Prosím vás, od přítelkyně táta mám YUKI RS 125, motorka startuje, jede, ale při plným plynu nemá výkon a připadá mi, že se trochu dusí. Jde to rozjet až na 100 při dobrých podmínkách(vítr, kopec atd) ale jinak je to prostě divný, ucukaný na plný plyn.
Rozdělal jsem karbec, vyčistil ho, vyčistil i trysky a přidal trochu na trysce, takže to teď na 1/3 plynu jede líp, ale s hlavní tryskou nepohnu vůbec, nejde nijak nastavit, aby dávala víc benzínu.
Zdá se mi, že někdo říkal, že sání zůstalo z 200ccm a že těm motorkám prospívá koupit větší trysku.
Ptám se, setkali jste se s tímto problém u tohodle motoru YUKI? Zdá se mi, že ho má i SM a tak dále, karbec je MIKUNI, tak snad to nebude tak zlý...
Jinak jsem dal novou svíčku samozřejmě, bez vyśledku. Karbec mi taky nešel seštelovat, přidal jsem jen na ty menší trysce a motorka líp jede odspodu, ale vršek pořád hnus. Takže co, půjde to seřídit, nebo je to normální a chce to přetryskovat?
Moc díky tomu, kdo mi pomůže...
Když projdeš fórum, najdeš tady o tom motoru dost, konkrétně pod tebou zmiňovanou 125 SM, pokud je to teda ten stejnej motor.
Barva svíčky? (To sání je stejný s 200, jak píšeš a s tou originální tryskou to snad ani seřídit nešlo)
Ve zkratce klasický úpravy, co se dělaj na SM:
1. Odpojit(zaslepit) EGR //to bude asi ten problém//
2. Vykuchat katalyzátor
3. Dát 102 trysku (ověřit ve starších tématech)
4. Seřídit - obvykle není nutný, stačí nechat původní nastavení(Základní nastavení je tuším 2,5 otáčky - nejsem si jistej, tady ve fóru to taky někde je)
4. uvědomit si, že jedeš na 125 s motorem poněkud postarší konstrukce, kterej jako bonus pochází číny
Jinak SM se mi v plným plynu nedusí a necuká, nedělalo to nikdy.
1 reakcí na tento příspěvek yuki RS125 karburátor směs
Ten šroubek na bohatost je ten nepřístupnej zespoda na karburátoru.
Jakou barvu má teda ta svíčka? Není zaprasenej vzduchovej filtr?
První bych šel po tom EGR. Uvidíš, třeba to bude pak vyhovující, ať zbytečně nekupuješ trysku. Napiš jak si dopadl
Edit.: Trysku koupíš třeba tu .
Na šoupátku je jehla .
Když ten karburátor rozebereš, tak jí identifikuješ. Vypadá nějak takhle
Naposledy editováno 23.06.2013 23:24:26
1 reakcí na tento příspěvek yuki RS125 karburátor směs
Bylo by fajn, kdyby tomu někdo rozuměl z okolí znojma, do servisu to kvůli tomu dávat nechci... Achjo, že já nešel na automechanika, to bych si pískal :)
Achjo, že já nešel na automechanika, to bych si pískal :)
Tohle si říkám od prvního roku co jsem byl na střední. , hold jsem si vybral blbě.
Ale zaslepit EGR zvládneš. A vyměnit trysku taky.
Jinak další špek, ale na to už prdím, od novoty tam prokluzuje spojka, jezdil s tím na garančky celý 2 roky a borci říkali, že pohoda... Tímto teda velká poklona panu Suchému, autorizovánému prodejci seat ve Znojmě.
Když na motorce sedí dva a chtějí se rozjet do kopce rychleji, spojka proklouzne a současně to z motoru úplně zarezonuje, když člověk jede sám slušně, nic to neudělá, ale je to dost na prd a myslím si, že i nebezpečný. Při jízdě už spojka funguje normálně.
EGR je ten nesmysl na levý straně před motorem, vedou do něho tuším tři hadice.
Ta spojka je na pytel. Ale to je asi vlastnost... Ze začátku mi to dělalo taky, když jsem tomu dal při rozjezdu napít. A ten zvuk, jak zavyla... . Teď se mi to ale už dlouho nestalo. Buď jsem se s tou spojkou naučil nebo je to olejem(Dřív předepsanej Shell, jeden i druhej a teď Motul 5510)((a to jezdím já občas i s přítelkyní /110+55kg/).
Naposledy editováno 23.06.2013 23:54:19
1 reakcí na tento příspěvek yuki RS125 karburátor směs
Jinak klouzavá spojka opravit asi nepůjde, je to krám zasranej čínskej
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
yuki 125 RS - kufry Yuki RS 125 | Šharky. | 19 | 3.8.2023 v 14:56 Luba98 |
Zadní brzda- nebrzdí Yuki RS 125 | WhiteTiger | 6 | 29.12.2021 v 19:20 milanekmp |
Lakování vidlí [1, 2] Yuki RS 125 | martosd | 56 | 15.10.2021 v 12:21 rytychs |
Nová nebo motorka z bazaru Yamaha YBR 125, Yuki RS 125 | Silente | 9 | 27.6.2021 v 20:31 callowsick |
nestartuje [1, 2] Yuki RS 125 | zajdas51 | 49 | 21.2.2021 v 16:31 vmz00 |