globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zvýšení výkonu a snížení spotřeby
21.8.2013 v 14:26
Dobrý den, chtěl by jsem se zeptat jestli nemá někdo zkušenosti se zvednutím výkonu a snížením spotřeby na Varáčovi 125. Někde jsem četl že se musí něco dělat s přístrojovou deskou.
Prosím jenom slušné odpověďi.

Uzavřeno 21.08.2013 v 17:22 uživatelem Mildon1

Zvýšení výkonu a snížení spotřeby

21.8.2013 v 14:29 | Nahoru | #1
oni ti Japonci jsou asi uplne blbi ze prodavaji motorku ktera zamerne zere a nejede.
Aby jsi vykon opravdu poznal tak si kup kit na 180ccm, ale zvedne se ti spotreba.

S pristrojovkou me napada jen chipnuto tachometru :D bude to ukazovat vic, takze vic poedes (vykon) a tim pade se i snizi spotreba

Zvýšení výkonu a snížení spotřeby

21.8.2013 v 14:40 | Nahoru | #2
Ty jo tak tenhle tuning bych potřeboval i do auta ..tak kdyby si zjistil co a jak tak mi hned napis

Zvýšení výkonu a snížení spotřeby

21.8.2013 v 14:43 | Nahoru | #3
Tomu never to si z tebe udelali v hospode prdel. sakra kluku, tak se podivej do ty pristrovky co tam je a jak by si tim chtel zvysit vykon.
JIna vec by byla kdyby si to mel dotazeny z nemecka tak tam se to skrtilo tusim elektronicky a dalo se to vystipat... kolik ti to jede na 5 porovnine a kolik ti to zere ?

1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu a snížení spotřeby

21.8.2013 v 14:43 | Nahoru | #4
...chce to začíst pozvolna.... prosím návod jak se stávajícím výkonem snížit spotřebu

Zvýšení výkonu a snížení spotřeby

21.8.2013 v 14:45 | Nahoru | #5
Mildon1: Tobě je opravdu 30?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu a snížení spotřeby

21.8.2013 v 14:47 | Nahoru | #6

FishX3 píše: ...chce to začíst pozvolna.... prosím návod jak se stávajícím výkonem snížit spotřebu



No upravou oktávky u motoru 1,9 TDI to za určitých podmínek jde...

(reakce na) Zvýšení výkonu a snížení spotřeby

21.8.2013 v 14:49 | Nahoru | #7

Tagstein píše: No upravou oktávky u motoru 1,9 TDI to za určitých podmínek jde...


TO JE PODOBNÁ KUBATURA, TAK JAK

Zvýšení výkonu a snížení spotřeby

21.8.2013 v 14:50 | Nahoru | #8

Zvýšení výkonu a snížení spotřeby

21.8.2013 v 14:53 | Nahoru | #9
Zvýšení výkonu a zároveň snížení spotřeby... dvě naprosto protichůdné věci, pokud by tedy nešlo o modernizaci nějakého starého motoru výměnou za dokonalejší karbec a zapalování, tedy de facto zvýšení účinnosti. Ale u Varana tohle nepřichází v úvahu, pokud bys tedy neměl totálně rozštelované karbce a motor by se hltil a tím pádem neměl výkon a hodně by "žral".

Leda, že by šlo o "německé" omezení na 80km/h a pokud je vztaženo vyloženě na rychlost, většinou stačí rozpojit dráty od jazýčkového kontaktu v tachecu. Při omezení přímo otáček je to horší... u některých jednotek též stačí rozpojit nějaký drát, nebo k němu napojit dodatečnou "otevírací" jednotku, u některých jednodušších CDI jednotek je třeba ve správném místě oddlabat kus zalévací hmoty, tam najít drátovou propojku a tu přerušit. Ale jak je to konkrétně u Varana, to bohužel nevím.

(reakce na) Zvýšení výkonu a snížení spotřeby

21.8.2013 v 15:00 | Nahoru | #10

Tagstein píše: No upravou oktávky u motoru 1,9 TDI to za určitých podmínek jde...


Potvrzuji . Ale je to podmíněno tím, že že nebudeš využívat výkon, kterej načipováním získáš. Ale při normálním jízdním stylu to fakt žere míň a tahne líp odspodu a celkově jede líp zároveň.

3 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu a snížení spotřeby

21.8.2013 v 15:11 | Nahoru | #11
Z Německa teda je ale to omezení na 80Km/h tam není. Tak jenom radu jak to zvednou třeba na 18Kw? Jestli to tedy jde?

(reakce na) Zvýšení výkonu a snížení spotřeby

21.8.2013 v 15:17 | Nahoru | #12

Mildon1 píše: Z Německa teda je ale to omezení na 80Km/h tam není. Tak jenom radu jak to zvednou třeba na 18Kw? Jestli to tedy jde?


Nevymýšlej kokotiny ..........ne nejde to otevřít na 18 kw ..........kdysi jsem to zkoušel otvírákem na konzervy a ne, opravdu to nešlo

Naposledy editováno 21.08.2013 15:18:29

Zvýšení výkonu a snížení spotřeby

21.8.2013 v 15:18 | Nahoru | #13
dej tam motor z DT 125

Zvýšení výkonu a snížení spotřeby

21.8.2013 v 15:20 | Nahoru | #14
to chci na masinu taky! Zere to nejak podezrele dost a zas takovej vítr pri zatahu to taky neni

Zvýšení výkonu a snížení spotřeby

21.8.2013 v 15:35 | Nahoru | #15
Kdyz mas na opici, musis mit i na banany!
Jestli nr, kup elektrokolo.

