globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
1.8.2013 v 11:41
Shellka mně namlsala na ty malá LEGO autíčka a tak jsem natočil jejich 95ku Nitro+ do mé stařičké Mazdy 323 sedan 1.5 r.v.1996. Div se světe, citelně se jí zlepšila chuť po otáčkách. Prostě nebyla tak líná...
...a tak jsem dneska zastavil na to Nitro+ i se svým ještě starším Zephyrem 550 r.v.1993 - 4 válce = 4 karburátory.
No, Vážení, povím vám, to jsem tedy nečekal!!!!
Měl jsem pocit, jakoby bych přepnul palivovou mapu z "Rain" na "Sport"!!!!
To snad je úplně jiný motor co tam teď maká! Jde do otáček jako blázen a ztratili se i vibrace kolem 4 tisíc. Celkově je ten motor klidnější (snad i tišší) a mnohem živější. Nádherně plynulý zátah od 3 tisíc ot.
Jsem z toho nadšený!
Když-tak to zkuste a napište sem. Rád bych si potvrdil, že to není jen můj pocit, že i starý, vzduchem chlazený, karburátorový motor, může takhle omládnout s trochou kvalitního paliva.

Doplňek č.1:
Díky všem za názory. Rozhodne a za tím si stojím, jsou z Nitrem reakce motoru výrazně lepší. Není to žádný placebo efekt. Podíval jsem se před chvílí na stránky Shellu a toto palivo by mělo lépe čistit a hlavně mazat motor. A to mazání já právě považuji za to, co způsobuje ten pozitivní efekt. Méňe vibrací, menší hlučnost a chuť do otáček. Oni ty staré vzducháče, než se pořádně zahřejou, jsou trochu línější, ale teď to jede hned.
Takže takhle bych to viděl.
Je možné, že u moderných, vodou chlazených motorů ten efekt není tak dramatický a citelný...

Doplněk č.2:
Tak, Vážení, ještě jednou díky za výživnou diskuzi a snad na závěr bude stačit, když sem pověsím odkaz na mou galerii, kde je fotka ze zmiňované stránky z ČMN, ve kterém test paliv proběhl.
Zdá se že všichni který mluví o "placeboefektu" se mýlí, jelikož nějaký ten vliv toto palivo na motor rozhodně má. Přečtěte si a snad se shodneme a to bez urážky, že jsme zas o něco moudřejší.
Mne to jen utvrzuje v tom, že mému motoru, který je konstrukčně shodný s motorem od Yamahy XJR1300, toto palivo rozhodně prospívá a tedy jeho vliv není jen můj "placebo" pocit, ale skutečně ho cítím.

Ještě jednou díky všem a z mého hlediska "Nitru zdar"!!!!
Všem přeji krásný zbytek sezóny!
Zatím ahoj.
Marián.

http://www.motorkari...ail&gallery=3697

Uzavřeno 08.08.2013 v 12:53 uživatelem Marian16

Otevřeno 08.08.2013 v 12:54 uživatelem Marian16


Naposledy editováno 05.08.2013 14:46:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 20:20 | Nahoru | #61

And píše: Když jsem jezdíval na Simsonu a natankoval jsem tam ten "kvalitní" benzín od Shellu tak to fakt poznat bylo. Jelo to o dost líp. Na větších motorkách jsem nějaký rozdíl nepoznal.



Tak u 2T se to opravdu dá dobře poznat. Tam stačí že dáš lehce jinej poměr oleje/benzínu a pojede to jinak i bez "supermega naturalu". Tudíž bych tvůj nárust výkonu opravdu nepřisuzoval benzínu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 20:43 | Nahoru | #62

moucan píše: Tak u 2T se to opravdu dá dobře poznat. Tam stačí že dáš lehce jinej poměr oleje/benzínu a pojede to jinak i bez "supermega naturalu". Tudíž bych tvůj nárust výkonu opravdu nepřisuzoval benzínu.


A čemu? Zrovna když sem natankoval ten ultrasupr dobrý benzín, tak sem zároveň namíchal přesně skvělý poměr oleje/benzínu, který se mi bez toho ultramegasupr naturalu prostě nepodařilo?

