1 reakcí na tento příspěvek Palivový kohout
šipka po směru jízdy - přepnutí na rezervu, palivo teče spodní trubičkou v nádrži díky podtlaku vzniklému v karburátorech (při běhu motoru)
šipka dolů - standardní provozní poloha, palivo teče vrchní trubičkou v nádrži díky podtlaku vzniklému v karburátorech (při běhu motoru)
šipka proti směru jízdy - poloha PRIME, palivo teče do kraburátorů přímo, bez ohledu na chod motoru, karburátory se při provozu mohou brzy zahltit a motor se "dusí". Tato poloha se nedoporučuje jednak z důvodu možného úniku paliva při delším stání a možnosti vzplanutí motocyklu při ponechání v uzavřené místnosti při rozehřátém motoru (po delší jízdě).
Poloha PRIME je určena pouze pro zprovoznění motocyklu po delším stání bez provozu a vyschlých komorách karburátorů
1 reakcí na tento příspěvek Palivový kohout
Jinak jak tak koukam uz si koupil a to ses ani nestavil na konzultaci
Tak at funguje jak ma
1 reakcí na tento příspěvek Palivový kohout
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki | KadlecJo | 14 | 26.4.2024 v 07:54 zmulin |
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F | Loupáček | 56 | 2.12.2023 v 16:56 Krovak |
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F | robb99 | 9 | 15.7.2023 v 20:32 dewwil |
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F | Vojtas0034 | 8 | 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034 |
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F | ZdenyRider | 17 | 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_ |