Zvýšení výkonu a snížení spotřeby

21.8.2013 v 15:59 | Nahoru | #16
Odšroubuj z mašiny vše co tam nemusí být,zhubni a jezdi jen v kraťasech,při tomto odlehčení ti stoupnou kW/kg a zároveň klesne spotřeba. Pak že to nejde jen se musí chtít

(reakce na) Zvýšení výkonu a snížení spotřeby

21.8.2013 v 16:02 | Nahoru | #17

Mildon1 píše: Tak jenom radu jak to zvednou třeba na 18Kw?



To chceš poladěním přístrojovky zvýšit výkon z 11kW na 18kW (což je cca o 60%)? A ještě snížit spotřebu? To je dobrej matroš...
Radil bych tento postup:
1. Navštívit detoxikaci, neurologa, případně psychiatra
a pokud si tě nenechají na hospitalizaci, tak je tu bod
2. koupit silnější motorku

Zvýšení výkonu a snížení spotřeby

21.8.2013 v 16:06 | Nahoru | #18
No tak chlapi, jestli je nějak elektronicky omezenej výkon, tak je klidně možný, že se to dá odškrtit nějakým zásahem do desky. To snad není takový scifi.
No a za určitejch okolností (nemuset furt jet na plnej knedlík) to pak může i trochu míň žrát.

1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu a snížení spotřeby

21.8.2013 v 16:38 | Nahoru | #19
To řešení je jednoduchý, stačí namontovat turbonátor do sání

(reakce na) Zvýšení výkonu a snížení spotřeby

21.8.2013 v 16:56 | Nahoru | #20

seikos píše: To řešení je jednoduchý, stačí namontovat turbonátor do sání


V takovem pripade jeste rychly prouzky na kola, svitici ventilky a LED podsvetleni, kila vaty zazracne narostou.

(reakce na) Zvýšení výkonu a snížení spotřeby

21.8.2013 v 17:05 | Nahoru | #21

Mildon1 píše: Tak jenom radu jak to zvednou třeba na 18Kw? Jestli to tedy jde?



A neni 18kw malo?

nejde.

1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu a snížení spotřeby

21.8.2013 v 17:12 | Nahoru | #22
Hm turbo saní to musím vyzkoušet . A nikdo tady napíše že to musí bejt v přístrojovce. A nějaká normální rada jak by šel zvednout výkon?

Zvýšení výkonu a snížení spotřeby

21.8.2013 v 17:14 | Nahoru | #23
Chlapi, děláte si z něj srandu... na jednu stranu bohužel sice nemůžeme vědět, jestli si nestřílí on z nás (věk v profilu vůbec nemusí být skutečný), ale na druhou stranu je (taktéž bohužel) třeba pochopit, že dneska si motorku koupí každý vořežprut a dávno neplatí, že kdo chtěl získat řidičák, musel se stát téměř opravářem. A kor elektrika na dnešních motorkách už zdaleka není kladívko, cívka, rozdělovač, baterka, dynamo a vibrační regler.

Ale k tématu... ne, posílit čtyřdobý vidlicový dvouválec 125ccm z 15k na 25k jen tak nepůjde. Když už, znamenalo by to tak razantní zásah do motoru, že cena úprav by mohla přesáhnout hodnotu motorky a hlavně by takové "vyladění" razantně snížilo životnost a zvýšilo poruchovost motoru. Holt konstruktéři u starých motorů s nízkým litrovým výkonem dobře věděli, že i za cenu vyšší spotřeby se takový motor díky své spolehlivosti vyplatí více, než "nadupaný" motor s vysokým litrovým výkonem.

Zvýšení výkonu a snížení spotřeby

21.8.2013 v 17:18 | Nahoru | #24
Děkuji za konečně normální a rozumnou odpověď tak se na to vykašlu a bude pokoj.

(reakce na) Zvýšení výkonu a snížení spotřeby

21.8.2013 v 17:20 | Nahoru | #25

Mildon1 píše: Hm turbo saní to musím vyzkoušet . A nikdo tady napíše že to musí bejt v přístrojovce. A nějaká normální rada jak by šel zvednout výkon?



"Normální rada".. co konkrétního si pod tím představuješ? Dnešní motocyklové čtyřtakty 125ccm jsou konstruovány na tento výkon, takže bez kompletního a drahého překopání motoru se neobejdeš a nejen, že v tom utopíš kupu peněz, bude následně vyhazovat další za vysokou spotřebu a časté opravy motoru.
Dvoudobé motory 125ccm, hlavně na kroskách, jsou něco jiného... z těch při správném vyladění dostaneš i 40k, ale za cenu častých oprav, hlavně výměn pístní sady, válce, ojnice i kliky. Ale i 4T ostré enduro motory a mají velmi krátké servisní intervaly, relativně k běžným, "cestovním" motorům a jistě chápeš, proč.

Řečeno jednou větou... jestli Ti výkon XL125 nestačí, tak kup motorku s větším objemem a nemáš-li na takovou papírky, holt si je musíš dodělat a tím to hasne.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda varadero 125 nemá "výkon" ve ... Honda XL 125V Varadero Topriders 5 7.5.2024 v 01:33 Topriders
Nestartuje Varadero 125 Honda XL 125V Varadero Trollik1 6 13.4.2024 v 08:37 krokoš
Brzda přibržďuje za studena Honda XL 125V Varadero Namalorazce2408 7 19.3.2024 v 22:26 Slávek-TDM
Klepání od motoru po přidání víc ne... Honda XL 125V Varadero Moutindown 7 10.3.2024 v 22:57 Slávek-TDM
palivový filtr Honda XL 125V Varadero jardic 7 24.2.2024 v 23:13 Palucha


TOPlist