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 20:56 | Nahoru | #63
To že nějaké palivo vozí z rakouska neznamená že je bez biosložky, mají stejnou povinnost dané procento v palivu biosložkou dodržovat. Myslím že kdyby tam biosložka nebyla, tak už by to dávno marketingově využili a zdůraznily - jako např. Euro oil.Jinak - biosložka palivový systém nazasírá, ale čistí. Může to ale dělat bordel u zanesené soustavy, kde dojde k rychlejšímu rozpuštění usazenin a ty ucpávají dále. Problém biosložky je při delším skladování, kdy degraduje a benzín se stává kyselejší - udává se tak po třech měsících.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 21:05 | Nahoru | #64

And píše: A čemu? Zrovna když sem natankoval ten ultrasupr dobrý benzín, tak sem zároveň namíchal přesně skvělý poměr oleje/benzínu, který se mi bez toho ultramegasupr naturalu prostě nepodařilo?



Čemu bych to přisuzoval? U simsonu úplně čemukoliv jelikož je to kubatůra kde jedeš pomalejc i kvůli plandající kapuci od mikiny ... a ke směsi, byl bych fakt zvědav jak podle oka/ruky namícháš vždy přesně stejnej poměr oleje/benzínu. Kdyby ta motorka měla oilmaster neřeknu ani popel.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 21:05 | Nahoru | #65
fillp1> Motor 2.0 Tdi PD v Passatu je sráč. Když se navíc potká s ultrahyper močkou od Shellu, tak je vymalováno. Ajnšpricdýze šáde kaput finíto.......

(reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 21:10 | Nahoru | #66

moucan píše: Čemu bych to přisuzoval? U simsonu úplně čemukoliv jelikož je to kubatůra kde jedeš pomalejc i kvůli plandající kapuci od mikiny ... a ke směsi, byl bych fakt zvědav jak podle oka/ruky namícháš vždy přesně stejnej poměr oleje/benzínu. Kdyby ta motorka měla oilmaster neřeknu ani popel.


Na olej sem měl vždy odměrku, na 5 litrů benzínu 100 ml oleje. Myslím, že nějakou kapku co neukápla simsona určitě nerozhodí - né tak abych to poznal. Bude to tím benzínem.

(reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 21:42 | Nahoru | #67
radi5> zlatá 1.9 TDi...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 22:09 | Nahoru | #68
StrejdaMortymer>
V Nemecku menil vyrobce na svolavacku vstriky jeste driv nez u nas, PD motory najely i pul mice, kvalita paliv u nas stoji za hovno, ale prikladem VW a palivem bych neargumentoval, vstriky staly vseobecne za nic nez ohledu na palivo, moje pd declo melo tri kila nez jsem ho prodaval a jezdil s nim ve sve dobe kazdy kolem me, takze zalezi s cim poruchovost srovnavas , jestli se znackou ktere jezdi tolik

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 22:16 | Nahoru | #69

frite píše: To že nějaké palivo vozí z rakouska neznamená že je bez biosložky, mají stejnou povinnost dané procento v palivu biosložkou dodržovat. Myslím že kdyby tam biosložka nebyla, tak už by to dávno marketingově využili a zdůraznily - jako např. Euro oil.Jinak - biosložka palivový systém nazasírá, ale čistí. Může to ale dělat bordel u zanesené soustavy, kde dojde k rychlejšímu rozpuštění usazenin a ty ucpávají dále. Problém biosložky je při delším skladování, kdy degraduje a benzín se stává kyselejší - udává se tak po třech měsících.



Ty vole ja mam dost
Bio sracky nic nezasiraji.to vidim i kamosu na servisu...ten kdo jezdi Vervu nic a ten kdo ne porad zalepene karbeci jak dele stoji...
Ale jo nezasiraji bio nic..ty to vis
Jo a stava se kyselejsi...
Nehul to uz tolik nebo neposlouchej babicku

Naposledy editováno 01.08.2013 22:17:56

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 22:18 | Nahoru | #70
Vždycky záleží a vždy bude, kde a jaká to bude benzínka :) Nemůžete porovnávat Shellku v Olomouci a v Praze...Navíc tady jsou velcí podvodníci a může to být i v Praze..Tuším minulý rok dělala čojka průzkum lepších pump v Praze a 80%neprošlo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 22:35 | Nahoru | #71

z-x-r píše: Bio sracky nic nezasiraji.to vidim i kamosu na servisu...ten kdo jezdi Vervu nic a ten kdo ne porad zalepene karbeci jak dele stoji...



Moje řeč... před několika dny jsem se rozhodl (po cca roční pauze) zprovoznit veterána a ukázalo se, že zrovna tyhle sajrajty oddělaly ventily v čerpadle. Tož mám objednané nové a zítra číhám u okna s kamerou a jestli hajzl pošťák zase vyleze z auta už s vypsanou "výzvou o nezastižení", kterou mrskne do kastlíku, aniž by zazvonil, tož mu nebudou vanylky stačit.

