globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nedrzi otacky, chcipe
19.8.2013 v 08:43
Zdravim vsechny ochotne motorkare. Asi pred mesicem jsem si poridil moji prvni motorku. Honda CBR 600F "F3" 1998. Jezdila krasne, bez jedineho problemu. Az z niceho nic, jeden vecer dojedu pred praci, rano se snazim nastartovat. Chytila az na podruhe. Jak se lehce ohrala, zacalo se kourit od motoru. Zjistil jsem ze mi asi kape olej na svody, netusim od kud, ale na zemi nic neni a v motoru olej neubyva. Vypl jsem motorku a bal se co to je, kdyz jsem zjistil ze jde o olej znova nastartuju. Vypnu sytic a ejhle, pokazde kdyz nemam sytic chcipne. Kdyz mam sytic, nebo rucne tocim otacky, jede v pohode, kdyz pustim plyn ihned chcipne. Zkousel jsem i otacet sroubem u sytice, ani na jednu stranu se nic nemeni. (v tom by problem byt nemel, kdyz sem s nim predtim nehybal, jen asi tyden zpet steloval volnobeh ale jinak nic). Dalsi vec je, ze sme zkusily zacpat vyfuk rukou a motorka se zadusila a chcipla. Je mozne udrzet vyfuk na tak silne jednovyfukove motorce? nema nejake slabe tlaky v motoru? Momentalne jsem dojel domu, sice mi to chcipalo kdyz jsem pri razeni nedrzel tocky, ale dojel jsem. Zkousel jsem to i osolit a nezdala se byt nejak linejsi. Jen kdykoliv sem zmackl spojku proste spadly otacky a chcipla. Ikdyz sem ji drzel plynem na stojanku, zahrala se az se sepl i vetrak, stale stejny problem i doma v garazi.
mozne priciny?
spatne tlaky ve valcich, je hyn motor?
spatne podtlaky karburatoru,
mozna spatne svice, ale to by nejel vubec ne?
dira ve filtru v airboxu a tim parem spatne podtlaky?
praskla membrana v karbecu?
Chystam se na to vlitnout o vikendu, ale nemuzu nikde najit manual (alespon v EN kdyz ne CZ) same FRENCH, spanish.......
nevi nekdo jake tlaky maji byt ve valcich? je me jasne ze v karbecu je to jedno, jde o to aby byly stejne, u valcu ale maji byt nejen stejne ale v urcite mezi, nepletu-li se.
Dekuji vsem za rady. Jinak motorka je v originalnim stavu (pokud nevim o nejake uprave) a ma i originalni filtry, sani a vejfuk, vcetne svicek) zadnej tuning.
Dekuji vsem za pripadne rady. Budu sem pravidelne chodit cist si je. Je to ma prvni motorka, takze teprve zacinam s udrzbou a opravama.

Uzavřeno 23.08.2013 v 16:57 uživatelem zichacekj

Otevřeno 23.08.2013 v 16:58 uživatelem zichacekj

Nedrzi otacky, chcipe

19.8.2013 v 09:30 | Nahoru | #1
jestli ste ucpali vyfuk a chciplo to tak ti mohly odejit svíčky a proto ti to dela takovy bordel

Nedrzi otacky, chcipe

19.8.2013 v 12:20 | Nahoru | #2
Svicky...mel jsem stejnej problem...

1 reakcí na tento příspěvek Nedrzi otacky, chcipe

19.8.2013 v 15:13 | Nahoru | #3
Mrknu na to, tak dnes ochotny kamos rek, ze mi s tim helfne. Takze to odstrojime a uvidime. Ale kdyby byly spatne svicky, stejne by motorka jela? na sytic jede a klasika jizda taky jede, jen kdyz zmacknu spojku, otacky padnou. Ale kdyz ji drzim pod plynem, tak jede.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedrzi otacky, chcipe

19.8.2013 v 19:20 | Nahoru | #4
zichacekj> Když to tak čtu, připomíná mi to můj nedávný problém, který nakonec vyřešilo nové těsnění hlav válců. Chovalo se to úplně stejně a po výměně svíček, seřizování podtlaků a dalším jsem zjistil, že mám vodu v oleji. Většina motorů má vedené odvětrání klikovky zpět do sání a to je celý problém. Jakmile jsem překročil 80 stupňů teploty a řídící jednotka vypnula automatický sytič, pára ve volnoběhu válce sfoukla. Jakmile byl motor studený, nebo jsem jel pod plynem, choval se motor naprosto standardně. Pokud bys měl podobný problém jako já přeju Ti aby to bylo jen těsnění. Jinak hodně štěstí s opravou Ahoj

Nedrzi otacky, chcipe

19.8.2013 v 20:07 | Nahoru | #5
Tak, rozebral jsem kompletne motorku, sundal nadrz, kapotaz, airbox, zvonky...... zjistil jsem ze kour ze svodu byl jak to rict vtipek od lidi z práce, strikly me WDcko na svody aby to kouřilo, ale tak blbe ze to delali z okna ze to postrikaly ze spatneho uhlu ze to vypadalo jak když to fakt nekde tece.
Druha věc (otáčky) jsem vyresil tim, ze vypadlo tahlo od karbecu, sroub co steluje volnobeh. Divne je ze byl sroub uplne vypadly pryc. Ne jen povoleny. Navíc nez jsem dojel před praci, tak motorka dojela v poradku. Ze by vapdl vylozene tam? ale tak, nasrouboval, zrovna ocistil ruzne kravinky, (fotky dodam at někdo vi kdyby ho zajímalo jak to vypada u tohoto rocniku pod kapotazi) zandal filtr (potřebuje vyprat v jarove vode, tak to o vikendu spacham je upa zanesenej, ale deravej není) a vse nasadil zpatky. Projel a vse je jako dřív. Ani jeden jediny spatny zvuk.
Takze dekuji vsem za rady a jsem rad ze to nebylo nic vazneho.

(reakce na) Nedrzi otacky, chcipe

19.8.2013 v 20:09 | Nahoru | #6
Rosťa_XJR> Jsem rad ze tomu tak nebylo, ale diky za radu.

Nedrzi otacky, chcipe

31.8.2013 v 07:09 | Nahoru | #7
Tak filtr jsem neudelal (zkusim az bude pekne, zatim dost chcalo o vikendech) ale zjistil jsem ze je to asi papirak, takze z neho bordel fuc asi nepude tim ze je mastnej. Vypada to na novej filtr.
Jinak stale pretrvava ze kdyz zacpu vejfuk, motorka se zadusi, to ale neni normalni ne? nejsou male tlaky ve valcich?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zapalovací cívky Honda CBR 600F gogo25 3 24.5.2024 v 22:53 Milda69
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F Novasek21 3 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 23 8.5.2024 v 21:14 juri23
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.


TOPlist