Ahoj, mám Hondu XBR 500 r.v.1989, 20 kw. Chci zvýšit výkon. Předem chci říct, že má podobný motor jako Dominátor, SLR, FMX a Vigor. Proto jsem pročítal vlákna i na jiných diskuzích a jiných stránkách Hondy, Dominátoru a Cafe Racer. Český i zahraniční. Čím víc jsem přečetl, tím větší mám ze získaných informací zmatek. Někdo tvrdí, že xbr z roku 1989 není škrcená vačkama ale jen tryskou, výfukem a řetězovým kolečkem. Na jiných stránkách doporučují úpravu výfuku, jinde výměnu za laďák, výměnu vaček (např. vostrý z Dominátora, pokud tam budou pasovat), výměnu trysek, výměnu karburátoru, výměnu svodů, výměnu airboxu za filtr, nebo rovnou otevřené sání... Do některých vláken zasahují lidi co ani nemají zkušenosti s daným motorem a přidávají jen své domněnky a spoustu dalších návodů a nápadů... Mohl by mi to, MOC MOC MOC PROSÍM, někdo ucelit?
Představoval bych si něco jako: Škrcená verze Hondy XBR 500 z r. 1989 potřebuje takovou a takovou trysku, takový a takový vačky, airbox nebo filtr, laďáky s vnitřním průměrem X a délkou Y...
Předem všem moc děkuju