1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Defekt předního kola do zatáčky!
aAlofok píše: BladeRider> jenom poukázal stačí málo a jsi dole :)
Jo to chápu jen jsem tim chtěl říct že to často bejvá souhra více okolností někdy se to ale sejde tak blbě že neuděláš nic.Nějak bych to moc neřešil jinak než že se párkrát vyválíš se na motorce dobře nenaučíš alespoň víš co všechno se může stát.Jestli potom budeš mít z týhle situace strach existujou přípravky který utvoří na pneu z vnitřní strany jakousi vrstvu a zamezí průpichu od hřebíku a podobnejch věcí možná by to mohlo pomoct získat potřebnou důvěru k motorce ve stejnou situaci.Já se takhle málem rozplác ve 180 na takovym tom hádku po opravě praskliny na silnici a od tý doby se mi do zatáčky na stejnym povrchu dobře nejelo.Předvčírem jsem pro změnu potkal čtverec plechu v zatáčce na silnici kdesi v rakousku a tak mě to rozhodilo že první co mě blesklo hlavou bylo tak a je konec auta v protisměru já tak 150 takže teď zase mám strach že někde bude plech no všude je něco to si nevybereš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Defekt předního kola do zatáčky!
1 reakcí na tento příspěvek Defekt předního kola do zatáčky!
1 reakcí na tento příspěvek Defekt předního kola do zatáčky!
1 reakcí na tento příspěvek Defekt předního kola do zatáčky!
Moc nechápu smysl sportovních motorek, já si kvůli stavu silnic v běžném provozu dovolím naklopit tak třetinový náklon oproti tomu co bych tam uměl. Kvůli častým překvápkům potřebuju mít pořád velkou rezervu.
Poloprázdnou ucházející gumu poznám podle plavání. Jednou mi ale díky dost velké díře ušla rychle zrovna v zatáčce kde jsem jel dost rychle a ještě jsem vezl mladou. Ustál jsem to o těsnotu, ale pro oba dost nepříjemný zážitek.