globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dá se dostat i nerenovaná moto na veterány?
 
31.7.2013 v 21:12
Už jsem toho dost početl ale zajímal by mě váš názor může takováto motorka dostat veteránská čísla? Vady: nefunkční tacho a neoriginální šrouby co drží sedlo. Jinak vše originál, vytažené ze stodoly. Vše funkční. Jde mi o to jestli např. nevadí barva rafků nebo to musím dostat do "původního" stavu?











Dá se dostat i nerenovaná moto na veterány?

31.7.2013 v 21:13 | Nahoru | #1
záleží na blahovůli testačních komisařů... čili podle xichtu

1 reakcí na tento příspěvek Dá se dostat i nerenovaná moto na veterány?

31.7.2013 v 21:33 | Nahoru | #2
připadá mi to nebo je ten předek nepůvodní ? Ty ráfky bych ještě poladil a celý bych to přejel tempem když vidim co se občas prohání na veteránskejch značkách, tak tohle musí projít bez problému. Ale jak psal kolega nademnou je to o lidech .

Dá se dostat i nerenovaná moto na veterány?

31.7.2013 v 21:35 | Nahoru | #3
Ten tachometr bude možná problém, ale jinak testaci dostat musíš. Pokud ne, tak zkus jinej klub, nebo si stěžuj na komisaře. Je to původní stav a celkem zachovalej, to je důležitější než renovace. Ještě možná bude problém ta díra na kohout a trochu to rozlešti,
Víc ti určitě poradí uživatel bromep
http://www.motorkari.cz/profil/?uid=152739

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dá se dostat i nerenovaná moto na veterány?

31.7.2013 v 22:36 | Nahoru | #4
Kubas135> je to původní

(reakce na) Dá se dostat i nerenovaná moto na veterány?

31.7.2013 v 23:06 | Nahoru | #5
nerjan> no takhle z fotek to vypadá, že barva je jiná

Dá se dostat i nerenovaná moto na veterány?

1.8.2013 v 05:35 | Nahoru | #6
Pokud je stav původní, lze přihlásit na Véčka i když je to pojízdná hromada šrotu. Ovšem pokud se jedná o pařízka (fichtla,..) , je otázka jak se do toho kluby poženou....
Jinak barva ráfků by snad vadit ani nemusela....

Naposledy editováno 01.08.2013 05:36:34

1 reakcí na tento příspěvek Dá se dostat i nerenovaná moto na veterány?

1.8.2013 v 07:52 | Nahoru | #7
Jinak na co Včka... když sem si o tom četl tak stim nějak normálně jezdit nemůžeš... jen když je údajně nějaká vyhlášená akce pro veterány tak s tím můžeš vyjet...

Jinak pro přihláseni nerozhodje stav renovace, ale originalita kusu. Známej má spartaka a když ho htěl přihlásit řekli mu že tento model měl celistvý blatník a tohle má pulený z jinýho kusu a nedali mu to...

Naposledy editováno 01.08.2013 07:55:07

(reakce na) Dá se dostat i nerenovaná moto na veterány?

1.8.2013 v 08:32 | Nahoru | #8

Koštěbuch píše: Jinak na co Včka... když sem si o tom četl tak stim nějak normálně jezdit nemůžeš... jen když je údajně nějaká vyhlášená akce pro veterány tak s tím můžeš vyjet.



To sis o tom ale četl někdy před dvaceti lety, ne? Jo, tehdy tomu tak skutečně krátce bylo. A dodnes to každej Jouda tvrdí, aniž by o tom něco věděl. "Véčka" jsou prakticky plnohodnotný doklady, můžeš jezdit kdy chceš a kam chceš, jen s tím nesmíš podnikat. Což se ale týká spíš traktorů a náklaďáků, než pincka.

Jinak samozřejmě nezáleží na "blahovůli komisařů", nejsou to žádní feudálové. Tohle dostaneš na papíry snadno, i kdyby měl opravovaný lak či ráfky. To je jedno. Prostě patina. Maximálně se stav zanese do protokolu ale na funkci rostlináře to mít vliv nebude. A kdyby náhodou nějaké blahohorodí pyskovalo, můžeš jít jinam, nebo si na ně stěžovat...

1 reakcí na tento příspěvek Dá se dostat i nerenovaná moto na veterány?

1.8.2013 v 09:33 | Nahoru | #9
Dlouhá léta jsem byl ve veterán klubu. Pro změnu názorů v klubu jsem vystoupil. Klub dnes znamená spíše elitu majitelů drahých aut. Na mojí Jawu 250 se dívali s opovržením. Jo kdyby to byl angličan nebo ital, tak to je něco jiného, ale Jawa???
Jsem přesvědčen, že pokud sneseš velké ponížení a nepřipustíš si blbé řeči, tak značky dostaneš. Musíš nejprve k nějakému klubu. Tam si uděláš klubovou testaci. Pak následně se přihlásíš ke krajské testaci. (Nevím, kde budeš dělat testaci, ale Hradci by jsem se vyhnul.Mám dojem, že tamní komisař opravdu zná dost, ale dle mého soudu se jedná o stařičkého pána velmi namyšleného a morálně na velmi nízké úrovni. Ostatní nevím).
Dále pak musíš na kontrolu každý rok. Zase tě bude čekat veteránská klubová testace. Ta opakovaná je spíše záležitost posezení s ukázkou stavu. Lidi se znaj a vědí co kdo a jak se věnuje svému stroji. Krajská testace se následně vystaví jen bouchnutím razítka do veteránského techničáku v hodnotě jednoho Komenského.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dá se dostat i nerenovaná moto na veterány?

1.8.2013 v 14:04 | Nahoru | #10
RomanDula>

Blbost.

Dá se dostat i nerenovaná moto na veterány?

1.8.2013 v 14:47 | Nahoru | #11
Dá se dostat i nerenovaná moto na veterány? Musí!!. Veteránské hnutí tu přeci není, aby nutilo ničit technické památky renovacema. Pokud dáš do pořádku vše potřebné k provozu (technický stav odpovídá podmínkám provozu na pozemních komunikacích) a vozidlo je v originálním dobovém stavu, musí to projít.

1 reakcí na tento příspěvek Dá se dostat i nerenovaná moto na veterány?

1.8.2013 v 15:46 | Nahoru | #12
Kubas135: Předek je původní jen je trošku víc opálenej od sluníčka kvůli tomu jak léta stával zaparkovaný ale na živo to ani nejde poznat to jen foto zkreslují.

Díky všem za reakce mám z toho radost Tacho dám do pořádku to by neměl být problém stačí jen koupit lanko, tachometr i šnek jsou funkční. Jinak nevím o ničem co by nefungovalo nebo nebylo originál Tak snad bych to dostat mohl...

Jen se pořád nějak nemůžu vyznat v těch klubech a testacích. Chtěl bych dělat testaci ve svém kraji tedy v pardubickém tady v tomhle klubu pokud to chápu dobře dělají obě dvě testace? http://www.vccpardu...takty2/komisari.html

1 reakcí na tento příspěvek Dá se dostat i nerenovaná moto na veterány?

1.8.2013 v 19:15 | Nahoru | #13
Já jsem strašně rád, že jsem se dostal k jawetě, jednu za rok ji vytáhnu a projedu a jelikož nemám SPZ, tak vůbec nic nemusím řešit, jen pojistit (75Kč rok) a tradááá





(reakce na) Dá se dostat i nerenovaná moto na veterány?

1.8.2013 v 20:41 | Nahoru | #14
c.j.> No přesně tak projíždím pařízka 3x ročně po okolí a k vodě Ale moc už mě nebaví ten risk že mě přecejenom můžou čapnout fízle Na tomhle se totiž moc ujíždět nedá

(reakce na) Dá se dostat i nerenovaná moto na veterány?

7.8.2013 v 10:52 | Nahoru | #15

PEPAFJR píše: RomanDula>

Blbost.


Co se Ti zdá na tom za blbost? To jsou mé zkušenosti. Jest-li máš jiné, tak velká gratulace. I když i to nevylučuji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dá se dostat i nerenovaná moto na veterány?

7.8.2013 v 10:56 | Nahoru | #16

EnduristaGG píše: Kubas135: Předek je původní jen je trošku víc opálenej od sluníčka kvůli tomu jak léta stával zaparkovaný ale na živo to ani nejde poznat to jen foto zkreslují.

Díky všem za reakce mám z toho radost Tacho dám do pořádku to by neměl být problém stačí jen koupit lanko, tachometr i šnek jsou funkční. Jinak nevím o ničem co by nefungovalo nebo nebylo originál Tak snad bych to dostat mohl...

Jen se pořád nějak nemůžu vyznat v těch klubech a testacích. Chtěl bych dělat testaci ve svém kraji tedy v pardubickém tady v tomhle klubu pokud to chápu dobře dělají obě dvě testace? http://www.vccpardu...omisari.html [/quote]

O tom klubu jsem slyšel, že je dost dobrý.
Šel by jsem na to obráceně. Došel za někým z lidí, co mají testace na starosti a normálně by jsem se zeptal co musím a nemusím udělat. Určitě se domluvíte. Uvidíš.

(reakce na) Dá se dostat i nerenovaná moto na veterány?

8.8.2013 v 12:37 | Nahoru | #17

RomanDula píše: O tom klubu jsem slyšel, že je dost dobrý.
Šel by jsem na to obráceně. Došel za někým z lidí, co mají testace na starosti a normálně by jsem se zeptal co musím a nemusím udělat. Určitě se domluvíte. Uvidíš.



Je zajímavý,že v jednom příspěvku píšeš,že ve veteránském klubu se musí snést velké ponížení a blbé řeči a v druhém příspěvku píšeš,že normálně zeptáš a domluvíš se.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist