Téma: Problém zřejme se zapalovaním a otázka k servisu
2.8.2013 v 20:31
Zdravím všechny, mám na dragstarovi 125 problém se zapalováním zřejmě. Když jedu tak asi každých 5km to "chcípne" ... samovolně ... . Nevím, zda se mi to zdálo, ale myslím, že mě to přes karter probilo nohu u toho zapalování. Tuhle větu berte jako kdyby tu nebyla, ale pokud by to pravda být mohla, chtěl jsem jen více objasnit situaci.

Čili otázka zní: "Má někdo nápad, čím by to mohlo být?"

Problém zřejme se zapalovaním a otázka k servisu

2.8.2013 v 21:56 | Nahoru | #1
No moc nema mlogiku ze by se to stalo po 5ti km. Nemas spis problem s benzinem ? podtlak v nadrzi ? nedotejkani do karburatoru.
Jinak kdyby ti to probojelo nekne z VN tak bud civka nebo VN kabel.

Problém zřejme se zapalovaním a otázka k servisu

2.8.2013 v 22:32 | Nahoru | #2
VN od svíček nemůže probít do nohy přes karter (plášť motoru = kostru), leda, že by ses přes tenkou nohavici dotkl nekvalitního VN kabelu.

A jak se motor chová? Zhasne najednou, jako když vypneš zapalování, nebo začne cukat a střílet, než zhasne úplně? Jestli v tu chvíli ubereš plyn a motor se po chvilce vzpamatuje a zas chvíli pod plynem jede, tak nestíhá dotékat karbec. To samé, zhasne-li úplně, ale po chvilce jde normálně natočit.
Závada v elektrice se samozřejmě vyloučit nedá - může být některý prvek vadný tím způsobem, že po ohřátí přestane fungovat. To bys musel zkontrolovat, zda svíčky mají jiskru v době, kdy motor "stávkuje".

Problém zřejme se zapalovaním a otázka k servisu

3.8.2013 v 11:27 | Nahoru | #3
Někdy zhasne úplně. Necuká. Někdy stačí zmáčknout rychle spojku a podržet to pod plynem a ono se to samo vzpamatuje. Najel jsem 1200km od koupi Dragstara a pak začalo tohle. Teď to "chcípe" každých 5 km. Ale záleží jak dlouho se s tím jezdí. Když to nechám přes noc stát, tak další den mi to najede třeba 20km bez chcípnutí.

Po 20km to chcípne, pak po 5km, pak zase klidně po 10km, pak po 5km, pak to v 5km chcípne třeba 2x a tak.

Problém zřejme se zapalovaním a otázka k servisu

3.8.2013 v 14:47 | Nahoru | #4
Koukni na svíčky, jakou budou mít barvu. Možná se motor postupně ulévá bohatou směsí a podržením pod plným plynem se "protáhne". Může netěsnit plovák a karbec přetéká, může být zpuchřelá, netěsnící membrána, šoupátko zůstane zaseklé dole a plným otevřením klapky se teprve zvedne. Kdyby karbec nestíhal dotékat a kleska by hladina (chudá směs), tak by motor před zhasnutím střílel do výfuku.

Jestli je na odkalovacím šroubu karbce nátrubek pro připojení hadičky, tak ven průhlednou, napoj na nátrubek, ohni nahoru (nezalomit) a připevni někde nahoře u nádrže, povol odkalovák a hned uvidíš, jaká je v karbci hladina. Když hadici šikovně uchytíš, abys neulétla za jízdy, tak motorku i projeď a jak začne zhasínat, koukni na hladinu a hned poznáš, na čem jsi.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda VT 125 Shadow nebo Yamaha XVS... Honda VT 125 Shadow, Yamaha XVS 125 DragStar Logříček 3 27.7.2019 v 23:08 Romansan
Laďák vs originál [1, 2] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Suz... HrnčířKraus 33 24.7.2019 v 11:47 DrDNA01
Brzdění cruisera v dešti Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... HrnčířKraus 27 17.5.2019 v 08:31 HrnčířKraus
Malý chopper Honda VT 125 Shadow, Yamaha XVS 125 DragStar Vagomi 5 1.7.2017 v 16:38 Mr.Dreamer
Co na chrom? Suzuki VS 1400 Intruder, Yamaha XV 1100 Virago, Suzu... Kalanis 26 19.5.2017 v 12:14 Bůča_

TOPlist