2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/638 moc kouří
David GSX Inazuma>No abych pravdu řek, tak jsem ještě takhle kouřit motorku neviděl. Fakt nevím, to bude určitě jenom nějaká malá blbost, Jawu musí člověk pořád seřizovat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/638 moc kouří
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/638 moc kouří
edit: sry, nedoslo me ze to muze jit primo pres spoj kartru. s tim tmelem zkusenost nemam, pouzivam vyhradne cerveny silikon od denbravenu a nemuzu si stezovat. myslim ze ten silikon je i na vyzsi teploty nez ten paulin.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/638 moc kouří
Mě 638 taky strašně hulila (nepomohla nová gufera, ani ředění 1:80 a lepší oleje, ani vyndání klingeritů z výfuků, převodák neubýval, manualní vypálení pomohlo jen krátce). Zkrátka jsem jezdil furt po městě a většinou do 3000ot, výfuky se takhle nevypálí a kouří. Muselo se ject tak 10km přes 110 než to ustalo. Někdy to vypadalo jak přídavné dýmovnice, nebo tryskové letadlo, fakt síla :P .
A tady je důkaz:
http://video.google....-1112793508084709982
ZedGate>ten competition mám teď v nádrži taky a kouř po zahřátí skoro nepostřehnutelnej ať to točím, jak to točím :P
Ale předtím sem koupil motul 510 a zdál se mně ještě o chlup lepší, takže se k němu asi zase vrátím. Mažu zatím 1:50 -mám něco kolem 2500 km po výbrusu.
Jinak k tomu problému-přidávám se k tomu přisávání přes kartery. Takže buď znovu rozpůlit atd. nebo se na to prostě vy.... :rolleyes:
Zedgate: zkus to protahnout rychlou jízdou (vysokýma otáčkama) a uvidíš že se to zlepší (jestli ne, může to být třeba ten převodák - poznal bys taky podle zaolejovaných svíček)
3 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/638 moc kouří
bledemon>Ano, to je přesně ono, takhle podobně mi to dýmí taky... Kouř se mi taky barví spíš do modra...
škepa46>Je to tak, na ten Valvoline to nemůže tak kouřit, je to motorovej olej za dva kiliány, to bych tam mohl lejt rovnou nějakej Mogul, nebo M2T za symbolickej krejcar a vyšlo by mě to skoro na stejno :)
To All> VŠEM DÍKY MOC ZA RADY :thmubup:
ja pouzivam Gasket Sealant http://www.denbraven.cz/produkty/0453.htm , konkretne i na 638 motor, kterej jsem loni pulil nekolikrat, nejprve kvuly GO, a pote 2x kvuli spatnemu celu klikovky. koupit se to da v kdejakym bauhauzu nebo hornbachu a myslim ze naposledy za to male baleni chteli asi 200kc, ted cumim na tu doporucenou cenu na webu.
na tech CZ strankach neni spravnej obrazek baleni, tak mrkni na http://www.denbrave...w%20Gasket%20Sealant
a tesnim tim uspesne i prechod mezi valcem a vyfukovym kolenem na starsich jawach, kde neni kvalitni uchyceni jako u 638.
a to jízdou asi 20km na plný plyn , jo tenhle servis mě bavil , tak jsem ho opakoval každou vyjížďku :D .
350ky který kouřily, měly zasraný vejfuky, buď rozebrat a pořádně vyčistit , nebo koupit nový pajšle, nebo celý laufy včetně kolen, dřív to nebylo až tak drahý.
Taky jsem řešil kouřící jawku a pomohly až nový laufy, který jsem sehnal přes inzerát. borec si dával do kupy jawku , jenže než to stihl dát do kupy tak ji rozstřelil na mraky , tak koupil japonca a já od něj spousty dílů za velmi pěkný love.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/638 moc kouří
zkoušel jsem kde co předstih na setiny milimetru, svíčky, cívky, kladiva, čístit laufy, ubrat oleje, jehla, gufera,dal jsem všechny oleje, stihl, husgvarna, plná polosyntetika, založil si tééma na foru, nic nepomohlo,
sdělám karbec a plný benálu
hodil jsem hladinu dva milimetry pod nálitek tonda ujel asi 3OO km a ted jede předemnou a necítím ho je jedno jestli dám husgvarna, TSF nebo obyč M2T, dávám 1:50 a je dokouřeno jen trošku kouře po startu než shodí sytič