1 reakcí na tento příspěvek Nejde nastartovat
otázka prvá ako veľmi záleží na odtrhu a jeho vzdialenosti prosím objasnite mi to.
prvý krát ked som mal motor poskladaný tak šiel nakopnúť na druhý kopanec najviac. po centrovaní kľuky som poskladal motor presne rovnako. skušal som všetko čo som vedel dokázal mohol a nenaštartuje možno 2 krát sa pootočil a nič viac. všetko mám zapojené tak ako pred centrovaním.
raďte prosím už som nešťastný s toho
1:Vyměnit šroubky na utahování desky s kladívkem za nové.Myslím ty jak se ladí předstih.
2:Svíčku ven a píst do horní úvratě.
3:Kladívko nadstavit tak aby bylo na nevyšším bodě vačky.Změřit odtrh.Musí být 0,4mm.
4:Píst vráti zpět o 1,6mm.(pootočit klikou protisměru hodinek)
5:Deskou natočit tak,aby byla kladívka v poloze tesně před spojením.Nejlépe to poznáš ,že odpojíš kondík připojíš měřák,nebo baterku se žárovičkou na kostru a kladívko.Prostě uzavřeš obvod.Jakmile se žárovka rožne nebo zhasne podle toho jek budeš pohybovat deskou.tak vtom bodě utáhni desku a máš předstih seřízen.
Snad jsem to popsal dost srozumitelně
problém je ten že dal som centrovať kľuku. pred tým som mal zložený motor a štartoval skoro na prvý pokus v pohode. musel som ho rozobrať kvôli nenapruženej pružine nakopávačky, príliš hrubým korkom spojky stále drela, a kľuka bola rozlietaná.
kľuku som dal "odborníkovi" ktorý sa pýšil aký je šikula. rozlisoval ju a zložil tak že jazýček ktorý určuje polohu excentrického valčeku je pootočený o niekoľko stupňov. preto som nemohol stator pootočit na takú polohu aby odpovedalo nastavenie predstihu a odrthu. jednak sa kvôli cievkam ani nedal otočit o viac než štvrť otáčky a keď aj bol v správnej polohe tak by som ho ani nedotiahol kedže kotviace pliešky by som musel oprieť o cievky.
ako veľmi záleží na nastavení odrthu 0,45mm. aký následok to má keď je väčší?
Na zaciatku nejde nastartovat.Naštartujem až po roztlacení pri ktorích to vidá zopár striel z karburátora.
Po chvíli jazdy vždy zdochne a nejde naštartovat.
Prosim pomôzde mi.
Více na: http://www.motorkar...mp;pgr=1#goto9170674
Copyright © Motorkari.cz
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Barva Jawa 20 Jawa 50/20 Pionýr | Mety21 | 7 | 3.5.2024 v 22:50 Kohlstein |
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | HonzaH08 | 9 | 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA |
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 10 | 29.4.2024 v 20:21 AdaM123456 |
Trojka mlátí Jawa 50/20 Pionýr | Kyselizeli | 2 | 27.4.2024 v 17:22 Frantas |
Lze přihlásit vyřazené tp [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr | Kyselizeli | 38 | 6.4.2024 v 18:24 docent |