globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Seřizení podvozku.
27.6.2013 v 20:54
Asi takhle, mam problem se zadkem, že je při prudšim manevrovani pomalej - měkej, jakmile tam přidam jen jedinej stupeň motorka nabere sice super manevravatelnost na nějaký ježděni slalomu mezi kuželama, ale jakmile to chci před zatačkou sklopit....těžkej propad, bez šance furt se rovna... peru se sni ani to nejde sklopit vic ....... podrobný spravný nastavení mam, takže předek 4 zavity a 1,5 otačky, potiže děla ta prdýlka

Seřizení podvozku.

27.6.2013 v 21:10 | Nahoru | #1
Taky mám měkkej zadek Zato moje drahá polovička má půlky jak beton

Seřizení podvozku.

27.6.2013 v 21:15 | Nahoru | #2
ja mel za to ze pojezdis o 20 let mladsi motorky... nebude to tim ze jsi drevak levak ?

1 reakcí na tento příspěvek Seřizení podvozku.

27.6.2013 v 21:17 | Nahoru | #3
Ne zadni tlumič je vpiči , mužu ladit jen pružinu

Potřebuju to nějak navodit aby mě to aspoň do konce leta nesralo

(reakce na) Seřizení podvozku.

27.6.2013 v 21:36 | Nahoru | #4

KapitanMasakr píše: Ne zadni tlumič je vpiči , mužu ladit jen pružinu


Sám sis odpověděl.

Seřizení podvozku.

27.6.2013 v 22:48 | Nahoru | #5
Předpětím pružiny nenaladíš její tvrdost. Tvrdost je dána z výroby, ta se nešteluje.

Seřizení podvozku.

27.6.2013 v 22:50 | Nahoru | #6
Sroub asi nereaguje ....... klicem sem to rval ... bez sance....

Seřizení podvozku.

28.6.2013 v 08:34 | Nahoru | #7
Změň si nick na Kapitantraged nebo kapitanjelito

Seřizení podvozku.

28.6.2013 v 11:44 | Nahoru | #8
Že nejde sklopit víc?
Zkus vždycky tlačit na vnitřní řídítko (to vevnitř zatáčky) směrem od sebe.
Pujde sama i kdyby nechtěla.
A co se klopení týče taky hrozně moc dělaj gumy. Různě sjetej profil dělá moc.

Seřizení podvozku.

28.6.2013 v 12:57 | Nahoru | #9
Kapitáne co má společnýho zadní tlumič s klopení do zatáčky? Tam se hodně při brždění projevuje předek. Zadek se projeví max tím, že když bude hodně vysoko nebo nízko, mění geometrii motorky (závlek+rozvor).

Jak píše polopost zatáčej countersteeringem a zkontroluj gumy. Jo a to že ve vyšší rychlosti se zatáčí hůř a pomaleji než při slalomu mezi kužely je naprosto normální .

1 reakcí na tento příspěvek Seřizení podvozku.

28.6.2013 v 16:13 | Nahoru | #10
Už reaguje, až sem se malem přehoup nazada............... nevim jak to dam na nejvýš zatači se mi prostě špatně. Už to ladim diky za spolupraci ..............

.....
gumy mam luxusni , ale celkem husta akcelerace při pevnym zadku.

(reakce na) Seřizení podvozku.

29.6.2013 v 23:55 | Nahoru | #11
KapitanMasakr> ty vole, ty jsi kokot jak kráva

Seřizení podvozku.

30.6.2013 v 15:37 | Nahoru | #12
Hlavne ze sem mel pravdu ... po vyladeni zadku to moto nebere na zadni nevspirase neklouze pr prudkym vystreleni napr. Z kruhace.......to vsecno d ela spatny naladeni zadniho utlumu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade Beranidlo 18 5.9.2023 v 15:08 _Michal
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade jdu900fire_blejt 5 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade Lapchik-54 5 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade micindev 2 4.5.2023 v 20:15 micindev
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade dawe1 12 27.10.2022 v 19:08 Ariete


TOPlist