Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mělo by to jít normálně golou a pak stahovák.. Ale podle toho co píšeš, tak to vypadá, že za primární kolečko považuješ řetězové kolečko na pravé straně motoru, což? Primární kolečko je v motoru na levé straňe na kuželu přímo na klice..
Pokud tedy myslíš to řetězový kolečko (pastorek) na pravý straně, tak nejdřív samozřejmě sundat mechanizmus vypínání spojky. Pak se na tu matici dostaneš se vším. Jo a bacha, abys při tom sundavaní vypínacího mechanizmu neztratil kuličku, tyčku a takový ty zbytečnosti, co tam jsou
za 1 tak velkej nástrčkovej klíč nemám a za 2 golou jsem se tam taky nedostal... a 3 hranou průbojníku se me to nepodařilo povolit.. to vše už jsem zkoušel.