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 23:11 | Nahoru | #72
Zdravim,
ciste hypoteticky a jedna se pouze o muj nazor laika se chci zeptat, zda zaneseni klapek karburatoru jako je na obrazku vpravo, muze zpusobit aditivum viceoktanoveho benzinu. Jedna se o foto ,ktere jsem nahodne poridil pred a po dlouhodobejsim (cca 3 mesice pravidelne) cerpani 100 oktanoveho paliva od OMV Carrera.

Uz mi to v hlave visi dlouho a jelikoz mam podezreni na palivo tak jsem to sem hodil. Zajimalo by me jestli se s tim lidi treba ze servisu, kde maji motorek hodne uz setkali a pripadne nezodpovedeli cim to muze byt. Casovy rozdil mezi fotkama je rok. Prvni foto z brezna roku 2010, druhe z dubna 2011. Fazer jezdil normalne bez problemu. Reakce na plyn stejna.
p.s. ta zelena sragora nesla vubec dolu.







Naposledy editováno 01.08.2013 23:33:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 23:22 | Nahoru | #73
J.M.K.> Takže je to hradeckou poštou .Jsem celej den doma a večer jdu pro letáky a tam lístek o nezastižení .

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 23:25 | Nahoru | #74
není ten nazev benzinu moc krátkej?

(reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

2.8.2013 v 00:14 | Nahoru | #75
radi5> Je fakt, že to nebyl prvni kapůto špritz, jen mi vadí, že tu vadnou sérii v týhle banánobolševický zemi mění importer VW automaticky až od letošního roku, zatímco Detlefům to vyměnili hned... A ty sračky co musíme chtě nechtě tankovat tomu moc nepomáhají. Jinak s autem žadnej jinej problém není a jede to celkem slušně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

2.8.2013 v 00:21 | Nahoru | #76
Duke1> Myslel jsem to v tom smyslu že u nás je kvalita nafty totalní humus. PDčko nejsou špatný motory, jen jsou navržený pro jiný kvality nafty než se čepuje u nás

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

2.8.2013 v 01:02 | Nahoru | #77
Já teda zkoušel nitro+ i verva 100.. a opravdu, to by jste nevěřili jakej v tom je rozdíl! Jsem uplně čuměl! Je tam rozdíl skoro až 5 kč za litr Jinak to ale jelo uplně stejně jak na obyč

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

2.8.2013 v 10:31 | Nahoru | #78
CBRlitrRR> Přesně tak a stalo se mně to už několikrát. O to horší, když člověk je invalidní, sotva se hrabe o holi, proto si zaplatí doručení domů a nakonec se stejně musí hrabat na poštu, kde navíc není kde kloudně zaparkovat!
Posledně už jsem to řekl u přepážky a prý, že bude nejlepší, když vlítnu rovnou na to balíkové depo na Jarošovské. Ale pak jsem to ještě řešil s několika kolegy a shodli se na tom, že to nemá cenu, jelikož by mi stejně nejspíš nakecali, jak to budou řešit a co udělají s daným pracovníkem za proces... a budou to jen chlácholící pohádky a v reálu to nechají plavat a neudělají na něj ani bu, bu, bu.
A prý jest také dost možné, že to veze pošťačka s dopisama, balík v autě ani nemá a má už předem vypsané "výzvy". Proto také na poštu s**u a všechno si nechávám posílat PPL. Bohužel FM má v nabídce jen poštu a osobní odběr, tož mně nic jiného nezbývalo. Měli by ale rozhodně možnost poslání PPL doplnit, spousta lidí si za to ráda připlatí, než s pak handrkovat s "Dnes podáte, pak rok hledáte".

Není o ale případ jen hradecké pošty, bylo to už nejednou v novinách a byly to případy z celé republiky.

E: Mimochodem, už možná nějaký sprduňk dostali, jelikož včera mi normálně přišla SMS o přijetí balíku a že jej dnes budou doručovat a dnes ráno mně ještě někdo z pošty volal, zda v tu a tu dobu budu doma. Což se mně u pošty stalo poprvé, takovýto přístup jinak mají jen řidiči PPL.

Naposledy editováno 02.08.2013 10:33:35

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

2.8.2013 v 10:35 | Nahoru | #79
Byly casy kdy jsem jezdil jedine Shell, OMV obcas jsem tam prdnul i premium palivo. Pak prisly casy kdy leju benal u Alberta, Lukoil, Ono atd. obcas jsem tam smrknul premium palivo ruznych znacek. Nikdy jsem nepoznal zadny rozdil ani u auta ani motorky. Jak nekdo pise, pokud chci procistit soustavu smkrnu do nadrze techniky lih. Zvlaste po zime (lih na sebe vaze vodu). Jinak jsem jezdil/jezdim Renault megane 98 Fazer 600 00 a FZ8 11. Jediny v cem poznam rozdil je u auta LPG. Tam je to znat na chodu a tahu motoru.
Jak tu mnozi pisou. Nase paliva jsou opravdu nekvalitni. Obyc N95 v nemecku na jakekoli pumpe tem nasim ultrahyper raketovym utrejchum natrhne zadek.

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

2.8.2013 v 13:34 | Nahoru | #80
já osobně bych těm šizundom nedal za prémioví aní halíř páč i na balkáně u no name čerpaček jsem měl ve dvou s naloženou motorkou lepší spotřebu jak doma po prázdnu nevím jestli to dělá jen ten pitomej líh nebo čím vším to u nás pančujou ale natural už smrdí spíš jak psí sc.nce než jak benzín

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

2.8.2013 v 14:41 | Nahoru | #81
už dávám druhý katík,ale jede to jako svině....

(reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

2.8.2013 v 15:37 | Nahoru | #82
StrejdaMortymer> ok, a taky předepsaný olej přesně dle normy VW, kvůli vačce pro obsluhu vstřikovačů...

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

2.8.2013 v 17:05 | Nahoru | #83
Já myslím že na tom béňu něco bude, pač když sem to nalil do pojezdový sekačky, tak sem měl stejnej kus trávníku posekanej o 2min rychleji, jak jindy.. a nevykládejte mi že to o ničem nevypovídá!!!

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

2.8.2013 v 17:20 | Nahoru | #84
ja ho tankoval na dalnici litr/45 korun a na k5 jsem to vubec nepoznal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

2.8.2013 v 17:41 | Nahoru | #85
J.M.K.> To je ještě dobrý, já měl nedávno doma výzvu k vyzvednutí zásilky a na poště mi řekli že to tam nemají.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

2.8.2013 v 20:45 | Nahoru | #86
stráťa> Možná jsi přišel "brzo". Oni totiž šmejdi kolikrát pošlou SMS, že balík doručí třeba mezi 8 - 9h, Ty čekáš jako blbec a pak vidíš jen, jak přirazí auto, pošťák vyskočí už s papírem v ruce, mrskne jej do kastlíku, ani neťukne na zvonek a metrovými skoky zpátky do auta a odjede, jako by jej pronásledovalo stádo býků!
Jenže háček je pak v tom, že balík mu zůstane v autě (pokud jej v autě neměl, tak na balíkovém depu) a na uvedenou pobočku jej doveze až třeba v 17h!!! Takže ráno čekáš na balík jako blbec a pak s papírem v ruce čekáš celý den, než si pro balík můžeš milostivě dojít na poštu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

2.8.2013 v 20:50 | Nahoru | #87
J.M.K.> Byl jsem tam 2 dny po doručení výzvy...prostě to někde projebali.

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

Skvělá odpověď, děkuji! 2.8.2013 v 21:06 | Nahoru | #88
S prémiovými palivy mám akorát vyšší spotřebu, na výkonu poznám prd, snad jen to, že jde líp do otáček, ale to je spíš placebo efekt....Jinak jen jednou jedinkrát jsem zaznamenal rozdíl, když jsem v Chuchli natankoval na Robin Oilu nějakej ten jejich Super98 či jak se tomu nadává a jelo to opravdu neskutečně, asi jsem tenkrát chytil dobrou dávku, kterou ještě nestihli napančovat, zkusil jsem to pak za týden znovu a normal Jinak jen pro klid duše párkrát vezmu Vervu abych vyčistil pal. soustavu a prdím na to... V Reichu mi to jelo úplně jinak než u nás, takže tady je celkem jedno co natankuješ, snad jen ta Verva za něco stojí...

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

2.8.2013 v 21:06 | Nahoru | #89
určo na tom něco je ale asi to chce tankovat dlouhodobě.. páč se to mísí a pochybuju o tom, když mám nádrž na 18 l zbývá mi rezerva 3 l dotankuju schell aby motor dobře šel, že to někdo pozná.. každopádně když to přidá 4/5 šemíků tak hned zítra ráno jedu s Fichtlem na chellku

(reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

2.8.2013 v 22:03 | Nahoru | #90
stráťa> A za to si nechají zaplatit... "Dneska podáte, pak rok hledáte".
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist