globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: yuki 125 cross + karburátor 175 čz
 
5.8.2013 v 12:51
Zdravím vás, mám takový menší problémek a sice ten že mi motorka při jízdě okolo 80 km/h cuká a to docela dost, když úplně odpojím airbox, tak je najednou včechno úplně v pohodě. Říkal sem si že asi airbox nestíhá karbec zásobovat vzduchem, tak sem vyndal molitanovou vložku, takže vlastně zbyla jenom dutá plastová krabice s drátěnym sítkem a přesto to zase cukalo i když sem sundal bok airboxu,abych měl jistotu že tam de dost vzduchu. když sen ho zase úpně odpojil tak to jezdilo jak vítr. Nevíte někdo co s tím, chtěl sem zkusit sportovní vzduchový filtr ale myslim že by taky nestíhal, protože jak sem již napsal stačí nasadit prázdny airbox a problém je zas na světě. předem díkec za rady

1 reakcí na tento příspěvek yuki 125 cross + karburátor 175 čz

5.8.2013 v 13:56 | Nahoru | #1
kdy jsi naposledy čistil filtr? neblokuješ si nějako sání do airboxu?

1 reakcí na tento příspěvek yuki 125 cross + karburátor 175 čz

5.8.2013 v 14:02 | Nahoru | #2
Musíš řešit příčinu, ne následky, tak nevymýšlej hovadiny. Logicky... když se motor vzpamatuje při "otevření sání", tedy dostane víc vzduchu, tak musí být bohatá směs - přesný opak řeší chytráci, co namontují KN filtr (znatelně propustnější, než tovární), ti pak mají směs chudou musejí obohatit.

Takže zkontroluj hladinu, zda není příliš vysoká, když bude v pořádku, tak dej jehlu o stupeň dolů (aby byla jehlová tryska při stejné ploze šoupátka více přivřená), objevuje-li se problém i při plném plynu, nebo jen při něm, je třeba dát menší hlavní trysku (ta jediná ovlivňuje směs tehdy, když je jehla zcela vysunutá).

Jestli máš motorku z druhé ruky, tak se nedá vyloučit, jestli už se v karbci nekdo nehrabal a holt bude třeba dát nový, čistý filtr a s ním karbec seřídit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yuki 125 cross + karburátor 175 čz

5.8.2013 v 15:58 | Nahoru | #3
J.M.K.> mno karbec sem obědnal novej, páč sem myslel že to tim vyřeším ale nestalo se tak a bohužel tam je tryska se stejným průměrem otvoru jako u toho starýho karburátoru tak zkusím schrastit někde nějakou jinou ae asi to chvilku potrvá. jehla je spuštěná co nejvíc dolů to jde (hned první zářez ze zhora, taky už sem skoušel zahřát motor a seřídit bohatost směsi ale bez odezvy, ale asi skusim dat chudší směs ale moc si od toho neslibuju....

(reakce na) yuki 125 cross + karburátor 175 čz

5.8.2013 v 16:01 | Nahoru | #4
VojtasTTR> nene pro jistotu sem nechal otevřený kryt airboxu kterým se vyndává ta molitanová vložka,abych měl jistotu ale stejně to cukalo

(reakce na) yuki 125 cross + karburátor 175 čz

5.8.2013 v 18:11 | Nahoru | #5
Faba89> Pozor na to, že průměry trysek se liší tak nepatrně, že okem to jen tak nepoznáš. Někdo před Tebou mohl být prase a protáhnout trysku ocelovou strunou, čímž ji pochopitelně "rozšířil" a tím nenapravitelně rozhodil rozměr. Jestli hapruje i nová tryska, tak zkusit o číslo menší a hlavně před štelováním karbce zkontrolovat stav motoru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist