Téma: Nad 6000 nejede
27.7.2013 v 21:41
Zdravim,
nedavno jsem si koupil Suzuki GS 500E, r.v. 1996. Pote, co jsem se trochu osmelil, tak jsem Suzu trochu vytocil... Nad 6000 zacne tak divne skytat, poskakovat, otacky na chvili stoupnou, pak zase klesnou a moc dal to vytocit nejde... Minuly majitel mi rikal, ze je otevrena... Vim, ze uz to tady asi bylo reseno, ale v podobnych tematech bylo receno tolik moznych pricin, ze jsem z toho jelen...
Diky.
nedavno jsem si koupil Suzuki GS 500E, r.v. 1996. Pote, co jsem se trochu osmelil, tak jsem Suzu trochu vytocil... Nad 6000 zacne tak divne skytat, poskakovat, otacky na chvili stoupnou, pak zase klesnou a moc dal to vytocit nejde... Minuly majitel mi rikal, ze je otevrena... Vim, ze uz to tady asi bylo reseno, ale v podobnych tematech bylo receno tolik moznych pricin, ze jsem z toho jelen...
Diky.
1 reakcí na tento příspěvek Nad 6000 nejede
A na kolik to tak vyjde to otevreni??
2 reakcí na tento příspěvek Nad 6000 nejede
Jěště se dají téměř ZADARMO samodomo zalepit dírky v obou šoupátkách.Ale to je práce pro odborníka,který tomu rozumí a ví co a jak.Jak se to udělá špatně,tak je víc škody jak užitku.....
Hafuša píše: Jěště se dají téměř ZADARMO samodomo zalepit dírky v obou šoupátkách.Ale to je práce pro odborníka,který tomu rozumí a ví co a jak.Jak se to udělá špatně,tak je víc škody jak užitku.....
V tom právě často bývá kámen úrazu. Motorka klidně "otevřená"opravdu být může, ale výřezy v šoupátkách byly prasecky zalepené, kusy lepidla se utrhly a pak se karbce takto rozhodí a motorka už pak nad cca 110 - 115km/h jen líně zrychluje a rozjede se s bídou na 130 - 140km/h.
Klasický případ u GS500.
Hafuša píše: Jěště se dají téměř ZADARMO samodomo zalepit dírky v obou šoupátkách.Ale to je práce pro odborníka,který tomu rozumí a ví co a jak.Jak se to udělá špatně,tak je víc škody jak užitku.....
Myslím,že tady na foru se určo někdo najde
1 reakcí na tento příspěvek Nad 6000 nejede
Klasicky začínáme od těch horších možností.
Popisovaný chování může klidně způsobit blbost jako prasklá hadička otevírající podtlakovej kohout, přicpanej filtr nebo ucpaná dirka vyrovnávající tlak v nádrži...prostě nedotýkající benzín.
Popisovaný chování může klidně způsobit blbost jako prasklá hadička otevírající podtlakovej kohout, přicpanej filtr nebo ucpaná dirka vyrovnávající tlak v nádrži...prostě nedotýkající benzín.
nema to membrany? na 600 mi to s prasklymam membranama jelo taky docela napytel ve vysoykch. ale 180 jsem z toho dostal jednoducha indikace - bud rozebrat karbce a rovnou zkouknout ty dirky jak tu psali ostatni a nebo kouknout na svicky - budou cerny jak bota
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivové hadice - jaké Suzuki GS 500E | Dejwidos | 7 | 14.10.2024 v 13:19 Zdenalbenal |
Jaký kufr pro 2 helmy Suzuki GS 500E | Dejwidos | 10 | 4.10.2024 v 11:54 Metric |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 18 | 12.9.2024 v 14:28 tun |
Olej na řetěz [1, 2] Suzuki GS 500E | ViraxRider | 54 | 7.9.2024 v 21:43 TomasRA |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |