Naposledy editováno 04.08.2015 23:05:40
dela se tam toho dost: pist, krouzky, vybrus valce (mozna to ma nikasil), pistni cep, generalka kliky, loziska na klice, veskery prevodovy loziska, proste vsechno co se tam hybe tak vymenit
Koleno natri barvou na kamna, prodava se ve spreji, chce to vydrz alepson 800st, 600 je malo
2 reakcí na tento příspěvek Generální oprava
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
ScaniaR500 píše: Mě v v DT cvaká Původní majitel řikal pístní kroužek, čert ví neřešim to, dokud to jede. Až to přestane jet tak to vyměnim, podle mě nemá smysl se do toho zbytečně hrabat dokud to jede.. Čistě můj názor. Vim že se teď tady na mě sesypou 2t odborníci který budou vyrukovat s tim že lepší je to preventivně vyměnit než to nechat rozesrat uplně a pak dělat GO celýho motoru atd.. Každý strujcem svého štěstí, jenom řikam muj názor dokud to jede tak se do toho zbytečně nehrabu
No vono až ti zkrz to chrastění vylítne kroužek nebo se rozsype ložisko ojnice tak může být hodně drahá oprava. Válec na sračku, kárty- děravy, praskly. Stímhle se moc nezahrává
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
ScaniaR500 píše: Mě v v DT cvaká Původní majitel řikal pístní kroužek, čert ví neřešim to, dokud to jede. Až to přestane jet tak to vyměnim, podle mě nemá smysl se do toho zbytečně hrabat dokud to jede.. Čistě můj názor. Vim že se teď tady na mě sesypou 2t odborníci který budou vyrukovat s tim že lepší je to preventivně vyměnit než to nechat rozesrat uplně a pak dělat GO celýho motoru atd.. Každý strujcem svého štěstí, jenom řikam muj názor dokud to jede tak se do toho zbytečně nehrabu
Az ti krz karter poda lehce zkrivena ojnicka ruku, MOZNA zmenis nazor!