globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Asi špatný stator?
26.8.2013 v 21:44
Zdravim, mám problém s dobíjením a rád bych se poradil. Moto mi nedobíjí, tak jsem šel podle diagramu a zastavil jsem se u kontroly statoru. Naměřil jsem na kabelech od alternatoru, co vedou do regulátoru přibližně 3,3 ohmu, je mi ale divné že jsem to naměřil na všech. Nevím tedy jestli je to starejma kabelama/konektorama nebo je opravdu v háji stator. Nejspíše špatně dobíjela už nějakou chvíly, zdálo se mi že chvilku nedobíjela (podle slabšího točení startéru), ale pak se to zase vzpamatovalo. Teď při volnoběhu nedobíjí, při nižších otáčkách to stoupne na baterce asi na 13V a při vysokých to jde zase dolu asi na 11,8V. Po zkoušení otáček byl regulátor vlažný a kabely u konektoru regulátoru znatelně zahřáté. Je tedy 3,3 ohmu měřené na kabelech každý s každým v klidu nebo to znamená že je problém opravdu ve statoru? Baterka je nová.

1 reakcí na tento příspěvek Asi špatný stator?

26.8.2013 v 21:56 | Nahoru | #1
Zkus změřit výstupní napětí z alternátoru. To by ti mělo říct víc než odpor vinutí...

Asi špatný stator?

26.8.2013 v 22:01 | Nahoru | #2
3. Honda s problémy s dobíjením za poslední 4 dny. Krásné

1 reakcí na tento příspěvek Asi špatný stator?

26.8.2013 v 22:09 | Nahoru | #3
Tak jestli si sel podle tohodle navodu tak musis vedet cim to je. Odpory by bely byt vsechny stejne, kdyby nebyly tak by bylo neco spatne. Ta hodnota 3,3 zhruba sedi.
Normalne bych ti rekl zmer stridave napeti pri zatezi treba se trena zarovkama do hvezdy, ale jelikoz je to Honda, tak si myslim ze to je regulator. Takze vape to jisti.

(reakce na) Asi špatný stator?

26.8.2013 v 22:26 | Nahoru | #4
gugo> U té "žárovkové metody" je přesnější vzít klešťák a měřit proudy ve fázích. I když měření napětí mezi fázemi stačit může.

(reakce na) Asi špatný stator?

26.8.2013 v 22:57 | Nahoru | #5
tenhle diagram se dá najít i češtině

Naposledy editováno 26.08.2013 22:58:13

Asi špatný stator?

27.8.2013 v 01:07 | Nahoru | #6
gugo> řídit se tvojí první větou tak už měním stator, a v další zase píšeš že 3,3 je OK....

Tak sleduju že 3,3 ohm ještě stoprocentně neznamená že stator je v háji. Budu tedy hledat dál. Regulátor byl taky můj první tip, ale chci si to nějak ověřit než začnu měnit díly.

Asi špatný stator?

4.2.2014 v 00:20 | Nahoru | #7
Pro uplnost dodam, ze vysledek je opravdu spatny regulator dobijeni, jak jinak u hondy.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zapalovací cívky Honda CBR 600F gogo25 2 11.5.2024 v 20:01 combust
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F Novasek21 3 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 23 8.5.2024 v 21:14 juri23
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.


TOPlist