, že musim mít nastudovanej motor abych na tom moh jezdit."
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě EXC
kappo píše: ... třeba se najde někdo kdo bude koukat na to co se ptám...
Nebo ty se koukej na to, co už tu je dávno napsaný. Pořád se to tu opakuje jako kafemlejnek . Použij odkaz hledat, načti si teorii, stáhni si uživatelský příručky, servisní manuály, tam najdeš ohledně servisních intervalů všechno, jak ti říká výrobce. Dál si načteš ze zkušeností majitelů, projdi si offmoto.com a bude ti všechno jasný .
já věděl že tu bude sranda hnedka od začátku
a nejvíc
Nevěděl sem, že musim mít nastudovanej motor abych na tom moh jezdit.
jak chceš pak dělat údržbu, která je u těhle stroju v motohodinách (novinka co?) Gord u staršího stroje a situaci v ČR, kdy se takovéto stroje prodávají ihned po "kompletní GO motoru" samozřejmě bez dokladů od dílů
1 reakcí na tento příspěvek Koupě EXC
kappo píše: Nevěděl sem, že musim mít nastudovanej motor abych na tom moh jezdit.
Pokud máš love na to, abys hodil motorku do servisu s každou ptákovinou, tak nemusíš. V opačném případě si dříve nebo později (čím dříve tím lépe) najedeš servisní manuál tam a zpátky, tyhle motorky vyžadují úplně jinou péči než silnice.
Ano ptám se na víc motorek... proč asi? hledám něco co mi bude vyhovovat a proto se ptám na názory ostatních uživatelů....
A ano vííím, že to neni silniční motorka kdyby byla neptám se!
martysid: LC4 je dost těžká motorka na terén spíš takový supermoto. Ohledně těch ostatních... nemůžu se rozhodnout nejvíc mě to táhne k tomu husabergu...
Děkuju aspoň těm kteří mají snahu poradit a ne mě poučovat...
Na tvém místě bych pokukoval buď po tupém endurku typu XR400, nebo lehkém endurku alá Yama WR250R, což je nezáludné, mrštné a na údržbu příjemné enduro.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě EXC
xr650 jsem koukal ale jako motka mě asi nenadchla jako ta KTM. Pořád zvažuju strašně moc možností. Když si to vezmu kolem a kolem asi mě to víc táhne k motárdu na kterej se daji dát i krosový kola....
1 reakcí na tento příspěvek Koupě EXC
Taky jsem začal jako lajk,tak ti poradím.
Mám Husaberga 450 rok 08, olej dělám po 15-20mth. Moto má natočeno 500mth a jediné co jsem měnil je gufero na vodní pumpě a ložisko na vacce. Pak měním jen spotřebák každej rok nechám zkouknout ventily. Taky jsem měnil rozvodak. Takže husaberg od roku 04 až 2013 jsou v pohodě. Čím novější tím lepší.
Já začínat znova tak koukám po ktm. Do roku 07 rok 08 byl na hovno. Na tyhle motá je spoustu bazarovejch dílů a budeš je nazacatku potřebovat:) jediné co ti ještě poradím je ať jede s tebou někdo kdo tomu rozumí, vyplatí se ti to. Obsahu 450 se neboj pokud na moto jezdis tak to dostaneš do ruky, mě to taky vymlouvali a žiju a jezdím jak drak a dělá mi to jen radost:)
Určitě se mnou někdo pojede záleží na co se pojedu podívat dneska jedem mrknout na jednoho Husara a o víkendu na tu LC4. Aspoň je uvidím na živo a budu se moct rozhodnout...
Doufám, že budu mít štěstí na motku která bude aspoň trochu dobře udržovaná...
Já jsem zatím odjezdil docela dost endur aj cross a můžu říct, že dvotakt jako exc 250,300 na blbinky super, ale je to soutěžák tím pádem údržba se počítá na moto hodiny a je to docela pokladnička , a u čtyřtaktu exc ,jsou náklady o trochu vyšší. Záleží kolik dukátků chceš dát na moto a pak do moto.
Motorky sou to držáky ale záleží kdo to měl v ruce před tebou, další co bych asi opravdu bral v potaz je jestli chceš k motorce aj značky.
Aby tě pak nesralo , že nemůžeš jet v klidu kosek po silnici.
Já se po nějakém čase zas vracím na endurko, sem tam pro rohlíky a dopráce. lesík a polní cesty a aby zvládalo aj těžší terén, na druhou stranu chcu nízké provozní náklady a držáka .
Tak mne běhá hlavou pár motorek, jako :
tt600e, tt 600r, tt600re, dr 650 se, klx, ktm lc dost drahá a xr to samé, ju eště drz 400, ale s praxe asi pořídím zas ttčko, jen asi koupím to tt 600 r na to blbnutí má lepší podvozek. M
Naposledy editováno 14.09.2013 20:09:00
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | KoblaCZ | 5 | 9.11.2023 v 10:56 Tadeas. |
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | Olihňos | 3 | 18.9.2023 v 20:36 Frantacz |
Prasklý ráfek KTM EXC 525 | Sdsdssdsd | 2 | 2.10.2022 v 09:35 kokoška. |
Víko zapalování z SX na EXC KTM EXC 525 | Sdsdssdsd | 6 | 25.9.2022 v 15:27 PETARDAK |
Teče moc oleje z oddychu motoru KTM EXC 525 | Sdsdssdsd | 15 | 4.6.2022 v 07:26 krokoš |