globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr motocyklu
4.9.2013 v 20:59
Zdravím všechny motorkáře a motorkářky.
Mám zájem o koupi bazarového motocyklu.Vybírám mezi motocykly Yamaha drag star 650 classic a Honda VT 750 shadow.Nevím co je lepší,kardan nebo řetěz?Chci něco kolem 85000Kč.Dík za radu.










1 reakcí na tento příspěvek Výběr motocyklu

Skvělá odpověď, děkuji! 4.9.2013 v 21:00 | Nahoru | #1
Karban neni tak narocny na udrzbu.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr motocyklu

Skvělá odpověď, děkuji! 4.9.2013 v 21:11 | Nahoru | #2
VT 750 s kardanem!!! Ale je dražší!
Třeba tady : http://www.tipmoto....t-750-c4-shadow.html
Nebo taky Suzuki Intruder. Je to spolehlivý stroj!
http://www.tipmoto....vs-800-intruder.html

Naposledy editováno 04.09.2013 21:17:47

(reakce na) Výběr motocyklu

4.9.2013 v 21:37 | Nahoru | #3
-HARYS-> Jsem finančně limitován max 85000 ale jinak je ten shadow krasnej taky sem se uz na něj dival a ta suzuki ma moc kilovat ja muzu mit max do 35 kw. Ale jinak děkuji za odpověd.S pozdravem Olda

Výběr motocyklu

4.9.2013 v 21:50 | Nahoru | #4
Za mě jednoznačně kardan, máš dalo by se říct "bezudržbovy" pohon

Výběr motocyklu

4.9.2013 v 21:57 | Nahoru | #5
Ahoj, takže, U obou co si jmenoval bych se nebál výdrže motoru či spolehlivosti. u Dragstáru tě nejspíš časem vypeče volnoběžka startéru, ale ty 650 na to trpěj míň. každopádně konkrétně u těhle bych se rozhodoval srdíčkem a tím jak ti sednou do ruky. Shadow bude trošku víc exotická, těch nejezdí tolik jako dragstárek, ale Drag má zase kardan kterej je oproti řetězu o hódně šetrnější k peněžence. U mě by asi vyhrál kardan a tím pádem Drag. měl sem už tři mašiny s kardanem a moje další bude zase s kardanem Každopádně přeju při výběru šťastnou ruku!

Výběr motocyklu

4.9.2013 v 22:01 | Nahoru | #6
Koukni mi do profilu. Kamarad me pozadal abych nainzeroval jeho motorku. Cena i typ cca odpovida . Kdyby byl zajem, tak cinkni na ten telefon. Kdybys poslal vzkaz ... tak to dojde jen me a ja tu motorku ani nevidel

Výběr motocyklu

4.9.2013 v 22:08 | Nahoru | #7
Rozhodně VTčko, ale určitě 750. I když to taky neni žádnej rock'n'roll ...

Výběr motocyklu

5.9.2013 v 08:39 | Nahoru | #8
Nebo taky Suzuki Intruder VS 600 nebo Honda VT600 !
Je jich v inzerci hodně a v pěkném stavu za dobré prachy.Výkonově je můžeš se svýma papírama řídit a za ušetřené peníze můžeš dělat nějaké úpravy podle sebe.Stejně si po čase koupíš něco silnějšího!

Výběr motocyklu

5.9.2013 v 09:19 | Nahoru | #9
Kardan jasna paka levnesi je dve decky hypoidniho oleje pri vymene nez tri tacy za novou retezovou sadu za me draka ma hezci motor a hlavne chlazeny vzduchem tudiz odpada problemy z vodou

Výběr motocyklu

Skvělá odpověď, děkuji! 5.9.2013 v 09:52 | Nahoru | #10
 
TheOlda>

Jsou to hodně podobné podlitrové krujzery, všeobecně oblíbené a hodně rozšířené u nás i v cizině, léty prověřené a spolehlivé. Drakouš je vzducháč (výhoda v jednoduchosti a nevýhoda hlavně u Véčkového dvouválce se zadním válcem v úplavu), Shadowka zase tradičně vodník. Drakouš je s kardanem, starší v úvahu připadající Shadowka se sekundárním řetězem, ale novější od r.v. 2004 včetně už s kardanem a (pouze) s jedním karburátorem (a od r.v. 2007 už se vstřikováním) - uživatelská výhoda: odpadá jinak běžná starost o synchronizaci dvou karbeců.

Shadowka je tradičně extrémně spolehlivý stroj, a 750ka navíc s velmi úsporným motorem - před 3 roky u mé bývalé Shadow VT750C4 (krujzr už s kardanem, ale ještě s karbecem) jsem měl celkovou průměrnou spotřebu 3.41 l/100km (kochací sólo jízdy), teď u své současné VT750 Shadow Spirit (čopr s kardanem a vstřikováním) mám zatím celkovou průměrnou spotřebu 3.13 l/100km.
Převodovka je relativně tichá a naprosto spolehlivá, starty u Shadowky vždycky byly a jsou na brnknutí, snadná výměna motorového oleje a filtru bez nutnosti cokoliv z mašiny kvůli tomu demontovat, kvalitní olej v koncovém hypoidním převodu přijde bratru tak na 30 až 40 korun na jednu výměnu po mnoha tisísích kilometrech.

Kardan a koncový převod u těchto strojů je robustní a dlouhodobě spolehlivý a nejsou s ním problémy na rozdíl třeba od boxerů BMW, kde zadní letmo uložené kolo a jeho uchycení je nesymetricky namáháno; navíc vzhledem k určení těchto cestovně-sportovních GS endur dostává převod více zabrat i jízdou v terénu včetně občasného brodění, což u čoprkrujzru nehrozí.


Když tak se podívej na nedávnou cca 1 až 2 měsíce starou diskuzi "poradíte do začátku? Honda Shadov 750 Spirit" http://www.motorkar...ft=145584&fid=62

Pointa celého dlouhého příběhu je ta, že začátečník se zcela čerstvým řidičákem si nakonec ke své velké spokojenosti pořídil Shadowku 750ku z druhé ruky, a protože se v jejím sedle nemohl jízdy nabažit, za 3 týdny od koupě stroje na ní s velkým nadšením najel po vlastech českých cca 4 a půl tisíce kilometrů. Ale hlavně tam naješ spoustu námětů k přemýšlení o této problematice a snad i odpovědí z praxe na různé otázky, které by Tě mohly zajímat.
 

Výběr motocyklu

5.9.2013 v 10:36 | Nahoru | #11
Po zkušenosti s kardanem i s řetězem bych dal rozhodně přednost kardanu nebo řemenu. Škoda, že většinou je řetěz.

(reakce na) Výběr motocyklu

5.9.2013 v 11:28 | Nahoru | #12

Zx-10RCarlos píše: Karban neni tak narocny na udrzbu.


To sice ne, ale na finance je karban náročnej dost...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist